בולמוסי אכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בולמוסי אכילה
    לינוי
    03/03/2011

    שלום.
    לאחרונה אני שמה לב שאני מתעסקת הרבה יותר מידי במשקל הגוף שלי ובמבנה שלו. אני מסתכלת במראה וחושבת שאני נורא שמנה למרות שכולם אומרים לי שאני רזה (גובהי 165 והמשקל 52). אני מרגישה שאני חייבת לרדת במשקל לפחות שלושה-חמישה קילו ולשם כך אני פוצחת כל פעם מחדש בדיאטה. לא דיאטה קשה מידי. אני משתדלת לאכול בעיקר ירקות והרבה ולרוב זה משביע אותי אבל אחרי כמה ימים אני כבר לא מסוגלת ונשברת ואז קורה הדבר הנורא מכל: בולמוס. אני שונאת את ההרגשה הזו לפני הבולמוס שאני לא יכולה לעצור את עצמי ובמיוחד את התחושה הגועלית של אחרי.
    מה אפשר לעשות? אני לא מצליחה להתמודד עם זה. כל היום אני חושבת על זה פשוט כל היום, אין דקה אחת מנוחה.
    אשמח לקבלת עזרה...
    :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולמוסי אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    לירן רוגב
    04/03/2011

    כאשר אנשים עושים שינויים תזונתיים בצורה לא מפוקחת ולא מווסתת, בדרך כלל קורה מה שאת מתארת: יש מעבר מהתנהגות קיצונית אחת, של צמצום והפחתה מוגזמת של מזון, להתנהגות קיצונית אחרת של אכילה בולמוסית לא מווסתת. מעבר לכך, נשאלת השאלה מדוע במשקל תקין את עסוקה כל כך במשקל הגוף, ותופסת אותו בצורה לא מציאותית. המלצתי אלייך היא לפנות לדיאטנית שעוסקת בתחום הפרעות אכילה, כדי לעשות איתה דיאלוג על המטרות והיעדים שלך, להבין טוב יותר את מצבך בהווה, ולוודא שאת לא עושה שינויים שבטווח הארוך יביאו יותר נזק מתועלת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו