מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אל ד"ר קרן עמית, וד''ר סיגל אלון,יעל20/11/2007
שלום לכן.
עד לפני כמה חודשים טובים, הייתי בתת משקל די חמור, בשל הפרעת אכילה.
יש לציין- הנני בת 20 בקרוב.
כיום חזרתי למשקל היעד, מבחינה פיזית, יש לציין שהשיפור הניכר חל בחודשים האחרונים
אך "ההפרעה" תמיד בראשי-
בעיקר הפחד לחזור אחורה.
אמי אומרת שזה פחד לגיטימי ואף חשוב, ומעיד על המודעות שלי בעניין.. אני די מפקפקת בדבר, היות ואני חושבת שזה מלחיץ אותי יתר על המידה....
הבעייה העיקרית שלי, שבעיקר ממנו מגיע הפחד, והלחץ כביכול, זה על אף היותי במצב פיזי בסדר גמור, עדיין לא קיבלתי... כשנשקלתי אצל הרופאת משפחה שלי פעם אחרונה, היא אמרה לי שאני לא צריכה להיות לחוצה, הוא יגיע בקרוב,
אבל אי אפשר לא להיות לחוצה כי זה מאוד חשוב לי ומהווה בשבילי סממן על היותי בריאה שוב..
בנוסף, היא טענה שכנראה המחזור לא חוזר כי אני כל הזמן בלחץ, גם בגלל זה וגם בגלל הלימודים כרגע, אני יודעת ומודעת לעניין שזה גם משפיע- כי לחץ תמיד השפיע לי על המחזור- לפעמיים הייתי מקבלת אפילו פעמיים בחודש בגלל זה..
אני גם מודעת לכך שזה גם בגלל שהגוף רוצה להסתגל ולהבריא , ו"לבטוח" בי שוב..וכל העניין לוקח זמן עד שהוא חוזר לסדרו..
אך עדיין, אני לא רגועה...
אני יודעת שהרבה מפנים לרופאת נשים על מנת לקבל כדורים ע"מ לווסת את המחזור, ולקדם את כל התהליך,
אבל אני לא מעוניינת בכך כי אני רוצה שהמחזור שלי יחזור בצורה טבעית ואמיתי.. ולא בדרך מלאכותית..
יש לציין שבאמת לאחרונה יש לי הפרשות מרובות, אך אין מחזור..
אשמח לקבל מכן תגובה,
בתודה רבה , והמשך יום טוב,
נטלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר סיגל אלון20/11/2007שלום לך,
אני מציעה לך לפנות לרופאת הנשים, לא לשם קבלת גלולות להסדרת וסת, שהרי אז באמת לא תדעי אם יש לך וסת שהיא שלך, אלא לשם הערכה, בדיקה והפנייה לביצוע בדיקות דם כולל פרופיל הורמונלי.
בהצלחה, דר' סיגל אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך!
יעל21/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

