בתי מתנגדת לטיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בתי מתנגדת לטיפול
    זיוה
    01/11/2007

    בתי בת 17 גובה 1.51 שוקלת 44.5 .בתי עשתה לפני שנתיים דיאטה מבוקרת ירדה במשקל (היתה 48 )הגיעה למשקל 44 מאז אינה רוצה לעלות במשקל .התחילה בהקאות יזומות. לקחנו אותה למרפאה הפרעת אכילה דרך הקופת חולים, שכוללת תזונאית פסיכיאטר ופסיכולוגית. בתי החלה לעלות במשקל טוענת, שהפסיקה עם ההקאות אבל בזמן האחרון היא בדיכאון. יש לה טענות וכעס כלפי כולם .טוענת, שאינה צריכה אף אחד, שאף אחד לא עוזר לה. לא מעוניינת ללכת למרפאה להפרעת אכילה. מרגישה שאף אחד לא ישנה לה את המצב ,שהיא תמשיך להרגיש ריקנות דיוי עצמי נמוך דיכאון , וששום דבר לא משנה את המצב מבחינתה .אגב היא אינה מקבלת תרופות .אנו מפחדים להוציאה מהטיפול ,שנראה מקצועי ומתאים מה לעשות ?האם להשאירה בטיפול שהיא הולכת אליו בלי חשק או להשאירה אולי זה יעזור לה היא חודשיים וחצי בטיפול.כיצד לתמוך ולעזור לה?



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בתי מתנגדת לטיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לזיוה

    ד''ר סיגל אלון
    01/11/2007

    שלום זיוה,
    כיוון שבתך נמצאת במסגרת טיפולית, אני ממליצה לך לשוחח עם הפסיכיאטר שלה, ע"מ שיעשה הערכה של מצבה הנפשי- של מידת הדיכאון וינסה לשכנע אותה לקחת טיפול תרופתי (אם ימצא לנכון). חשוב שתעדכני גם את הפסיכולוגית של בתך לגבי הסתיגויותיה של בתך מהטיפול ולגבי מצבה הנפשי- כפי שאת רואה אותו. בהצלחה, דר' סיגל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו