עליה קיצונית במשקל לאחר אנורקיסה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עליה קיצונית במשקל לאחר אנורקיסה
    אריאל
    16/09/2010

    שלופ שמי אריאל אני בן 19 וסבלתי מהפרעות אכילה שגבלו באנורקסיה לפני 3 שנים.
    לפני האנורקסיה שקלתי 83 והייתי מתאמן המון במכון כושר היה לי גוף שרירי עם אחוז שומן גבוה ולא היו רואים את החיטוב.
    לכן ברוב טיפשותי הייתי ילד ורציתי להוכיח לעצמי שאני מסוגל לעשות דיאטה ולא להשבר כמו כולם.. אם הזמן זה נהיה קיצוני יותר ויותר עד שהחלטתי שאני לא אוכל כלום.
    הייתי אוכל פרוסת לחם לשלושה ימים ולפעמים הייתי "מפנק" את עצמי בחזה עוף פעם בשבוע על מחבת בלי שמן ובלי רטבים ככה יבש בלי כלום.
    ירדתי מ83 ל משקל 58 בפחות מ 3 חודשים.
    אני יודע שזה לא תת משקל אבל הסבירו לי בבית חולים שאנורקסיה זה לא בהכרך תת משקל זה תת תזונה.
    עכשיו ברוך השם הייתי בהרבה מקומות דיברתי עם אנשים מאד חכמים שעזרו לי לצאת מזה ואכלתי בכח ותאמינו לי שיותר קשה לאכול אוכל בכח מאשר בכח לא לאכול.
    עברו שלוש שנים מאז, אחרי שנה כבר הייתי נראה טוב כבר לא ראו את העצמות בגוף שלי והייתי עדיין רזה עם גוף ממש יפה.
    אבל עברו להם שנתיים והמשקל רק עלה ועלה ואני מודה שהייתי אוכל רק ג'אנקפוד ודברים משמינים ומזמין פיצות וכאלה רוב האוכל שלי מבוסס על הזמנות או לשבת במסעדות לאכול אוכל מהיר וחרא.
    אני גם לא מסוגל לאכול ירקות זאת בעיה רצינית אצלי אני פשוט לא מסוגל.
    כרגע אני שוקל 90 - החזרתי את כל מה שירדתי וקיבלתי גם "ריבית" בחיים שלי לא הייתי נראה ככה ולא שוקל ככה אני מפחד להתחיל דיאטה כי הראש תמיד קופץ להרעבה עצמית וגם אני לא יודע מה לאכול כי בדיאטות הכל מבוסס על ירקות.
    אני במבוי סתום נורא קשה לי ואני ישמח למצוא מישהו שמבין ושיוכל לעזור לי יגיד לי מה לעשות.
    תודה רבה - אריאל :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש פתרון

    אתי
    23/09/2010

    זו הבעיה בהפרעת אכילה,או בדיאטה לא מאוזנת ולא הגיונית-לא יכולה להמשך לאורך זמן ואף מזיקה.
    אבל....כבר עלית במשקל וזה מפריע לך,תחזור לספורט ולתזונה נכונה אבל הפעם תדע לא לעשות זאת באופן אובססיבי וקיצוני כי זה גם לא בריא,גם מזיק וגם לא מחזיק לאורך זמן רב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילה עם מעקב

    ט
    24/09/2010

    בטיפול מציעים לרשום יומן אכילה
    שכולל שלוש ארוחות ושלוש ארוחות ביניים

    גם אם אכלת דברים לא בריאים, לפחות יש לך אינדיקציה על הכמויות שאכלת וכך אתה יכול לאזן את זה..

    ברגע שאתה רואה בעיניים באמת את מה שאכלת, תאמין לי שזה יגרום לך לרגשות כמו תחושת הצלחה אם עמדת באכילה בריאה
    ותחושה שצריך לאזן אם אכלת המון אוכל לא בריא וג'אנק.

    גם תראה לאיזה מאכלים בעיקר נמשכת וכך תוכל לבנות לעצמך תפריט שיכלול מדי פעם גם אותם בצורה מאוזנת..

    תנסה, לי זה עזר..

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאריאל

    לירן רוגב
    26/09/2010

    כפי שבאמת הציעו לך פה, הפתרון להימנע מצמצום תזונתי לא מווסת שעלול להיגרר להחמרה ולהפרעה הוא לוודא שאם אתה בוחר לעשות שינויים תזונתיים, תעשה זאת רק בליווי ופיקוח של תזונאי/ת. במקרה שלך, בשל הרקע הרגיש, הייתי ממליץ לא לגשת לכל תזונאית, אלא רק למי שתחום התמחותה הפרעות אכילה, משום שתזונאית כזו תוכל לזהות מראש את המלכודות של הפרעת האכילה ולסייע לך להימנע מהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו