שונאת את הגוף הזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שונאת את הגוף הזה
    שואלת
    23/10/2007

    שלום, אני בת 23,
    גובהי 155 משקלי 47. בגיל 17 חליתי בשפעת שמנעה ממני לאכול שבוע. עקב כך, ירדתי מעט במשקל וכשחזרתי לעצמי, החלטתי להמשיך. אכלתי מעט מאוד ובסוף השנה כבר הייתי 40 ק"ג אם לא פחות והתגייסתי לצבא. עם הזמן, עליתי מעט במשקל וכל פעם שזה קרה, עשיתי דיאטת כסאח וירדתי בחזרה. עם השנים, גופי התרגל וכעת הוא מסרב לתת לי לרדת יותר. היום, אני פעילה מאוד באימוני ספורט, עושה ספינינג ואירובי, אך איני מרוצה. התזונה שלי לא מאוזנת, אני צימחונית, לא לוקחת תוספים, אוכלת הרים של ירקות שגורמים לי לנפיחות תמידית, גם אחרי צום של לילה, לעיתים רחוקות דגים, ומוצרי דיאט (יוגורט 0%, שתיה, מזונות שונים). אני מרגישה שלעולם לא אצליח לחזור למצב הקודם בו הייתי ואף יותר מזה, אני יודעת שהדרך היחידה באמת להוריד ממשקלי היא לחדול מלאכול. פעם הייתי מסוגלת לעשות זאת, עם כל מה שכרוך בזה, אבל היום משהו מונע ממני לעשות את זה (אולי השכל הישר?). אני לא מרוצה מעצמי. הייתי אצל דיאטנית שמתמחה בהפרעות אכילה אבל עשיתי לה חיים קשים, היא הפכה לחברה שלי וכבר לא יכלה להיות אובייקטיבית.
    בנוסף לכל צרותיי, אין לי מחזור מגיל 17, למרות שבזמן שלקחתי גלולות היה לי מחזור מדומה.

    אני אובדת עצות. במשקל הנוכחי שלי עליו אני שומרת באדיקות יתר אני לא מרוצה ודיי נשבר לי.

    מצטערת אם ההודעה ארוכה, לא חשבתי שתהיה. מקווה שיש לך מה לומר ולייעץ לי. תודה בכל אופן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שונאת את הגוף הזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מניחה שאת עסוקה

    שואלת
    24/10/2007

    מדיי לענות לשאלתי...
    תודה בכל אופן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשואלת

    קרן עמית
    24/10/2007

    שלום לשואלת.אנו עונים על כל השאלות, אך טכנית זה לא נעשה מיידית. אני חושבת שסבלנות היא תכונה שכדאי לך ללמוד לאמץ, וזה יעזור לך בעוד תחומים בחייך.
    לאור מה שסיפרת הייתי ממליצה לך לגשת לטיפול במרפאה שעוסקת בהפרעות אכילה, לערוך אבחון, ושתותאם לך תוכנית טיפול הכוללתאולי לא רק דיאטנית , אלא גם מטפל נוסף שיוכל לעזור לך בתהליכים הנפשיים שהינך עוברת. זה שבעבר טיפול לא הצליח, זו לא סיבה להרים ידיים, ושוב נדרשת סבלנות , אין פתרונות פלא. קרן.
    [a href='http://' id='link']nofitcenter.com[/a]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אני
    26/10/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו