............

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ............
    =>
    26/06/2010

    אתם לא מבינים מאנורקסית הפכתי לבולמית .... אני הוכלת בכמויות ענקיות ומשתמשת בפעמיים ביום אחרי ארוחה במשלשלים .. בהתחלה שתיתי יובילקס 4-6 פעמים ביום 16-20 טיפות כל פעם היום עברתי ללקסעדין כדור אחד אחרי האוכל וכדור שני גם אחרי אוכל ..
    אני אוכלת המוןןןןןןןן ... חצי עוגה שוקולד ביתית גדולה 3 קעריות של דליפקאן ללא חלב 2 כריכים עם שוקולד 3 כוסות נס עם כפית וחצי סוכר 3 קעריות מרק 2 פרוסות שוקולד וקוטג' ובנוסף 250 גרם בוטנייייםם מצופים [אמריקאים] .. ו2 מאפה שעויית ...
    אני לא מבינה מה קורה איתייייייי ..?!?!
    אני במשקל תקין לבינתייםם ושאני ימשיך ככה אני יהיה בטטטה ענקיתת ... באליייייייייייי ל........ אני נואשששששתתתתת כברררררררררר כבר אין לי כח לבקשששששש עזרההההההה נימאסס לי לשקרררררררר ואני כבר לא מסוגלת להפסיק ליטול משלשלים כי אני ישמיןןן בילעדהםםםםםםםם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ............

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • -->

    נטלי
    01/07/2010

    תפסיקי לקחת משלשלים וקחי את עצמך בידיים ! תתחילי לקצץ באוכל קודם כל ! ולעשות ספורט .. תתיעצי עם דיאטנית ומאמן כושר מוסמך .. תאמיני לי זה שווה את הכסף ! אחרי זה התחושת ביטחון העצמי הגבוה על כך שהרזת בדרך נכונה !

    משלשלים זה מגעיל איכסס !! איך שכל החרא נוזלית כמו חתיכות תירס :P בעעע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    לירן רוגב
    02/07/2010

    תקופות של צמצום יתר הרבה פעמים מתחלפות בתקופות של אכילת יתר. באופן טבעי משהו בגוף "מתמרד" נגד החסכים שנכפו עליו. על מנת לרדת מהנדנדה הזו ולהצליח להחזיר שליטה לחיים צריך ללמוד לווסת את ההתנהלות סביב דפוסי האכילה, וסביב דפוסי התנהגות ואימפולסיביים בכלל. המקום בו לומדים ומתרגלים מיומנויות ויסות רגשי והתנהגותי מסוג זה הוא טיפול, דיאטני ופסיכולוגי, ואני ממליץ לך לבדוק את האופציה הזו.
    בנוסף, חשוב שתדעי שנטילת משלשלים, מעבר לגרימת כאבי בטן ועצירויות בטווח הארוך, אינה גורמת לירידה במשקל כלל, רק לאיבוד נוזלים שהגוף ממהר להשלים ממילא. חבל להמשיך בכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו