צריכה חיזוקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה חיזוקים
    חסוי
    24/01/2011

    שלום לכולכם, מחזקת אותכם וכולי תקווה שכבר נצא מכל הסיוט הנורא הזה ונחיה חיים תקינים ונורמלים.
    אני כל כך מיואשת.
    בת 22 ומגיל 12 סובלת מהפרעות אכילה של אנורקסיה ובולמיה ולאחר אישפוז בתה"ש הרגשתי שממש יצאתי מכל הסבל של הבולמוסים ואחרי זה הצמצוצים שלא נגמרים. מסתבר שכל כך קשה לי להתמודד עם הגוף שלי שזה מתסכל מאד. אני 153 ושוקלת 55 ומצד אחד אני צריכה להיצמד לתפריט איזון כי זאת התרופה היחידה שלי למחלה הארורה, מצד שני קשה לי נורא לחיות עם ה4 קילו האלה עלי שזה מה ששובר אותי כל פעם מחדש. להתמודד עם תגובות של אנשים, להתמודד מול המראה, עם הבגדים שלא עולים ועדיין להילחם לא לצמצם כדי שלא יחזור בולמוס שיעלה אותי עוד כמה קילו. אין לי כח לכלום. אני לא יודעת מה לעשות. בבקשה עזרו ליי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה חיזוקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וואו המקרה שלך דומה לשלי

    ט
    29/01/2011

    שלום חסוי, אני 1.50

    ושוקלת 43. כלומר אני מבינה אותך בגלל הגובה שלך ואני חווה בדיוק אותו הדבר, לפעמים יש לי ימים של כמה בולמוסים ואח"כ יום של צמצומים.

    בגלל שאני רגישה ללקטוז שבחלב, סור לי לאכול מוצרי חלב ולכן אני גם לא נחשבת שמנה,

    אבל לא אוהבת להרגיש נפוחה.

    אחרי בולמוסים פעם נטלתי משלשלים, היום כבר לא ונלחמת ברצון לכך..

    אני אמנם לא אושפזתי אבל טופלתי בתל השומר קרוב לשלוש שנים לסירוגין.

    אני נלחמת עם המחשבות עד היום

    מה שעוזר לי, זה לקרוא ספרים בנושא, לכתוב בפורום, ספורט, שני ספרים שממש עזרו לי,

    הם "התמודדות עם בולימיה" של ברברה פראנש ו" להשתנות לתמיד" של ד"ר ג'יימס.
    פרנצ'סקה

    שניהם מדברים על שינוי הרגלים מזיקים ובספר להשתנות לתמיד יש ממש תיאור של תהליך השינוי והתמודדות עם כל שלב שבו.

    נכון, זה קשה..
    ואני מבינה בדיוק את החרדות שלך: שלא יראו שעליתי, שהבגדים יעלו עליי, שלא יקרה מצב שלא ארגיש טוב ולא אוכל ללכת לעבודה וכו.. שלא ארגיש נפוחה.


    אני משתדלת לזהות מתי הבולמוסים שלי באים ולנסות לעצור אותם..

    זו המון עבודה עצמית.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה חיזוקים - תגובה

    עדי מילר
    30/01/2011

    שלום

    מה שאת מתארת הוא מצב שכיח ביותר, בו הצלחת למגר את הסימפטומים (על כך מגיע לך הרבה הערכה!!) אך הקונפליקטים הנפשיים שבבסיס ההפרעה עדיין פעילים וקיימים.
    כלומר, יש עוד קול פעיל של הפרעת האכילה בתוכך - הוא מתבטא בדיוק בתחושת לגבי ה-4 ק"ג שהינך מתארת.
    הבשורה הטובה היא שככל שההחלמה מתבססת ומתחזקת, הקולות של הפרעת האכילה יפחתו ובסוף יעלמו...
    האם את בטיפול? חשוב שתמשיכי את התהליך ולא תפסיקי עכשיו באמצע הדרך...

    בהצלחה רבה בהמשך
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו