מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שונאת את הגוף הזהשואלת23/10/2007
שלום, אני בת 23,
גובהי 155 משקלי 47. בגיל 17 חליתי בשפעת שמנעה ממני לאכול שבוע. עקב כך, ירדתי מעט במשקל וכשחזרתי לעצמי, החלטתי להמשיך. אכלתי מעט מאוד ובסוף השנה כבר הייתי 40 ק"ג אם לא פחות והתגייסתי לצבא. עם הזמן, עליתי מעט במשקל וכל פעם שזה קרה, עשיתי דיאטת כסאח וירדתי בחזרה. עם השנים, גופי התרגל וכעת הוא מסרב לתת לי לרדת יותר. היום, אני פעילה מאוד באימוני ספורט, עושה ספינינג ואירובי, אך איני מרוצה. התזונה שלי לא מאוזנת, אני צימחונית, לא לוקחת תוספים, אוכלת הרים של ירקות שגורמים לי לנפיחות תמידית, גם אחרי צום של לילה, לעיתים רחוקות דגים, ומוצרי דיאט (יוגורט 0%, שתיה, מזונות שונים). אני מרגישה שלעולם לא אצליח לחזור למצב הקודם בו הייתי ואף יותר מזה, אני יודעת שהדרך היחידה באמת להוריד ממשקלי היא לחדול מלאכול. פעם הייתי מסוגלת לעשות זאת, עם כל מה שכרוך בזה, אבל היום משהו מונע ממני לעשות את זה (אולי השכל הישר?). אני לא מרוצה מעצמי. הייתי אצל דיאטנית שמתמחה בהפרעות אכילה אבל עשיתי לה חיים קשים, היא הפכה לחברה שלי וכבר לא יכלה להיות אובייקטיבית.
בנוסף לכל צרותיי, אין לי מחזור מגיל 17, למרות שבזמן שלקחתי גלולות היה לי מחזור מדומה.
אני אובדת עצות. במשקל הנוכחי שלי עליו אני שומרת באדיקות יתר אני לא מרוצה ודיי נשבר לי.
מצטערת אם ההודעה ארוכה, לא חשבתי שתהיה. מקווה שיש לך מה לומר ולייעץ לי. תודה בכל אופן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מניחה שאת עסוקה
שואלת24/10/2007מדיי לענות לשאלתי...
תודה בכל אופן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשואלת
קרן עמית24/10/2007שלום לשואלת.אנו עונים על כל השאלות, אך טכנית זה לא נעשה מיידית. אני חושבת שסבלנות היא תכונה שכדאי לך ללמוד לאמץ, וזה יעזור לך בעוד תחומים בחייך.
לאור מה שסיפרת הייתי ממליצה לך לגשת לטיפול במרפאה שעוסקת בהפרעות אכילה, לערוך אבחון, ושתותאם לך תוכנית טיפול הכוללתאולי לא רק דיאטנית , אלא גם מטפל נוסף שיוכל לעזור לך בתהליכים הנפשיים שהינך עוברת. זה שבעבר טיפול לא הצליח, זו לא סיבה להרים ידיים, ושוב נדרשת סבלנות , אין פתרונות פלא. קרן.
[a href='http://' id='link']nofitcenter.com[/a]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אני26/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

