עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    מוטי
    25/04/2010

    שלום לכל החברים אני נשוי לאישה צעירה יפיפיה ואמא מקסימה .

    הסיפור שלי הוא כזה אישתי הייתה סביב הבולמיה בסביבות 4-5 שנים בין גיל 14-18

    לאחר טיפול ואישפוז היא יצאה מזה אחרי 6 שנים של "שקט" מבחינתי אתמול היא התוודתה בפני ששנתיים אחרי שהחלימה הייתה מקיאה בלי שנשים לב פעם ב שבוע שבועיים ובשבוע האחרון היא הקיאה כל השבוע אחרי השיחה הקשה. הייתה עבורי קשה מנשוא חשבתי שכבר יצאנו מהסיפור הזה לתמיד .הבטחתי לה להיות משענת ותומך למרות שאני מאוד שבור אני גם צריך אותה {הפרעת חרדה}לא יודע מה לעשות האם יש דבר כזה מעידה ואפשר לתקן את מה שהרסה בכוחות עצמה או שהיא צריכה טיפול?<היא אומרת שלא בבקשה אני רוצה עזרה מה עליי לעשות אני כל הזמן עצוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למוטי

    לירן רוגב
    26/04/2010

    אני מתאר לעצמי שלא פשוט לגלות שהסימפטום הבולמי נמשך בשנים האחרונות ללא ידיעתך, וטבעי שהדבר מעציב אותך ופוגע. עם זאת, העובדה שאשתך פתחה את הנושא בפניך עשויה להיות צעד בכיוון להבראה והתמודדות. אני בהחלט ממליץ על חזרה לטיפול, אך כאדם בוגר אשתך צריכה לקבל ולהסכים להחלטה זו בעצמה. עם זאת, תמיכתך ודאי חשובה ומשמעותית לה (אחרת לא היתה משתפת אותך בבעיה), וחלק מתמיכה זו יכול להיות לבטא גם עמדה זו, הרואה באופציה הטיפולית כלי חשוב להתמודדות עם הבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו