מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפרשות מהעיןאורלי22/08/2013
שלום רב,
אם הייתה לי דלקת עיניים ויראלית בעין שמאל, שלא הדביקה את עין ימין (לבינתיים) זה שבועיים וחצי - ויש לי הפרשות צהובות משתי העיניים (ותחושה של צריבה מעטה) רק כאשר אני קמה משינה (לאחר שאני מטפטפת טיפות מלאכותיות לפני השינה) שלא חוזרות במהלך היום לאחר הניקוי , האם זה אומר שהדלקת עדיין מדבקת ויכולה לפגוע בסובבים אותי וגם בעין השניה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות מהעין - תגובה
ד``ר יורם שוחט25/08/2013הפרשה שנראית רק בהשכמה ולא מופיעה במשך היום לא מעידה בד"כ על דלקת (בדלקת יש הפרשה כל היום). הפרשה בהשכמה, וגם תחושת הצריבה, נובעות בד"כ מיובש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראיה לשלושה מרחקים בעדשות מולטיפוקלאפרת22/08/2013
שלום, יש לי קוצר ראיה גבוה- 15 בעין אחת ו9.5 בשניה. בעין החלשה יותר יש לי קטארקט ואני גם זקוקה מלפני כשנה למשקפיים לקרוב. שאלתי האם יש תוצאות טובות לשלושה מרחקים בניתוחי קטארקט שמשתילים בהם עדשות מולטיפוקאליות? האם יש סיכוי גבוה לאחר השתלת מולטיפוקאליות להשתחרר לגמרי ממשקפים לרחוק,לקרוב ולמרחק ביניים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראיה לשלושה מרחקים בעדשות מולטיפוקל - תגובה
ד``ר יורם שוחט25/08/2013השתלה של עדשה מולטיפוקאלית מיועדת להפחית את התלות במשקפיים, לרחוק ולקרוב. בהחלט יתכן שבמצבים מסוימים יהיה עדיין צורך במשקפיים. אי אפשר להבטיח פטור מוחלט ממשקפיים, אם כי זה מושג במקרים רבים.
העדשות המושתלות נותנות פתרון טוב לראייה לרחוק ולקרוב, בעוד שבמרחק הביניים עלול להיות קושי (אשר ניתן לתיקון במשקפיים). יש גם עדשות להשתלה הנותנות פתרון טוב למרחק ולמרחק הביניים, אך איתן עלול להיות קושי בקריאה (ויידרשו משקפי קריאה).
יש גם אפשרות לכוון כל עין למרחק שונה (מונו-ויז'ן).
התייעצי עם הרופא שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרינה ממחשבנח22/08/2013
שלום,
האם הקרינה הנפלטת ממחשב עלולה להזיק לעיניים? (לא ממסך המחשב אלא מהמחשב עצמו, PC לא נייד)
המחשב מונח אצלי על שולחן העבודה בגובה העינים ופולט חום, זו קצת בעיה להזיז אותו ולכן איני עושה זאת, אך ברצוני לדעת האם לא נשקפת לי סכנה.
אודה מאוד לתשובתכם בנושא
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרינה ממחשב - תגובה
ד``ר יורם שוחט25/08/2013לא ידוע לי על סכנה כזאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושנה טובה!
נח25/08/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממברנה על הקרניתדורה21/08/2013
אמא שלי בת 81 עברה ניתוח קטרקט לפני כ 12 ימים.מהלך הניתוח היה תקין.בבדיקה ביום לאחר הניתוח נאמר שסך הכל המצב בגדר הנורמה,הראיה הייתה 6/12.בבדיקה לאחר שבוע התגלתה ממברנה על הרשתית,ראיה הייתה 6/12 ונאמר לנו שכנראה הראיה לא תשתפר בגלל הממברנה שפוגעת בחדות ראיה.הרופא לא ממליץ לעשות ניתוח מכיוון שבעין השניה אמא עברה aion.יש לי 2 שאלות בנושא הממברנה-האם עדיין קיים סיכוי שראיה תתשתפר עוד קצת ואם כן-תוך כמה זמן מהניתוח ניתן לצפות לשיפור? מהוא קצב הגדילה של הממברנה בגיל שלה ותוך כמה זמן ניתן לצפות להחמרה בחדות ראיה?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממברנה על הקרנית - תגובה
ד``ר יורם שוחט25/08/20131. הראייה הסופית אחרי ניתוח קטרקט מושגת בד"כ אחרי חודש או יותר. סביר להניח שבשלב זה חדות הראייה עוד עשויה להשתפר.
2. אי אפשר לחזות קצב צמיחה של ממברנה על הרשתית.
3. חדות ראייה 6/12 נחשבת די טובה (חדות ראייה כזאת מאפשרת נהיגה).
4. בכל מקרה נדרש מעקב, גם כי מדובר בעין יחידה וגם לאור הממצא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבמפוחדדת20/08/2013
בת 29.5 בריאה בדרך כלל... שמתי לב בימים האחרונים (עודף תשומת לב הייתי אומרת) שאישון ימין שלי קצת יותר רחב משמאל... הוא מגיב לאור ובשמש מתכווץ..אך בתאורה עמומה הוא תמיד נראה יותר גדול מעין שמאל... הייתי אתמול אצל רופא עיניים , ללא קשר לעניין האישון (שכחתי לשאול אותו) הלכתי תוך בירורים לגביי סחרחורות וחוסר יציבות, הוא ביצע לי קרקעיות עיניים שהכל תקין! לא שאלתי אותו כלום על האישונים, האם יש צורך לבדיקה חוזרת בעקבות חוסר המידע שמסרתי???? או בדיקת קרקעיות עיניים הספיקה? אגב ביצעתי בדיקת vep שנמצאה תקינה.. עוד משהו לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשכיבה התופעה יותר נראית לעין
מפוחדדת20/08/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב - תגובה
ד``ר יורם שוחט25/08/2013הבדל בגודל האישונים דורש התייחסות נפרדת, ואין כל קשר לבדיקת הקרקעית. פני לבדיקה חוזרת (רופא עיניים, נוירו- אופטלמולוג או נוירולוג).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה לא נתתם לי תושבה ?מישיל18/08/2013
שלום רב, אתמול בערב היה לי קצת אודם בעין ודקירות , בבוקר האודם עבר אבל נשארו דקירות הרופא עיניים אמר יש לי דלקת קלה כתוצאה מחדירת חומר לעין כנראה אלכו ג'יל שכולל אלכוהול להיגיינה של הידיים לאחר שבטעות שמתי יד על העין .. הרופא נתן לי דקסמקס לכמה ימים והיום הינו הראשון , אני עדיין מרגישה דקירות ושריפה וקצת כאב אין אודם או משהו אחר , האם זה יעבור ? האם חלילה זה יזהם את העין ? אחרי יומיים אני יוצאת לחו"ל לעבודה האם אחלים עד אז? אודה ממש לעזרה שתרגיע אותי ולו קצת ... תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא נתתם לי תושבה ? - תגובה
ד''ר יובל דומניץ26/08/2013לפנות לחוות דעת נוספת לשנות טיפול אם צריך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרתכםמישיל16/08/2013
שלום רב, אתמול בערב היה לי קצת אודם בעין ודקירות , בבוקר האודם עבר אבל נשארו דקירות הרופא עיניים אמר יש לי דלקת קלה כתוצאה מחדירת חומר לעין כנראה אלכו ג'יל שכולל אלכוהול להיגיינה של הידיים לאחר שבטעות שמתי יד על העין .. הרופא נתן לי דקסמקס לכמה ימים והיום הינו הראשון , אני עדיין מרגישה דקירות ושריפה וקצת כאב אין אודם או משהו אחר , האם זה יעבור ? האם חלילה זה יזהם את העין ? אחרי יומיים אני יוצאת לחו"ל לעבודה האם אחלים עד אז? אודה ממש לעזרה שתרגיע אותי ולו קצת ... תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה שהייתי ממליצה לך לעשות
יאיר17/08/2013קודם כל והכי חשוב זה לא לשפשף את העין! אם בטעות נכנס פנימה משהו, או גם אם מדובר רק בדלקת השפשוף מגרה את המקום ומחמיר את הבעיה.
נסי לעשות קומפרסים של תה על העין (מכינים בצלוחית תה ארל גריי חזק ומחכים שיהיה פושר ואז טובלים צמר גפן, סוחטים מעט ושמים על העין לכמה דקות) זה יכול להרגיע משמעותית.
יש הרבה משחות לעיניים שלעתים עוזרות ולעתים לא אבל הטובות מבניהן הן במרשם רופא ואם את טסה בקרוב אולי לא תספיקי.
אני יכולה להמליץ לך על תוסף שאני לוקחת דווקא לטיפול בעור אבל הוא טוב במיוחד גם למצבים של דלקות עיניים, קוראים לו אסטקסנטין של סולגאר והוא טבעי לגמרי. אם התפתחה לך דלקת רק מטיפת אלקו ג'ל נראה לי ששווה לך לקחת אותו באופן קבוע כדי שהעיניים והמערכות בגוף בכלל לא יהיו כל כך רגישות. אם זכרוני אינו מטעה אותי יש לחברה קו של נטורופתים שאת יכולה להתייעץ איתם טלפונית וזה יעזור לך עם מגבלת הזמן..
תרגישי טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת לחמית ויראליתא15/08/2013
שלום רב,
לפני כשבוע חליתי בדלקת עיניים ויראלית בעין שמאל. מלבד אודם בלחמית וגרד, הופיעה נפיחות גם בעפעפיים (התלוותה לזה גם בלוטה נפוחה מתחת לאוזן). עד כה יש שיפור, אין אודם וכמעט ואין גרד, נותרה נפיחות מעטה בעפעף התחתון כך שהעין נראית מעט קטנה יותר מעין ימין.
הבנתי שהדלקת מאוד מדבקת ויכולה גם להדביק, כפי שקורה ברוב המקרים, את העין השנייה- בשל טיסה לחו"ל וחששות "לחטוף" את המחלה גם, אשמח לתשובתכם בנוגע לפרק הזמן בו העין השניה יכולה להידבק והאם, במידה ואכן העין נדבקה, משך הזמן עד לריפוי הוא עד שבועיים גם כן?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת לחמית ויראלית - תגובה
ד``ר יורם שוחט16/08/2013אם העין הראשונה שקטה עכשו יש סיכוי שהשניה לא תדבק, אלא אם כבר נדבקה. בד"כ חולפים מספר ימים בין ההדבקה להופעת הסימנים. אם תהיה דלקת גם בשנייה סביר להניח שהמהלך יהיה דומה לזה שהיה בראשונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה- אודה לתשובתך בשאלה נוספת
א19/08/2013ד"ר שוחט שלום,
ראשית אודה לך על תשובתך.
שנית, אני באי ודאות, אם עברו כמעט שבועיים מרגע פריצת הדלקת בעין שמאל, האם יש סיכוי שהעין הימנית תדבק? הייתי אצל רופאת העיניים אמש, היא אמרה שאין סימנים של הדבקה בעין ימין ובעין שמאל יש שיפור ניכר אך עדיין נותרו מעט סימנים של הוירוס. היא אמרה לי להפסיק עם טיפות ה-FML ולשטוף את העיניים בטיפות מלאכותיות. אני ממש אשמח לתשובתך לעניין ההדבקה של עין ימין- איך יודעים שזהו, זה כבר לא ידביק יותר?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה- אודה לתשובתך בשאלה נוספת - תגובה
ד``ר יורם שוחט25/08/2013אם בשלב זה עין ימין לא נדבקה קרוב לודאי שלא תדבק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת רופא עיניים- התמחותיעלי13/08/2013
שלום
אני בת 30, מגיל צעיר מאוד מרכיבה משקפיים. בשנים האחרונות המספר שלי הוא 9...
בשנה האחרונה אני מרגישה שאני רואה פחות טוב. חוץ מזה העיניים שלי יותר רגישות לאור ולרוח.
1. האם יש טעם ללכת לאופטומטריסט? הבנתי שאין כל כך לאן להעלות את המספר....
חשבתי להתייעץ עם רופא-
2. האם לפנות לרופא עיניים בעל התמחות מסוימת (ואם כן- איזה?), או שכל רופא עיניים זה בסדר?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת רופא עיניים- התמחות - תגובה
ד``ר יורם שוחט16/08/2013את יכולה לפנות לכל רופא עיניים. אין צורך במומחיות מסוימת. אם הוא ימצא משהו שדורש מומחיות ספציפית הוא יפנה אותך בהתאם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפות זיילט לשאריות שעורה בעיןמור13/08/2013
הי לפני כחודש הייתה לי שעורה בעין,הכאבים עברו אבל נותרה אדמומיות על העפעף ,אין לי כאבים. הרופא נתן לי טיפות זיילט 3 פעמים ביום למשך שבוע.האם הטיפות מומלצות במצב כזה?? כי אין לי כאב וזה גם לא משהו חמור..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפות זיילט לשאריות שעורה בעין - תגובה
ד``ר יורם שוחט16/08/2013הרופא החליט על הטיפול על פי הממצאים שנראו בבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עין קרובהנופית12/08/2013
שלום,
ברצוני לדעת האם ניתן לעשות ניתוח אסתטי (ראה תמונה מצורפת)
עין ימין קרובה מאוד לאף ונוצר כפל כזה שמאוד מציק לי אולי אשמע קטנונית אבל זה באמת מעסיק אותי רבות, גם מקביל באיפור וכו'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עין קרובה - תגובה
ד``ר יורם שוחט16/08/2013פני לבדיקה, ועל פי הממצאים ייקבע אם יש צורך בתיקון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח שדה ראיהדוד12/08/2013
בפענוח בדיקת שדה הראיה התקבלה התשובה הבאה (ימין ושמאל).
אמינות טובה שדה ראיה תקין.
האם יכול להיות אמינות טובה למרות Excessive High False Positives ?
האם צריך לעבור בדיקה חוזרת בעין שמאל?
רופא העיניים בקופת חולים. אמר לחזור בעוד שנה לביקורת.
אבל אני לא שקט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח שדה ראיה - תגובה
ד``ר יורם שוחט16/08/2013פענוח שדה ראייה צריך להעשות בקורלציה לממצאים שנראו בבדיקת העיניים. כמו כן יש לראות את הבדיקה עצמה ולא להסתפק בפענוח בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אופטילאסטצח10/08/2013
האם בשימוש באופטילסט למשך חודשיים יש השפעה מצטברת או שזה יותר
טיפול SOS נקודתי?
כמוכן האם הטיפול הנ"ל עלול להעלות את הלחץ התוך עיני אצל מי שהלחץ גבולי
(20-23 )
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אופטילאסט - תגובה
ד``ר יורם שוחט16/08/2013ההשפעה אינה מצטברת, ונמשכת כל עוד נוטלים את הטיפות.
אין קשר ללחץ התוך עיני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך ...תודה
צח16/08/2013לפיכך אם יש השפעה טובה האם ניתן לשים אותם גם למשך חודשים רבים?
תודה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך ...תודה - תגובה
ד``ר יורם שוחט16/08/2013אפשר להשתמש חודשים. בכל מקרה, יש צורך להיות במעקב רופא עיניים, אשר ישקול מתי להפסיק הטיפול או להחליפו באחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על משחהליליאן08/08/2013
שלום
הרופאה רשמה לי סינטומיצין 5%
ואמרה לי להשתמש במשחה למשך 3 חודשים !!
הרוקחת שממנה קניתי את המשחה-אמרה שאף פעם לא שמעה על אנשים שהשתמשו במשחה למשך כל כך הרבה זמן.
האם יש דבר כזה להשתמש במשחה הנל למשך 3 חודשים? האם זה יכול לגרום לנזק לעיניים?
באיזה מקרים ומחלות עיניים משתמשים במשחה הנ'ל למשך זמן כל כך ממושך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על משחה - תגובה
ד``ר יורם שוחט16/08/2013לא מכיר סיבה לשמוש במשחה זו לתקופה כזאת, אך אני מניח שלרופאה היתה סיבה לכך. מציע לשאול אותה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חן בקרקעית העין.טליה08/08/2013
שלום רב,
לפני כמה ימים, היו לי הבזקים פתאומיים בעין, מין ברקים וזה גרם לי לליקוי בראיה. מאוד ניבהלתי, כי חשבתי שאולי זה ארוע מוחי. כעבור 10 דקות בפתאומיות זה נעלם ולא חזר יותר. עקב כך הלכתי לרופא עיניים, ולאחר הרחבת העישונים הרופאה אמרה שבלי שום קשר, יש לי נקודת חן בקרקעית העין. אמרה שכמו שיש נקודות חן על הגוף, (לי אין בכלל) יש גם בעין וצריך רק לעקוב אחרי זה ולבוא בעוד חצי שנה לביקורת. מיותר להגיד ששכחתי מההיבהובים וההבזקים, ואת כל הדאגות מיקדתי בנקודת החן.
אני די מודאגת משתי תופעות בעיקר מנקודת החן ואשמח לקבל את התייחסותכם.
תודה מראש, טליה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודת חן בקרקעית העין. - תגובה
ד``ר יורם שוחט16/08/2013"נקודת חן" בעין היא ממצא לא נדיר, ומקובל לעקוב באופן תקופתי במטרה לבדוק אם היא משתנה, כפי שמקובל בנקודות חן בעור.
לגבי ההבזקים, ייתכנו סיבות שונות ולא ניתן לענות ללא בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




