למה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למה?
    חסוי
    07/09/2010

    למה דווקא אני? אני רואה את עצמי רזה, אני בתת משקל [45 על 1,65] אבל אני עעדיין מפחדת להשמין!
    למה אני לא יכולה לאכול נורמאלי ולא להתעצבן או לכעוס על עצמי כמו כל בת נורמאלית!
    נמאס לי מזה, אני אומרת לעצמי לאכול הרבה ולא לחשוב על זה ואני פשוט לא יכולה זה מבאס אותי
    כבר הגעתי לשיא עשיתי צום של 25 שעות בגלל שאכלתי 3 פיצות
    אני מפחדת ללכת ליועצת ביה"ס או משהו אני מפחדת מהתגובה של אמא שלי. [אני בת 16 אגב]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להיפך

    ט
    09/09/2010

    את יותר חשובה כרגע מאמא שלך ודעותיה
    עובדה שהבעיה הזו מטרידה אותך ומציקה לך
    להיפך, תפני ליועצת ותפני לרופאה, ככל שלא תהיי לבד עם הבעיה יהיה לך יותר קל
    ותוכלי לחשוב יחד איתם על פתרונות
    סה"כ את רוצה להבריא..

    שנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    לירן רוגב
    13/09/2010

    ההתמודדות עם דפוסים של הפרעת אכילה (צומות, פחד מעלייה במשקל, חשיבה טורדנית) הם מערבולת שקשה להיחלץ ממנה לבד. זה נכון בכל גיל, אבל זה נכון במיוחד אצל אנשים בגילך, משום שכדי לקבל טיפול ומענה מתאים הורייך חייבים להיות בתמונה, עליהם לתת הסכמה לטיפול. החשש לשתף את ההורים נפוץ מאד, הרבה נערות ונערים חשים שאולי יתקלו בתגובה של כעס או אכזבה או אי אמון, אבל המון פעמים אותם נערים ונערות מופתעים וזוכים דווקא לתגובה תומכת ודואגת. גם אם זה לא המקרה, אין ברירה - האלטרנטיבה היא להישאר לבד עם בעיה קשה שלא נוטה להיעלם מעצמה, וזהי אלטרנטיבה גרועה מאד. מה שכן, אכן ניתן להיעזר בגורם "מתווך", כמו היועצת שהזכרת, או קרוב משפחה אחר שאת נותנת בו אמון, ושיוכל להקשיב ולסייע לך לספר להורייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו