ככה השגתי את הפרעת האכילה שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ככה השגתי את הפרעת האכילה שלי
    מיואשת
    11/10/2007

    היי,
    הייתי רזה עד כיתה ג'... לא אהבתי אוכל בכלל.
    ואז היה לי התקף אסטמה שבגללו פומפמתי בסטרואידים, שאחת מתופעות הלוואי היא השמנה.
    השמנתי המון, עברתי עיר, ובית ספר כל הילדות שלי הקניטו אותי על זה שאני שמנה.
    עד כיתה ח' עיתי דיאטות קטנות של הרעבה ורזיתי המון, אבל גם השמנתי.
    בכיתה ח' עשיתי דיאטת כאסח של חצי שנה שבמהלכה רזיתי כ-20 קילו. ואחכ שוב שמנתי.
    באיזה שלב התחלצי עם משלשלים ספורט אובססיבי- 6 שעות ביום הקאתי קצת וחתכתי אתעצמי. ושוב השמנתי.
    בצבא השמנתי שוב התחלתי שוב להקיא, חתכתי את עצמי קצת, הקאתי. הפסקתי ואחרי חודשים חזרתי להקיא. לא הרבה אבל מקיאה. אוכלת המון ומקיאה. כרב שבןוע וחצי שכמעצ כל יום..
    אני לא יודעת איך להגדיר את עצמי, ואם זה באמת משנה.
    אבל הכי חשוב אני ללא יודעת מה לעשות.
    עכשיו אנ י שמנה מבחינת משקל, ולא רק בראייה של עצמי, אפילו ההורים העירו לי.
    לא יודעת מה לעשות, אני צריכה טיפול? או לא? איזה? זה יעבור מתישהו? כי אני אפילו לא מאינה שזה יעבור מתישהו
    תחשוה שלא הייתה ילדות, כי היא רק סבבה סביב אוכל. אני זוכרת כל קללה, וכל השפלה מהילדים בכיתה. זה לא באמת עובר אף פעם.
    תמיד אמרתי שזה כמו ג'וק במוח, יש לו תקופות רגיעה, ויש תקופות שהוא תוקף אותי. לא יכוהל לשלוט בו, לא יודעת גם כמה אני רוצה, אבל מה שבטוח אני צריכה.
    ככ אבודה ובעיקר ככ לבד. לא יודעת מ מי לבקש עזרה, ואיזה עזרה.
    אני משתחררת עוד מעט, אז טיפול יהיה לי יותר קל באזרחות.
    תעזרו לי בבקשה, תייעצו לי מהנסיון שלכם מה לעשות לפני שיהיה מאוחר מדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי

    מיואשת
    11/10/2007

    גם אם אנחי לא מקיאה הכל.. זה נחשב בולמיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למיואשת

    קרן עמית
    11/10/2007

    שלו לך. קודם כל אל תתיאשי. אני ממליצה לך מאוד לגשת לטיפול . בכל מקרה את חייבת עוד לפני כן, באופן דחוף לגשת לרופא המטפל שלך ולערוך בדיקות מקיפות (כולל בדיקות דם, אק"ג וכו') על מנת לוודא שמצבך הגופני תקין. הקאות מרובות יכולות לכרום לאיבוד אשלגן , מה שיכול להוביל לדום לב , אז ליתר ביטחון , תיבדקי ועל תחכי. לגבי טיפול, ישנם מרפאות פרטיות, ישנן ציבוריות- במסגרות בתי חולים, קופות חולים. אוכל לכוון אותך אם תצייני מהו איזור מגורייך. את צרכיה לקבוע תור באחד ממרפאות אלו לאבחון, באזרחות אכן זה פשוט יותר, במסגרת צבאית, גם כן אפשר לקבל אישור מהצבא לכך. אני רוצה לעודד אותך ולומר שטיפול יכול לעזור, וככל שתגשי מהר יותר כך ייטב.
    בהצלחה
    קרן עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו