בעיית אכילה !!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית אכילה !!!!
    קרן
    11/11/2007

    יש לי ילדה בת חמש וחצי שמאז ומעולם לא הייתה אכלנית. אך כיום אני רואה הדרדרות במצב שכן הילדה אינה אוהבת לאכול שום דבר!
    מבחינתה אוכל זה מטרד!!! כאשר צריך לצאת למסעדה או ללכת לארוחת ערב מראש היא מודיעה שהיא אינה אוכלת! הרבה פעמיים שמעתי מחברים שלהם אמרה שלהיות רזה זה הכי יפה.
    היא אינה אוכלת בשר בכלל ושום תחליפים חשוב לציין שגם בגן היא כמעט ואינה אוכלת ואם כן פרוסת לחם אחת שמספיקה לה עד לפחות ארבע אחר הצהריים.
    מה לעשות למי לפנות??.האם אני דואגת סתם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית אכילה !!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לקרן

    קרן עמית
    12/11/2007

    שלום לך. אני ממליצה לך לפנות לפסיכולוגית ילדים ולדיאטנית ילדים , בהתחלה אפילו בלי הילדה. תוכלי לברר במרפאות ילדים שונות. אך לפני כל זאת כדאי לגשת לרופא הילדים ולערוך בדיקות פיזיולוגיות על מנת לראות מה מצבה הגופני של בתך והאם יש חוסרים או בעיות כלשהן
    בהצלחה קרן ,
    [a href='http://' id='link']nofit.org [/a]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו