גלולות, בחילות ועצמות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גלולות, בחילות ועצמות
    יסמין
    15/10/2010

    שלום
    אני בשנות העשרים ולא מקבלת מחזור (אנורקסיה)
    האנוקרינולוג ורופא הנשים רשמו לי גלולות, בטענה שחסר לי אסטרוגן ולכן העצמות מתפרקות. הגלולות עושות לי רע (גם אחרי שהחלפתי מיסמין, ליאז, למינס), אבל האנדוקרינולוג הדגיש בפניי את חשיבותן ולכן אני ממשיכה לקחת, ובמקביל לוקחת גם פראמין וסליפ אייד לבחילות ולהפרעות השינה שהן גורמות לי.
    החודש היה כתוב במגזין 'מנטה' שגלולות יכולות דווקא להחמיר אוסטאופורוזיס.
    מה נכון?
    אם לא הוכח שהן עוזרות למניעת אוסטאופורוזיס, שווה לי להמשיך ולסבול או שאפשר להפסיק?

    הערה : הבחילות, העייפות והנפיחות מקשים עליי בתהליך העלייה במשקל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גלולות, בחילות ועצמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליסמין

    לירן רוגב
    18/10/2010

    ירידה בצפיפות העצם היא אחת מתופעות הלוואי המוכרות והמסוכנות של אנורקסיה, וטוב שאת מודעת לכך ומוכנה לעשות מאמץ כדי לטפל בעצמך. את השאלה לגבי יעילותן יש להפנות לרופא שלך, הוא ודאי יוכל להשיב לך טוב ממני בנושא זה. אלא שעם או בלי גלולות, נשמע שיש ברקע התמודדות עם הפרעת אכילה שאסור להזניח, ושעלולה לגבות מחירים בריאותיים ונפשיים. האם הקושי לעלות במשקל באמת טמון בבחילות ובעייפות ובנפיחות, או שזו דרכה של הפרעת האכילה לטשטש את הבעיה האמיתית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו