מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אכילה רגשית?קורין14/09/2010
אני בת 21 ואני לא מצליחה לשלוט בעצמי!
כל פעם שאני בבית אני אוכלת.. גם אם אני לא רעבה אני אוכלת בלי שליטה!
אני יכולה לחסל עוגה שלמה ולהרגיש ממש רע עם עצמי ואז עוד לאכול קופסת קורנפלקס.
אני לא שמנה אבל גם לא רזה...
אני פזוט מתחילה לשנוא את עצמי בגלל זה!
אני לא יודעת אם זה משיעמום, או ממתח אבל אני רוצה שזה ייפסק!
פעם לא היתי כזאת...
לא יודעת מה קרה!
איך אפשר לעזור לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילה רגשית
ט14/09/2010בטיפול מציעים לעשות יומן אכילה, כלומר לרשום מה אכל כל יום וגם מה הרגשת באותו
רגע כמו עייפה, מלאה, מתחרטת, מבטיחה לעצמך שלא תעשי זאת שוב
בצורה כזו יש לך מעקב על מה שאכלת וגם את שמה לב מתי זה קורה לך כשהיית לבד
או שהיית ממש במתח, ולחשוב על אלטרנטיבות למשל אם את במתח, שתיית מיים או ספורט יכולים לעזור או שיחת טלפון עם חברה
אני אישת משתדלת לאכול כשהחלון במטבח פתוח, ולא סגור או מוגף
כי אני יודעת שכך יש הרגשה שרואים אותי וכך לא אזלול, לי זה עוזר ואז אני שולטת יותר באכילה
גם מומלץ לאכול רק במטבח ולא בחדרים אחרים.
תנסי אולי זה יעזור לך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקארין
לירן רוגב19/09/2010לאכילה מסוג זה, אכילה מופרזת המלווה בתחושות של חוסר שליטה ושנאה עצמית, יכולות להיות כל מיני סיבות. חלקן רגשיות, כפי שרמזת בכותרת לשאלתך, למשל אם את עוברת תקופה קשה או מורכבת בחייך, שינויים, אי יציבות או חששות המתעוררים ומקבלים ביטוי בדפוסי אכילה. חלק מהסיבות עלולות להיות קשורות לשינויים בדפוסי אכילה, למשל כמו ניסיונות להפחית ולצמצם את האכילה לפרק זמן מסוים, כמו בדיאטה לא מאוזנת, שאחר כך מובילה לתקופות של אכילה מוגברת ולא מווסתת. כדי להבין טוב יותר מה הסיבות לשינוים אלו ומה הפתרונות האפשריים כדאי לפנות לגורם טיפולי - פסיכולוג, תזונאית, או שניהם. כמו כן, ייעוץ ראשוני ניתן לקבל דרך רופא המשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

