בעיית אכילה מצטברת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית אכילה מצטברת
    שגית
    24/08/2010

    שלום..
    אני כבר כמה שנים בבעית אכילה, אני רזה אבל
    פוחדת לעלות במשקל ובמשך שנתיים הייתי אוכלת 600 קלוריות ביום
    אני שוקלת ,59 170, גובה, , המבנה גוף שלי חטוב, בשנה האחרונה
    הגעתי למצב של אנמיה חוסר כדוריות דם, אבץ, פרופיל שומנים נמוך
    בבדיקות דם. הכול יצא מתחת לנורמה, נבהלתי והתחלתי לאכול יותר ולקחתי תוספי תזונה
    כדי לייצב את החסרים נכון לעכשיו יש לי התפרצויות כול כמה חודשים של התקפי אכילה
    מרוב שאני מחסירה מעצמי סוגי מזון, בעיקר במצבים של מצב רוח ירוד, אני מגיעה למצב שאני אוכלת 2 מגשי פיצה לבד במשך יום שלם ולמחרת שוב מזמינה 2 מגשים עד שכבר בא לי להקיא
    ואז מתחילה בצום של כמה ימים כדי להוריד מה שאכלתי... אייך אפשר לצאת ממצבים של התקפים כאלו???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית אכילה מצטברת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ללירז

    יעל שטראוס-הנדל
    24/08/2010

    שלום לירז,
    פעמים רבות, לאחר זמן רב של הרעבה הגוף מאותת בדרכים רבות, כפי שאת רואה בתוצאות בדיקות הדם ובהתקפי האכילה שאת מתארת. לאורך זמן, קשה לגוף לשרוד ולתפקד בתת תזונה ולכן הגוף דורש את המזון לו הוא זקוק. בעיקרון, אכילת תפריט מאוזן ומותאם יכול לעזור למנוע את מעגל הצומות והתקפי אכילה. אך להפרעת אכילה יש גם פן ריגשי ולכן אני ממליצה לפנות להערכה במרפאה להפרעות אכילה, שם יכולים לבנות עבורך תוכנית הכוללת טיפול פסיכולוגי ומעקב תזונתי , שני טיפולים שיעזרו בקשיים הריגשיים והפיזיים עמם את מתמודדת כיום.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו