חברה שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חברה שלי
    ללא שם
    02/08/2010

    שלום
    יש לי חברה שממש מלחיצה אותי..
    לפני חודש הייתה לנו פעילות של הכיתה והיא התעלפה בגלל שלא אכלה באותו יום. התחלתי לעקוב אחריה וראיתי שהיא פשוט לא אוכלת כלום, ומתייחסת לעצמה כאל שמנה למרות שהיא מאד רזה. אני חושבת שגם יש לה בעיה עם המחזור.

    לפני כמה ימים היה לנו מחנה של שבוע ובכל אותו שבוע לא ראיתי אותה אוכלת כלום! אני יודעת שהיא גם הקיאה הרבה (יעני לא בכוונה..) ובאחד הימים גם התעלפה שוב.
    דיברתי איתה אבל לא נראה לי שזה עוזר.

    אני לא יודעת מה לעשות. היא חברה שלי. והיא לא מוכנה לעזור לעצמה.
    אני לא רוצה ישר לערב מישהו מבחוץ כי אני מכירה אותה ויודעת שזה רק יחמיר את המצב שלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חברה שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    לירן רוגב
    08/08/2010

    המצב שאת נמצאת בו אכן קשה מאד, ונשמע שחברה שלך מתקשה לשתף פעולה עם הרצון שלך לסייע לה בהתמודדות עם הבעיה. עצם הקשר החברי הוא חשוב במיוחד בתקופות כאלו, ואני חושב שטוב שאת מתעקשת על חברתך. עד כמה שניתן, חשוב לשמר בקשר מאפיינים שהיו בו בעבר, ולא להפוך אותו לקשר שעיקר עיסוקו בבעיות האכילה. בדאגותייך מומלץ לשתף מישהו מבוגר שתפקידו לתת מענה לבעיות כאלו, כמו למשל יועצת בית הספר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו