דחוףף בבקשההה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוףף בבקשההה
    אני
    29/08/2010

    שלום.. הסיפור שלי קצת מורכב. אני בת 23 עד לפני שנה הייתי בתת משקל 41-42 קילו לגובה 156-157, לא מדויק. לא קיבלתי מחזור שנה וחודשיים. לפני שנה החלטתי לטפל בעצמי, רציתי מחזור, רציתי את היכולת להביא ילדים לעולם!! זה היה הכי חשוב, הלכתי לדיאטנית לטפל בזה.. ועליתי במשקל ל51 קילו. מאז עד היום עליתי עוד איזה 2 קילו והיום אני 53.ולפני חודשיים קיבלתי מתנה נפלאהההה קיבלתי שוב פעם מחזור. הוא הגיע כבר פעמיים, אומנם בפעם השניה באיחור של שבועיים וחצי, אבל הגיע !!! אני מתחילה שוב להכנס לדיכאון, אני שמנהההה כלום לא עולה עליי...אני לא יכולה ללכת יותר לים, לא מסוגלת לצאת ולהתלבש אין לי חשק לכלום! אני מפחדת ליפול שוב...אני כבר מתחילה לחשוב איך לרדת , ואני לא רוצה לעשות את זה בצורה לקויה.! אני רוצה לעשות את זה נכון ולהמשיך לקבל מחזור!! בבקשה תייעצו לי מה לעשות... אני רוצה לעשות את זה בצורה נכונה. ובבקשה אל תגידו לי שאני לא צריכה כי אני כן!! בוודאות כולם אומרים לי שהשמנתי..שהגזמתי..וזה נכון אני אוכלת המון המון..אומנם לא ג'אנק אבל אוכלת בכמויות של 4 אנשים...אני מאוד בוגרת ומבינה שלא לעשות טעויות שוב..אבל אני מפחדת ליפול! מהי הדרך הנכונה בבקשה, וכמה קלוריות אני צריכה לאכול כדי לרדת במשקל ולהמשיך לקבל מחזור???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוףף בבקשההה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    לירן רוגב
    29/08/2010

    טוב מאד שאת מבינה שהרצון להרזות עלול להוביל אותך שוב לבעיות מהסוג עמן התמודדת בעבר, ושיש לך כוונה ונכונות לעשות דברים בצורה מאוזנת ושקולה יותר. כמו שאת בטח יודעת בעצמך, לא תקבלי פה תשובה לשאלה כמה קלוריות את צריכה לאכול כדי לקבל מחזור, משתי סיבות: הראשונה, היא שאין לי שמץ של מושג. השנייה, היא שיש משהו בעצם השאלה הזו שהוא שגוי - היעלמותו של המחזור היה דרכו של הגוף שלך לומר לך שאת לא מטפלת בעצמך כראוי, ושסדר העדיפויות שלך לקוי. אז טוב מאד שאת רוצה לעשות דברים בצורה נכונה, אבל צורה נכונה זה לא רק לקבל מחזור. צורה נכונה זה גם לא לתת לעיסוק בגוף ובמשקל להשתלט על החיים, על מצב הרוח, על התפקוד וכיו"ב. המקום הכי טוב לוודא שזה טיבו של השינוי שאת עושה, הוא במסגרת טיפל מקצועי שיעזור לך לעשות את השינויים שמתאימים לך, ולהתמודד עם ההשפעות השליליות של הבעיה ממנה את סובלת (ולצורך העניין, צמצום יתר ואכילת יתר הם שני הצדדים של אותו מטבע, ולא שתי בעיות נפרדות).  

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה כנה אבל..

    אני
    31/08/2010

    מה אני אמורה לעשות עכשיו?? אני ממש ממש מפחדת ליפול..הפסקתי לעשות פעילות גופנית שהייתי מתמידה לעשות 5-6 פעמים בשבוע.. כי זה גרם לי לאכול פחות.
    אני עברתי תקופה מאוד קשה ואני מודעת לבעיות שלה. אני רוצה להפסיק להתעסק בזה אבל אני לא יכולה!! אני לא מסוגלת לקבל את הגוף שלי עכשיו כמו שהוא. ואני לא יודעת מה לעשות כדי לשפר אותו, אבל באופן בריא! היו תקופות של בולמוסים ובגלל זה הגעתי למצב שאני משמינה.. לא יודעת מה לעשות...די אובדת עצות.. אני רוצה לרזות ולהגיע למצב בריא שבו אני גם נראית טוב ומרגישה טוב, ואז אולי אני ארד בתדירות של העיסוק בדבר-וגם מקבלת מחזור ובריאה ! איך עושים את זה?? ומה לעשותתת??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    לירן רוגב
    01/09/2010

    להתנות את השיפור וההחלמה בירידה במשקל ("אני ארד בתדירות של העיסוק כשארזה"), זה לשחק לפי הכללים של הבעיה, שאומרת שהפתרון לכל הבעיות הוא הרזון, ולהאמין לבלוף שאומר שהבעיה תיעלם במשקל מסוים. מעולם עוד לא ראיתי מישהי שהעיסוק הטורדני או הסימפטומים הבעייתים שלה נעלמים רק משום שהגיעה למשקל מסוים. הדרך היחידה שאני מכיר לטפל בבעיה מסוג זה, הוא כפי שכתבתי לך קודם, דרך טיפול מקצועי.  אם לא היית בטיפול כזה בעבר, אפשר כצעד ראשון לפנות לרופא המשפחה ולברר לגבי האפשרויות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שוב....

    אני
    03/09/2011

    עברה שנה...ולא ממש עשיתי משהו כדי לשנות את המצב שבו אני נמצאת...
    אני רוצה לדעת בבקשה האם אתה מטפל דרך קופ"ח או רק באופן פרטי?
    אני רוצה לטפל בעצמי אבל אני סטודנטית...ודי קשה לי לעמוד בטיפול שכזה באופן פרטי כי זה מאוד יקר. והייתי רוצה להיות מטופלת אצלך..
    אודה על תשובתך בהקדם..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • [גובה

    לירן רוגב
    03/09/2011

    היי, אני שמח לשמוע שהחלטת לעשות צעד כדי להתמודד ולטפל בבעיה, זו החלטה אמיצה ואני יודע שלא קל לעשות אותה. לשאלתך, אני לא נמצא כרגע בהסדר עם קופות חולים, אבל את מוזמנת לפנות אלי במייל או בטלפון כדי שנבדוק אפשרויות ומשמעויות של טיפול אצלי, ובמידת הצורך גם אפשרויות נוספות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אעשה זאת! תודה רבה!!!

    אני
    06/09/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו