אני חייבת עזרה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני חייבת עזרה..
    טל
    03/12/2010

    הייתי בולמית..ז"א,אני עדיין אבל הגעתי לשפל ואני מבינה שאני חייבת להגמל מזה.חייבת.זה הורס לי את הגוף ואת המצב רוח וגורם לי להיות אובססיבית ולהרגיש שמנה.
    השאלה שלי היא..כמה קלוריות עליי לאכול?הרי הגוף שלי רגיל ל500 קלוריות ביום..אם אני אעלה ל1000 אני לא אעלה?כדאי לאכול משהו מסויים?מה לעשות!?
    בבקשה..איך לצאת מזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני חייבת עזרה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חייבת עזרה.. - תגובה

    עדי מילר
    05/12/2010

    שלום טל

    ראשית אני מברכת אותך על החלטתך לשאול את השאלות ובעיקר ברצון לצאת מהפרעת האכילה.
    בכדי לעזור לך עלי לבצע תחקיר דיאטני יסודי, להבין בדיוק איך וכמה את אוכלת במהלך השבוע, מתי הפרעת אכילה התחילה, מה ההיסטוריה שלה, נתונים לגבי משקל, גובה ועוד לא מעט פרטים... לצערי לא אוכל לעשות זאת כאן בפורום כיוון זהו תהליך שדורש לא מעט זמן ונעשה בטיפול אבל בהחלט אוכל לעזור לך לפנות למקום המתאים.
    אם תרצי הפנייה למקום טיפולי העשוי להתאים לך באיזור מגוריך - צייני מהיכן את ואנסה כמובן לכוון אותך ולעזור לך.
    אני חייבת להוסיף שללא טיפול מתאים יהיה לך ללא ספק יותר קשה להיגמל מהפרעת האכילה, אם בכלל!

    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו