מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה לעשות ?ארי27/10/2007
שלום לכולם ,
יש לי אחות בת 24 , בשנתיים האחרונות היא רזתה מאוד (מ- 60 ל- 38ק"ג וגובהה 1.57מ' ) .
המחזור נפסק לה לפני שלושה חודשים , ולפני זה היה יום-יומיים בחודש ולפני שנתיים היה 6-7 ימים בחודש .
היא גם כן משתמשת במשלשלים בכמות גדולה - תמיד אני רואה את הקופסות של הלקעדין בחדרינו - היא כמעט ולא אוכלת ואם אוכלת אז רק שקית במבה או מעדן שוקולד או פירות ,
היא נמצאת בדיכאון בתקופה האחרונה ולכן נראה לי שההפרעות באכילה תוצאה לכך , לא ?!
אחרי ביקורת מהמשפחה וצעקות עליה שלא נראה להם שמצבה הבריאות בסדר היא עשתה בדיקות דם ולצערינו או לטובתינו הכל יצא תקין וה-HB=15.6 ולכן היא תמיד אומרת לנו שאם לא נוכל אז הכל יהיה בסדר ! לא יודעת אם היא צודקת בהז או לא ?!
וגם כן היא מטופלת אצל פסיכיאטר באופן פרטי ( אף אחד לא יודע את זה חוץ ממני ) בגלל הדיכאון כבר חודשיים ללא שינוי במצבה - הטיפול הוא שיחות פעם-פעמיים בשבוע + תרופות קלונקס 1 מ"ג וציפרלקס 20 מ"ג , ובכל פגישה הרופה מעיר לה על תת המשקל וזה מסוכן אבל היא כאילו לא שומעת אותו ...
באמת אני מרגישה שאני מאבדת אותה לאט לאט , אז מה אני יכולה לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק רציתי להוסיף...
ארי27/10/2007רק רציתי להוסיף שיש לה נשירת שיער רבה , וגם כן היא עשתה לפני כשנה צילום -צפיפות העצם - היו במסקנות : שיש עדות לירידה בצפיפות העצם בדרגה גבולית (אוסטיאופניה) 71% ביחס לאוכלסיה צעירה ובריאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחל
ד''ר סיגל אלון28/10/2007שלום רחל,
כדאי שתשכנעי את אחותך לפנות לטיפול במסגרת מרפאה להפרעות אכילה (ציבורי או פרטי), כך תוכל לקבל טיפול משולב, הכולל צוות רב מקצועי (טיפול פסיכולוגי, דיאטנית וטיפול אצל פסיכיאטר המומחה בנושא של הפרעות אכילה). בהצלחה. דר' סיגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

