בולימיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בולימיה
    ענבל
    18/10/2007

    יש לי שאלה לאחד מהד''ר פה,
    אז ככה קוראים לי ענבל ואני בת 15. לפני כחודשיים התחלתי דיאטת "כאסח", הייתי אוכלת כ-500 קלוריות ביום ואחרי זה גם הולכת להקיא אותם, הקפדתי על ספורט 5 פעמים בשבוע כל פעם שעה וחצי. אני גובה 1.65 ושוקלת 50 קילו, לפני זה שקלתי 59. עכשיו אני יודעת שאני לא בתת תזונה (אני חושבת) אבל הבעיה שגם עכשיו שהפסקתי להקיא אני לפעמים הולכת להקיא לבד מתוך הרגל של הגוף. וגם כשאני מקיאה יוצא לי כאילו גושי דם כאלה.. אני לא רוצה לספר להורים שלי. ואני גם לא מתכוונת לעשות את זה. אז רציתי לשאול מה עוד אני יכולה לעשות?? (את הספורט הקבוע שלי אני ממשיכה לעשות.. אבל גם אני אוכלת בערך 1000 קלוריות ביום ואני לא מצליחה לאכול יותר..)
    אשמח לתשובה,
    תודה ענבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולימיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לענבל

    ד''ר סיגל אלון
    20/10/2007

    1. עליך לפנות לרופא הילדים בקשר להקאות עם גושי הדם. ייתכן שההקאות גורמות לקרעים בכלי דם בושט וזה מסוכן!
    2. "הרגל" של הקאות "לפעמים" הוא מאד גרוע. כדאי שתפני לטיפול כדי להפסיק את ההרגל הזה. כמו כן כדאי שתשתפי את הורייך- קשה להתמודד עם הפרעת אכילה לבד. תמיכת ההורים לרב מקילה ועוזרת. בהצלחה. דר' סיגל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו