עדן..דחוף..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עדן..דחוף..
    עדן :-)
    29/04/2010

    אני בת 20 הגובה שלי 1.59 והמשקל שלי 42...זה ממש נמוך?
    כדי להישאר במשקל הנוכח אני צריכה לאכול מטוגנים ושוקלדים..עכשיו אני לא אוכלת כי יש לי צרבות וזה לא עושה לי כ"כ טוב...וכבר תוך יומיים ירדתי קילו..ואכלתי ארוחות סבירות מאוד..
    זה ממש נמוך?והאם מוציאים על המשקל מהצבא?אם לא מה המשקל שכן...ואיך אני יכולה לשמור על המשקל ואף לעלות קצת בלי לאכול שטויות מהסוג הזה?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עדן..דחוף..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעדן

    לירן רוגב
    02/05/2010

    כדי לוודא שאת במשקל תקין ונשארת במצב זה רצוי להתייעץ עם תזונאית, שתסייע לך לבנות תפריט מסודר על פי צרכייך. איני תזונאי אבל אני יכול להבטיח לך שיש מגוון מזונות שניתן לאכול כדי לשמר משקל תקין. לגבי השירות הצבאי, אין ספק שהתדרדרות משקלית תפגע בתפקוד שלך ואולי גם בעצם השירות, ובהחלט רצוי למנוע הגעה למצב כזה. ניתן לפנות לדיאטנית באופן פרטי, או לפנות לרופא היחידה ולשתף אותו בבעיה כולה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו