שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    רונית
    27/02/2011

    אני בת 25 סובלת כבר כמה שנים מאנורקסיה. המחלה מאוד פעילה, אני לא כל כך מצליחה לחיות איתה. כל היום אני מסתובבת עם מחשבות על אוכל. מה אכלתי? מה אני אוכל? חישובי קלוריות שאני מריצה שוב ושוב בראש. זה משגע אותי! אני לא מצליחה לישון בלילה. לא מצליחה להתרכז בכלום. תרופות לא ממש עוזרות לי- ניסיתי הרבה סוגים. לא בטוחה אם בכלל לשאול מה אפשר לעשות זה רלוונטי. אבל אולי יש לכם איזו עצה בשבילי? משהו שאפשר לעשות? זה אמור להיפסק מתישהו? איך? התופעה הזאת מוכרת, או שזה רק אני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    לירן רוגב
    28/02/2011

    אנורקסיה היא מחלה מוכרת ואינה נעלמת ללא טיפול. מלבד הסימפטומים הקשורים במשקל גוף נמוך, המחלה מתאפיינת בעיוות בדימוי הגוף, פחד עז מעלייה במשקל, וחשיבה ועיסוק טורדניים באוכל ומשקל כמו שאת מתארת. תרופות לבד אינן יעילות, ובמשקל גוף נמוך השפעתן מעטה במיוחד. אך בהחלט יש מה לעשות: הטיפול המומלץ הוא שילוב של טיפול פסיכולוגי, תזונתי ותרופתי, ויש מספר מסגרות ציבוריות ופרטיות שמציעות את הטיפול המתאים - אני ממליץ לך לבדוק אפשרות לגבי טיפול כזה על מנת להיפטר מהבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו