הפרעות אכילה אצל תינוק?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעות אכילה אצל תינוק?
    ענבל
    21/08/2010

    בני בן 8 חודשים, ולאחרונה מגלה אובססיה של ממש לאוכל.
    הוא אוכל מטרנה בחמש-שש בבוקר (240 סמ"ק), פירות בכמות דומה
    אחרי 3 שעות, ירקות בשר ופסטה לאחר שעתיים וחצי-שעות, עוד פירות אחה"צ,
    בקבוק נוסף סביב 6 אחה"צ וחצי מנה מטרנה לקראת השינה.
    לאחרונה הוא גם התחיל להתעורר בשתיים-שלוש בלילה לעוד בקבוק. זה קרה במקביל
    לבקיעת השיניים אז לא נלחמנו בזה, אבל זה ממשיך. מים לא מספקים אותו.
    הוא קפץ באחוזון המשקל מכ-40% לכ-80%, ושוקל כ-10 קילו כבר עכשיו.

    מעבר לכמויות הגדולות של האוכל, אני מודאגת בעיקר מההתנהגות שנלוות לזה:
    גם אחרי שסיים בקבוק / מוצקים ונראה שבע ומאושר, אם במקרה הוא רואה בקבוק
    שלו או של ילד אחר - הוא פוצח בצרחות, ואנחנו נאלצים להחביא ממנו בקבוקים.
    בנוסף - בימים האחרונים נהיה בלתי-אפשרי לאכול לידו. גם אם כרגע סיים לאכול,
    אם אני או בעלי לוקחים צלחת אוכל הוא נעמד לידנו, צורח, בוכה ומנסה לשלוח ידיים,
    ולא נרגע עד שנותנים לו עוד אוכל, או מפסיקים לאכול ומרחיקים ממנו הצלחת.
    אני חוששת שההתנהגות הזו עלולה לגרום לבעיות בעתיד, ושואלת האם זה נורמלי,
    ומה כדאי לעשות.
    תודה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות אכילה אצל תינוק?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לענבל

    לירן רוגב
    22/08/2010

    כדאי להתייעץ עם תזונאית שמומחית בתחום הגיל הרך, דרך טיפת חלב או במכון להתפתחות הילד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו