אנורקסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנורקסיה
    מיקי
    29/08/2010

    מה אפשר לומר לילדה בת 12 שמסרבת לאכול מחשש שהיא שמנה , היא שוקלת 27 קג ומאושפזת בב"ח . מה משכנע ?האם יש משפטי "קסם" שבדרך כלל עובדים על ילדות שמביא אותן לאכול?
    אני יודעת שהכל תלוי ויחסי אבל בכל זאת אודה על כיוון גם אם זה נשמע שטחי .(אנשי המקצוע השונים עד כה לא הצליחו רק עיצבנו אותה והיא עוד יותר נסגרה).\

    תודה מראש
    מיקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנורקסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיקי

    לירן רוגב
    29/08/2010

    אם יש כאלו משפטי קסם, אני לא מכיר אותם. הפרעת אכילה היא מחלה קשה, וחלק ממה שהופך אותה לכל כך קשה היא ההתנגדות, ההדיפה והאמביוולנטיות של מי שסובל ממנה כלפי תהליך ההבראה וההחלמה. הטיפול דורש זמן, סבלנות, היכרות עם הביטויים השונים של ההפרעה, לצד היכרות אישית עם החולה הסובל/ת ממנה. לכן, גם אם אנשי המקצוע לא מצליחים עדיין לגרום לשינוי הרצוי, ו"רק מעצבנים", לא הייתי ממהר לזלזל או לבטל את ערך הידע המקצועי שלהם, אלא מנסה להשתמש בהם כדי לחשוב יחד איך ניתן לייצר חזית אחידה מול הבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו