אנורקסיה ובולמיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנורקסיה ובולמיה
    אתי
    23/10/2007

    שלום רב,

    אני אנורקסית ובולמית לשעבר כ - 8 שנים בערך.

    כיום אני נשואה ורוצה ב"ה להיכנס להריון... ברצוני לציין שכיום משקלי תקין ואני אוכלת כמו שצריך.

    האם חלילה, הרסתי את גופי? - והאם חלילה תהיה לי בעיה להיכנס להריון? - אשמח לקבל תשובה.

    ברצוני להעיר לכל אנשי הפורום הסובלים מהפרעות אכילה... אנא טפלו בעצמכם לפני שיהיה מאוחר.

    היום בתור אישה נשואה אני מצטערת על כל שעברתי, גם פספסתי את הילדות שלי, וגם היום כאישה נשואה אני חושבת על עתיד אחר, על ילדים, וכלכך מצטערת על טעויות העבר.

    הבעיה שכצעירה לא ראיתי זאת וחשוב היה לי להיות רזה (והאבסורד הוא שכל חיי הייתי רזה ושקלתי מתחת ל - 40..... זה חלק מהגנים, אך החיים העבירו אותי תלאות וגרמו לי לכך).

    אך אם אוכל להכניס היגיון במישוה מכם ולעזור אשמח.... יש טעויות שנורא קשה לתקן... ואח"כ מצטערים עליהן.

    אודה על מתן תשובה לשאלותיי.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנורקסיה ובולמיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאתי

    ד''ר סיגל אלון
    23/10/2007

    לאתי שלום. ראשית, אני שמחה לשמוע שהחלמת. בקשר לשאלתך לגבי גופך - ישנם נזקים בלתי הפיכים לאנורקסיה כמו למשל האוסטיאופורוזיס (ירידה בצפיפות עצם) וזאת תוכלי לדעת אם תעשי בדיקה לצפיפות עצם. במידה שאת מקבלת ווסת סדירה יש סיכוי טוב שלא תהיה בעייה להיכנס להריון. אם יתעוררו בעיות- עלייך לפנות לגינקולוג המטפל לשם בירור. בהצלחה. דר' סיגל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו