נמאסס ליי-אכילה כפייתית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נמאסס ליי-אכילה כפייתית
    עמית
    20/10/2007

    אני בת 15... התחלתי בדאיטה לא מזמן ואכלתי ממש מעט..נכנסתי לתוך הפרעות אכילה. הבעיה היא שפתאום אחרי חודש פחות או יותר מצאתי את עצמי יום-יום ערב-ערב אוכלת ה-מ-ו-ן!!!! ממש כל הערב אוכלת אוכלת אוכלתת..ונמאסס לי!!! אני נהייתי בדיכאון..כל הזמן מפנה עצמי לאוכל כשאני עצובה שמחה משועממת ולא יודעת מה הכל אוכלל..!! ..עליתי במשקל בצורה מטורפת... ואני מפחדת לעלות עוד אני לא מצליחה לצאת מזה..!!..אל תגידי לי ללכת לטיפול כי אין בי את האומץ ללכת ולספר על זה להורי. אולי תפני אותי לאתר עם הסברים או מקום שלא מצריך את ההורים בו. או שתתני לי טיפים איך יוצאים מזהה נמאסס לי. כל החייםם שלי נהרסיםם!!!בבקשהה!! עזרי לי!!! תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נמאסס ליי-אכילה כפייתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעמית

    ד''ר סיגל אלון
    20/10/2007

    לעמית שלום,
    לצערי, אני לא מכירה "קיצורי דרך" לצאת מהפרעת אכילה. זו בעיה שמצריכה טיפול ולכן לא אוכל לתת לך "טיפים" כבקשתך. מאד חשוב כן לשתף את ההורים. קשה להתמודד לבד. כיוון שאת סובלת מהפרעת אכילה זמן לא רב, יש סיכוי טוב שאם תפני לטיפול בהקדם, גם מצבך ישתפר. אל תוותרי, למדי לבקש עזרה מהורייך ומהסביבה הקרובה לך. בהצלחה, דר' סיגל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו