בולמוסים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בולמוסים.
    דחוף מאוד =<
    02/12/2007

    בעבר הייתה לי הפרעת אכילה, לא רצינית, הייתי מודעת לכך וטיפלתי בזה..
    הבעיה שבזמן האחרון אני נכנסת להמון בולמוסים, נהיה לי מן הרגל כזה, לחטוף בולמוס של יום יומיים ואני לא מצליחה לצאת ממנו..
    אפילו סתם, סתם בלי סיבה..
    תמיד כשאני מנסה לחשוב מאיפה זה בא אני אף פעם לא מוצאת סיבה מוצדקת.
    נמאס לי, לקזז כל יום אחר כך באוכל כדי להגיע לשקילה ולא לעלות..
    נמאס לי שאחרי בולמוס הבטן שלי נפוחה,
    נמאס לי שזה נותן לי להרגיש כל כך רע..
    והכי נמאס לי ש.. שאני לא מצליחה להתגבר על זה.
    לא מצליחה..
    ההורים שלי לא מסכימים לי ללכת לפסיכולוג הם חושבים שהתמיכה שלהם בהחלט מספיקה,
    חשוב לי לציין שיש לי גם תמיכה מחברות..
    אבל ברגע שמגיע הבולמוס, אני לבד.. אין אף אחד בבית ואין לי איך לקחת את הכוחות האלה,
    מעצמי..
    מחכה לתשובה.. /=
    מיואשת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולמוסים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בולמוסים

    קרן עמית
    02/12/2007

    שלום לך. האם באמת ניסית לדבר עם הורייך בצורה רצינית? תנסי להסביר להם בדיוק את מה שהסברת לנו, ואפילו תראי להם את השאלה באתר. האם ידוע לך מדוע הורייך לא מעוניינים שתהיי בטיפול?
    קרן עמית
    [a href='http://' id='link']http://www.nofit.org[/a]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה:

    דחוף מאוד =<
    03/12/2007

    כן, ברצינות.
    אמא שלי אומרת שהיא עברה בדיוק מה שאני עברתי, ושלא פלא שנכנסתי לעולם של הדיאטות.
    אבא שלי נגד זה, הוא ממש נגד.. הוא אומר לי שאני נראת טוב, שאני צריכה להפסיק לחשוב כל הזמן על זה ושאם אני חוטאת פה ושם זאת לא הבעיה..

    בפעם הראשונה שסיפרתי להם שהקאתי או הייתי אוכלת רק תפוח ממש בכיתי והם ביחד איתי..
    ובהתחלה באמת רצו לשלוח אותי לפסיכולוג אבל לא רציתי..
    ועכשיו שכבר הרגשתי שאני מאחורי זה, בכלל לא העלתי על דאטתי שבולמוס זה גם סוג של הפרעה..
    והייסורי מצפון האלה אחרי שאני אוכלת הורגים אותי.
    אני מוצאת את עצמי מתעוררת באמצע הלילה בודקת אם הבטן נפוחה או לא..
    או מסתכלת שעות במראה..
    את יכולה לעזור לי דרך הפורום?
    אין מצב לפסיכלוג מהצד שלהם, באמת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאור

    קרן עמית
    13/12/2007

    אור שלום. תסבירי להם שטיפול במרפאה להפרעות אכילה כוללת לא רק פסיכולוג, אלא צוות שלם-דיאטנית, מטפלים באמנויות, פסיכיאטר וכו', כך שהתוכניות טיפול הן מקיפות. לא קיים טפול דרך פורום.
    קרן עמית
    מרפאת נופית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו