בקשה לעזהר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקשה לעזהר
    מירי
    20/12/2007

    שלום!
    לפני הגיוס שלי שקלתי בערך 67 קילו, אחרי שהתגייסתי התחלתי להתאמן ולאכול נכון והתחלתי לרזות אבל מהר מאד התייאשתי והדיאטה שלי הפכה לבולימיה חריפה. הייתי מקיאה בערך כל מה שהייתי אוכלת, הגעתי ל 41 קילו על 1.68 זה הגיע למצב שחברות איימו עלי באשפוז כפוי.
    כשעברתי לגור עם חבר שלי לא יכולתי יותר להקיא בגלל שהבית לא גדול והוא היה שומע. וגם כי התחלתי לקחת גלולות ואני פוחדת שזה יבטל את ההשפעה שלהן.
    עכשיו עליתי ל 48 קילו, ואני מבינה רעיונית שזה עדיין קצת מדי ושיהיה טוב יותר אם אני אעלה עוד. אבל העובדה שאני מבינה את זה בראש לא מונעת ממני להגעל כל פעם שאני מסתכלת במראה. אני פשוט שונאת כל גרם שומן בי ובכלל את עצמי שאני לא מצליחה לשלוט בעצמי עם האוכל וזה משליך על כל חלק אחר בעצמי כי זה גורם לי לא לאהוב את עצמי, לא להערי את עצמי ולא להאמין בעצמי.
    אני יודעת שאני באמת רזה מאד בגלל מה שאחרים אומרים אבל מבחינתי אני הכי שמנה בעולם!
    מי יוכל לעזור לי לשנות את קו המחשבה העקום הזה?
    המון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשה לעזהר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למירי

    קרן עמית
    21/12/2007

    מירי שלום. טיפול במרפאה להפרעות יוכל לעזור לך לראות את הדברים אחרת. אל תהססי , חבל שתמשיכי לסבול .תקבעי אבחון במרפאה כזאת באיזור מגורייך, ויתאימו לךוכנית טיפול.
    בהצלחה קרן עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו