מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם כדורי קרבוקל הם משלשלים?ט09/06/2011
שלום, נגמלתי ממשלשלים אבל לעיתים קרובות כשאוכלת ארוחות גדולות ומבטאת חרטה לאחריהן נוטלת כדורי פחם שחור..
האם הם נחשבים משלשלים?
כי אני מרגישה שיש להם השפעה עלי..
האם הם מזיקים?
הם ניתנו לי על פי מרשם מרופאה
אבל לפעמים נוטלת במינון גבוה יותר
כאילו ההפרעה חזרה אליי.. עדיין פוחדת להשמין..
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם כדורי קרבוקל הם משלשלים? - תגובה
עדי מילר12/06/2011שלום
ראשית אני שמחה לשמוע שנגמלת ממשלשלים, בהחלט כול הכבוד.
כדורי פחם נועדו לספוח גזים ובדרך כלל גם מקלים על על היציאות, אך הם אינם נחשבים למשלשלים. כמו כול תרופה שימוש מוגזם עלול להוביל לנזק, במקרה זה שימוש במינון גבוה עשוי להפריע בספיגה של ויטמינים ומינרלים, בספיגת תרופות ועוד...
יש לציין שבדיוק כמו המשלשלים כדורי פחם אינם מונעים ספיגה של מזון ועל כן אינם מסייעים להפחית במשקל.
את רושמת שהינך מרגישה שההפרעה חזרה ושהפחד לעלות במשקל עדיין קיים, האם את מטופלת ? חשוב לי לציין שהימצאות במשקל תקין, הפסקת השימוש במשלשלים, הפסקת הקאות וכו'...הם שלבים חיונים בדרך לאפשר למי שסובל/ת מהפרעת אכילה לקחת חלק פעיל בטיפול כמו פסיכותרפיה, אבל שלב זה בדרך כלל אינו סוף הדרך. השלבים הבאים בטיפול מתייחסים בדרך כלל לסימפטומים נוספים, כמו טורדנות מחשבתית, דפוסים בלתי יעילים שמצאים ברקע של הפרעת האכילה, ומצוקות נלוות... ועל כן במידה ואינך נמצאת בטיפול אני ממליצה בחום למצוא טיפול מתאים (במידה ואת זקוקה לעזרה במציאת מקום מתאים אשמח לסייע) ואם הינך נמצאת בטיפול חשוב שתשתפי את מטפליך בפחדים שאת מתארת.
בהצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ט18/06/2011תודה על התשובות
כן אני בטיפול אבל המחשבות הטורדניות לא מפסיקות להציק. גם לפני שבועיים נקעתי את הרגל, מה שעוד יותר תוקע אותי בבית בהתמודדות מול אכילה..
כשאני בחוץ אני פחות דואגת כי יש סדר..
בבית הסדר באכילה רופף יותר כי אין מי שרואה אותי אוכלת..
אבל הבושה מגיעה עם העליות במשקל..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

