מעוניינת לטפל בעצמי ולגמור עם זה כב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעוניינת לטפל בעצמי ולגמור עם זה כב
    דניאלה25
    10/05/2010

    היי.בת 25,שוקלת היום (ממש היום מחר זה סביר ישתנה בקיצוניות:) 56.5 קילו,גובהיי1.68.
    אני בלופים של בולמיה קרוב ל13 שנים. וואו.לכתוב את זה מעלה בי צמרמורת.
    לא האמנתי שזה יגיע כל כך רחוק.
    בשביל לעשות דיטה ולהוריד במשקל כמו שאני רוצה אני חייבת להקיא כמעט 4 או 5 פעמים ביום.בתקופות"נורמאליות" יותר משקלי מגיע ל63 קילו פחות או יותר ואז אני עושההנחות ומקיאה אחת ליום בערך.
    אין לי התקפי זלילה כבעבר, וזוועתי ככל שזה ישמע ודאי,אני מרגישה שזה לא דומיננטי בחיי כפי שהיה בעבר.
    אבל עדיין, התסמינים קיימים, היחסים עם הואכל משבשים את המחשבה. הגדרת העצמי ע"י המשקל נכון לאותו היום.. נוראי נוראי ונוראי עוד יותר.
    החלטתי לעשות מעשה ואני מבררת על קבוצות תמיכה.
    אני מחפשת יותר אינפורמציה על הקבוצות הללו בעיקר באיזור ת"א והמרכז.
    האם זה המקום לאינפורמציה בנושא?
    תודה על תשומת הלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדניאלה

    לירן רוגב
    11/05/2010

    טוב שהחלטת לטפל בעצמך לאחר שנים רבות ללא טיפול. הטיפול המומלץ בהפרעות אכילה הינו דווקא טיפול אינדיבידואלי ולא קבוצתי, וניתן להתייעץ לגבי טיפול כזה עם רופא המשפחה או דרך קו הסיוע של שחף. אנ ייודע כי בעבר פעלה קבוצת תמיכה בבאופן עצמאי ללא הנחיה מקצועית, אך אין לי פרטים לגביה ואיני יודע אם פועלת עדיין, אך שוב, זהו בדרך כלל לא הטיפול המומלץ להפרעות אכילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את יכולה לצאת מזה

    תמר
    16/05/2010

    יקירתי , הייתי בדיוק כמוך, במשך 19 שנה בלופ הנוראי הזה . החלמתי בזכות טיפול פסיכולוגי ולא הקאתי כבר שלוש שנים . המשקל שלי תקין , אני בריאה ומרגישה נפלא
    ממליצה לך בחום ללכת לטיפול פסיכולוגי של פסיכולוג המתמחה בהפרעות אכילה . מגיע לך לחיות טוב יותר . החיים בלי הפרעת אכילה נפלאים ממש , פשוט חיים אחרים .

    בהצלחה ,
    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו