לא מצליחה למלא את החלל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מצליחה למלא את החלל
    ט
    06/04/2011

    נגמלתי ממשלשלים, אבל כל פעם שיש לי בולמוס לא בא לי לצאת מהבית, וחייבת כי יש עבודה, המון המון עבודה ומתביישת בעצמי.

    בגלל שאני רב הזמן בדיאטה אז במקום אוכל מילאתי את עצמי בדברים חיצוניים, לבוש, איפור , בשמים , נעליים.. אבל במקום לאכול אני מבזבזת את כל הכסף שלי ואז מגיע שוב בולמוס ולא בא לי לצאת מהבית..

    ושוב המאבק, רוצה לקחת משלשלים כדי להפטר מהאוכל ונלחמת..

    נמאס לי להלחם כל הזמן..

    וזמן.. צריכה יותר זמן לכל דבר כי אין חשק לעשות כלום.. כי עליתי במשקל..

    דכאון וכלום לא עוזר אפילו כדורים נגד הדכאון.. מרשם מרופא

    לבד אין עם מי לדבר, לא נעים לי לטרטר את הפסיכולוגית כל פעם שזה קורה.. כי זה ילדותי..

    אף אחד לא מבין..

    עם מי אני אדבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מצליחה למלא את החלל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי התשובות שלכם לבן על האנורקסיה

    ט
    06/04/2011

    לפי התשובות שלכם לבן על האנורקסיה אני סובלת מהפרעת אכילה, קשה לי לטפל בעצמי ואין לי שום דבר שמחזיק אותי, לא בא לי לעשות כלום, אפילו הפסיכולוגית לא עוזרת..

    רב הזמן עובדת כי אין לי ברירה , חייבת להחזיר חובות אבל עד שמגיע יום שאני קצת נהנית, מגיע הבולמוס והכל מתהפך..

    קצת מיואשת מהחיים, אין לי כח להמשיך ומתביישת לומר בעבודה כל שבועיים שאני לא מרגישה טוב..

    כי אז גם צריך ללכת לרופא ולהמציא אישור מחלה וגם לזה אין לי כח,

    רוצה להעלם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים?

    ט
    11/04/2011

    למה לא מתייחסים אל הדברים שלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    לירן רוגב
    14/04/2011

    הדפוס שאת מתארת, של מעבר בין צמצום לבולמוסים, תנודות במצב רוח וקשיי תפקוד, אופייני להפרעת אכילה, וכל עוד לא מתאזנים מול האכילה קשה להתמודד איתו רק ברמה הרגשית. הרבה בנות מנסות להיפטר מהבולמוסים בלי להיפטר גם מהצמצום שמאפיין את פרקי הזמן שבין בולמוס אחד לאחר, ואחרי כל בולמוס מנסות לצמצם כדי "לפצות", וכך מגיעות לבולמוס הבא וחוזר חלילה, ונשארות לכודות במעגל המרושע הזה. האם זה מה שקורה גם לך? אם כן, לא מספיק רק לדבר על זה, צריך לעשות גם צעדים תזונתיים, בעזרת תזונאית במקביל לטיפול הפסיכולוגי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    ט
    15/04/2011

    תודה

    אבל לא מצליחה לאכול לפי תפריטים של הדיאטנית, לדעתי הם מאוד עמוסים

    וגם כשאני אוכלת למשל ארוחה שהיא כתבה לי, אני מרגישה מפוצצת..

    ויש גם רגשות אשם..

    אני מקנאה באנשים נורמלים שאוכלים טוב בלי רגשות אשם..

    אני לא אנורקטית.. כי סה"כ אוהבת לאכול אבל יש לי רגשות אשם רבים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה - תגובה

    עדי מילר
    16/04/2011

    שלום

    ממליצה לך בחום לשתף את הדיאטנית שלך בקושי ובחששות שמצפים אותך באכילת המזון עפ"י התפריט עליו סיכמתם ולא להישאר עם אותם ייסורי מצפון לבד שאני מניחה שמובילים אותך לצמצם וכפי שלירן כתב לך מובילים אותך שוב לבולמוס הבא...

    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה שאין זמן ללכת גם לדיאטנית

    ט
    16/04/2011

    יש לי בעיה שאני עובדת בשתי עבודות ובקושי מוצאת זמן ללכת לפסיכולוגית, אז ללכת גם לדיאטנית אני לא מספיקה , הפסקתי ללכת אליה

    וקשה לי
    היום היו לי התקפי אכילה רציניים נראה לי שאכלתי משהו כמו 2500 קלוריות אחרי שכל השבוע אכלתי 900-1000 קלוריות ביום..
    כאילו הכל חזר..
    ויש לי דחף לקנות משלשלים חדשים אבל מנסה לעצור את עצמי, כנראה שזה הלחץ שלפני החג.. מחר בטח אצום.. או אחיה על דברים נוזליים..

    כמו שתמיד קורה לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקשיבי לתחושות הפנימיות והפיזיות של

    מישל
    01/05/2011

    של גופך, אל תלחיצי את עצמך לעמוד בתפריט של הדיאטנית, אם שבעת ואינך יכולה להמשיך את ממש לא חייבת. העיקר שתרגישי טוב מבחינה נפשית ופיזית את לא חייבת כלום לאף אחד רק לעצמך ואת לא צריכה להכניס את עצמך לסטרס מיותר בגלל תפריט וציפיות של גורמים חיצוניים. לאט לאט בקצב שלך ועל פי איתותיי גופך שיודע בידיוק כמה הוא צריך תוכלי להתאזן בצורה הטובה ביותר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני כל כך מזדהה עם מה שאת מרגישה

    לירון
    03/05/2011

    גם אני חיה בדיוק כמוך, בין בולמוסים לצמצום.
    לא מצליחה למצוא את האיזון.
    אני מאבדת את עצמי...
    לא יודעת מה לעשות .. חייבת עזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני כל כך מזדהה עם מה שאת מרגישה - תגובה

    עדי מילר
    05/05/2011

    נשמע שאת לכודה בתוך המעגל המרושע של בולמוסים וצמצומים... הבשורה המשמחת היא שבעזרת טיפול בעזרת אנשי מקצוע המתמחים בהפרעות אכילה היציאה מהמעגל היא אפשרית... הפרעות אכילה ניתנות לריפוי !!!
    במידה ואת צריכה עזרה במציאת מקום טיפולי מתאים אני כמובן פה כדי לעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו