חייבת עזרה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חייבת עזרה.
    שיר
    15/12/2007

    לפני שנה התחלתי דיאטה 1.68 היתי 66 קילו,התחלתי דיאטה חריפה הורדתי 15 קילו ב-30 חודשים התאשפזתי המחלקה פסיכיאטרית על סף אנורקסיה.
    הייתי מאושפזת כ-3 חודשים לאחר מכן עברתי לטיפול של דיאטנית תחילה ריזתי עוד 3 קילו (יש לציין שבלתי מהעדר מחזור כ-8 חודשים) התחלתי להעלות במשקל קיבלתי מחזור ומאז יש לי בולמוסים של אכילה ואני לא מצליחה לשלוט עצמי הגעתי למשקל 63....
    אני מרגישה נורא,אני כל הזמן בוכה,שונאת את עצמי,ורוצה למות...אני לא מצליחה להשתלט על עצמי ועל המצב ...אני מתחננת לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייבת עזרה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשיר

    קרן עמית
    18/12/2007

    שיר שלום. אני ממליצה לך בחום לגשת לטיפול במרפאה שמתמחה בהפרעות אכילה וכוללת צוות רב מקצועי-דיאטנית,פסיכולוגים,עו"ס,מטפלים באמנויות, פסיכיאטר וכו'. אך לפני כן פני לרופא המטפל שלך ולפסיכיאטר המטפל שלך בדחיפות ובקשי ממנו עזרה, או אפילו אם את במצב נפשי כפי שאת מתארת פני למיון היכן שאושפזת . קרן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו