בעיית אכילה מתוך עייפות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית אכילה מתוך עייפות
    אני
    10/06/2010


    שלום

    יש לי שיגרה עמוסה בה אני מוציאה המון אנרגיות במשך כל היום.
    ואני בדיאטה תמידית .
    כי יש לי נטייה מהירה להשמין ,למרות מסת השרירים שאני מפתחת .אני עושה כל יום במשך 3 שעות סוגים שונים של פעילויות כוח ואירובי .
    החולשה העיקרית שלי היא סוכר ופחמימות .
    אני מכורה לסוכר ,וכשאני מגיעה הבייתה עייפה בסוף היום אני מוצאת את עצמי מחפשת דרכים לאכול את כל הדברים שמנעתי מעצמי במשך היום ואני מטושטשת מרוב עייפות .
    מעניין אותי לדעת למה זה קורה ,כי במשך היום אני מקפידה על אכילה מאוזנת .
    ולמה הגוף "נתקף" ברצון עז לסוכר בשעות אלו ?
    אלו עיצות הייתם נותנים לי ?
    תודה רבה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית אכילה מתוך עייפות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    יעל שטראוס-הנדל
    10/06/2010

    שלום לך,
    נשמע שיש לך ימים אינטנסיביים הכוללים ספורט רב (שנשמע גם מוגזם). לעיתים קרובות כשחיים עם מאכלים "מותרים" ו"אסורים" ונמנעים ממאכלים מסויימים, ךגוף יש צורך בהם. ולכן חשוב למצוא תפריט מאוזן שכולל גם סוכרים ופחמימות במידה נכונה. אני שומעת שיש עיסוק רב בדיאטה וספורט, ולכן כדאי אולי לפנות ליעוץ.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו