מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בולמיהכרמית09/12/2007
אתמול גילתי לחבר שלי ולמשפחה שלי שאני בולמית כבר שנה פלוס.נסיתי להלחם בעצמי במחלה ופעם הייתי מקיאה על בסיס יומי כל מה שהיתי אוכלת.כבר חצי שנה אני הפחתתי בכמויות ההקאות ואני מקיאה רק פעם בה. אני בת 20 וחצי עשיתי דיאטה לפני 6 שנים וירדתי 18 קילו היום אני שוקלת 46 ואני 1.64 ס"מ
היום אני מבינה שאני צריכה עזרה ואני לא יודעת לאן לפנות ולמי
אני מרגישה שכל התקופה הזאת הייתה לי מעוקה בלב ונכנסתי לדכאון ולמצבי רוח משנים
אני תמיד הכחשתי ששאלו אותי כי לא היה לי את האומץ לספר
עכשיו שהאנשים הקרובים אליי יודעים אני שמחה שירד לי אבן מהלב
אני רוצה מאוד לסיים אם זה ולהחלים
לאן אני צריכה לפנות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לכרמית
ד''ר סיגל אלון09/12/2007שלום כרמית,
ישנן מרפאות ציבוריות וישנן מרפאות פרטיות. היכן את גרה?
דר' סיגל אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה..
כרמית10/12/2007אני גרה בקדימה,קבעתי תור ביום רביעי בבוקר לפסכולוג..זה בסדר?וכבר 3 ימים אני לא הקאתי ואכלתי כמו שצריך כי אני באמת רוצה להבריא ויש לי את הכוח הרצון הזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלכרמית
ד''ר סיגל אלון10/12/2007שלום כרמית,
טיפול פסיכולוגי הוא רצוי בהחלט, רצוי שיהיה בגישה קוגניטיבית התנהגותית. כמו כן רצוי לשלב מעקב דיאטני אצל דיאטנית שמטפלת בהפרעות אכילה. בהצלחה. דר' סיגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסיגל
כרמית10/12/2007סיגל תודה רבה שאת נמצאת פה בשבילנו...אני מאמינה ורוצה מאוד לנצח ולהבריא
את חושבת שפסיכיאטר לא צריך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

