שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    ר
    04/09/2010

    אני מרגישה שיש בי שני צדדים שכל הזמן פועלים בתוכי. צד אחד שחולם ומפנטז על עתיד טוב יותר ועל חברים, עבודה משמעותית, להיות אמא... וצד שני, דיכאוני, שחושב הרבה על התאבדות ועל חוסר רצון לחיות את החיים האלה. זה ממש יכול להיות באותו היום שרגע אחד אני אחשוב על שנת הלימודים הקרובה ועל זה שיהיה טוב ומעניין ואנשים סביבי, ורגע שני שבו אני מפנטזת על להרוג את עצמי. אני לא מבינה את הקוטביות הזאת? ואיך יכול להיות שזה ככה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאניה דיפרסיה

    ט
    04/09/2010

    הי

    יכול להיות שאת סובלת ממאניה דיפרסיה קלה
    פסיכאטר יכול לאבחן זאת

    זו מחלה נפשית דו קוטבית
    את יכולה לקרוא עליה באינטרנט

    לא שאני רומזת משהו אבל אם זה כן זה יש טיפול לכך..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    לירן רוגב
    07/09/2010

    את מתארת מצוקה שאחד הביטויים שלה הוא מחשבות דכאוניות ואובדניות, ואני מניח שיש לה ביטויים נוספים, לצד חלק בריא, ששואף לחיים יציבים ומספקים. התנודות בכוחות ההתמודדות שלך ובאופן בו את מכילה ומתמודדת עם המצוקה נשמעים מבלבלים, אבל זה בסך הכל טבעי, ואנשים רבים שסובלים מבעיה - בין אם מדובר בהפרעת אכילה, בדיכאון, או בכל בעיה אחרת - נעים בין רגעים בהם המצוקה נחווית כמציפה ומייאשת, לרגעים חזקים ואופטימיים יותר. תהליך הבראה והתחזקות הוא כזה שמאפשר לחזק ולהעצים את החלק הבריא תוך הבנה והתמודדות יעילה יותר ויותר עם הבעיה והשלכותיה, ואת זה מומלץ לעשות במסגרת טיפולית כזו או אחרת, שתתאים לצרכייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו