לא יודעת מה לעשות!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא יודעת מה לעשות!!!!
    ליאת
    05/08/2010

    שלום יש לי חברה בת 18 שאני גיליתי לפני כמה זמן שהיא כל פעם שהיא אוכלת היא מקיאה!! (כבר כמעט שנה)...האמת אני לא יודעת למה רק עכשיו שמתי לב לזה כי היא הייתה אוכלת בכמות של 3 אנשים וכל השנה רק הרזתה!!!!!! אני לא מאמינה שרק עכשיו ירד לי האסימון!!!!!! היא אמרה לי לפני כמה ימים שהיא מקיאה!!!!! היא לא חושבת שזאת כזאת בעיה...ואולי באמת זה לא כזה בעיה ואני עושה מזה עניין....כבר ניסיתי לדבר איתה ולהסביר לה למה זה לא טוב לה....היא לא מבינה מה הבעיה.....מה לעשות???איך עוד אפשר להסביר לה??? האם היא באמת בולמית ויאך אני יידע בוודאות??? להגיד להורים שלה??היא הרי לא תסלח לי על זה בחיים!!!!!

    בבקשה היא כמו אחותי אני רוצה כל כך לעזור לה!!!!!
    תודה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודעת מה לעשות!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמיכה בחברה

    עדינה
    06/08/2010

    שלום,
    אני מאד מבינה את המצב הקשה שאת נמצאת בו. את רואה חברה טובה שסובלת וגורמת לעצמה סבל ואין לך דרך לעזור לה.קודם כל, כל הכבוד לך על האכפתיות והשקעה. לצערי, עליך לדעת שכל עוד היא לא תרצה להשתנות -יהיה מאד קשה להשפיע עליה. היא חיה במחשבה מוטעית שהיא שמנה ולכן עושה כל דבר כדי לפתור את "הבעיה" שלה. חשוב שתפרגני לה על דברים אחרים. תעצימי אותה על דברים אחרים שהיא טובה בהם כדי שהיא תרגיש "שווה" ואהובה. על תתייחסי לנושא האוכל ועל תשכנעי אותה לאכול. חשוב שהמשפחה שלה תהיה מודעת למצבה. אם יש מבוגר שהיא סומכת עליו - מאד כדאי לערב אותו.

    בהצלחה רבה,
    עדינה מסטבאום
    מטפלת קינסיולוגית מוסמכת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאת

    לירן רוגב
    10/08/2010

    עד כמה שזה מתסכל, קשה מאד לשכנע מישהי הסובלת מהפרעת אכילה שיש לה בעיה אם היא אינה רואה זאת כך. מצד שני, עצם העובדה שהיא סיפרה לך מעידה שתגובתך חשובה לה. מניסיוני, לא יעיל לנסות להדגיש עד כמה המצב מזיק או מסוכן, בדרך כלל זה רק דוחף את החולה לדבוק יותר בעמדה של "זו לא בעיה עבורי".
    מה שיעיל יותר זה לשתף בדאגה שלך, לשאול שאלות ולהתעניין במצבה, ואולי אפילו לספר שפנית להתייעץ פה. חשוב להעביר מסר שהקשר ביניכן נמשך, ושבמידה והיא תהיה מעוניינת בכך בעתיד את מוכנה לסייע לה לחשוב על התמודדויות עם הבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו