מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילינדראלי21/08/2012
היי
במקרה של צילינדר בעין ימין ,ללא משקפי קריאה [2.25] אני רואה השתקפות כפולה
מעל לאותיות ,ועם משקפי הקריאה הכפילות מעל האותיות נעלמת
האם זה אומר שמשקפי ראיה לקריאה מתקנים גם את הצילינדר
ומה עם משקפי קוצר ראיה , למרחק ,האם זה אותו רעיון
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילינדר - תגובה
ד''ר יובל דומניץ21/08/2012צילינדר מתקן עיוות לרחוק וקרוב
וכנראה אצלך התיקון לא מדויק לרחוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוצר ראיהאלי20/08/2012
היי
קוצר ורוחק ראיה לא שווים בשתי העניים, האם אפשר לבחור משקפים
במספר זהה בשתי השקפים, לפי מספר חוזק הגבוה מבין שניהם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוצר ראיה - תגובה
ד''ר יובל דומניץ21/08/2012אפשר זה סוג של פשרה
כדאי לפנות לרופא עיניים לקביעת המספר תחילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה תעזרו לי !גלית20/08/2012
יש לי מינוס 1 בשתי העיניים , הרופא אמר לי שאני לא חייבת משקפיים אלא רק לטלוויזיה וללוח , בכל זאת הלכתי לקנות משקפיים והאופטומטריסט אמר שכדאי ללכת עם משקפיים אחרת המספר יגדל באופן משמעותי והמשקפיים '' מאטות '' את הגדילה של המספר , אני לא יודעת למי להאמין כי אני בכללי לא רוצה להרכיב משקפיים והרופא אמר שעדשות זה כבר בשלב מאוחר יותר , האם המשקפיים מאטות את הגדילה של המספר או שזה לא משנה כלום חוץ מראייה טובה יותר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תעזרו לי ! - תגובה
ד''ר יובל דומניץ21/08/2012בין אם תרכיבי או לא מספר יכול להשתנות
אם לא תרכיבי פשוט תראי פחות טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה ממש דחופה אני מאוד מודאגתדניאל20/08/2012
שלום רב,
בעקבות יובש בלחמית ואלרגיה נתן לי רופא העיניים טיפות לוטמקס לשבוע ימים שלוש טיפות ביום וכן STSTANE , סיימתי את הטיפות כבר שבועיים אחרי יש לי שריפה בעיניים וקצת כאב מסביב לעיניים ובמצח .. לפני שבוע בדיקה אצל הרופא ובדיקת לחץ תוך עיני היו בסדר .. האם זה מהיובש ?? האם חלילה זה מחלת הרפס סימפלקס? האם זה עכירות או קטרט? אני מאוד מפחדת שחלילה זה גרם לי למחלה בעיניים .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה ממש דחופה אני מאוד מודאגת - תגובה
ד''ר יובל דומניץ21/08/2012זה חלק מהמחלה לא להכלת כנראה וירוס יעבור סבלנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עין מזוגגת אצל תינוק בן חודשייםנתנאל ו19/08/2012
בני בן החודשיים בעל עיניים בהירות בעין שמאל בזוית מסויימת מול אור ניתן ליראות את העין כאילו היא מזכוכית, כאשר מתמקדים לתוך העין במצב זה ניתן ליראות את פנים העין ,ניתן ליראות אף נימי דם , האישונים מגיבים לשינוי אור והילד עוקב אחרי אובייקטים. ברצוני לדעת מהי תופעה זו והאם היא ידועה. והאם יכול להיות שישנה בעיה עם הראיה של הילד.
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עין מזוגגת אצל תינוק בן חודשיים - תגובה
ד''ר יובל דומניץ21/08/2012זה עניין של רמות לגמנו אך ממליץ בדיקת עיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם אדום גדול בגלגל העיןשלומית19/08/2012
הופיע לי כתם גדול (ואחיד) בגוון אדום "טרי" על גלגל העין בחלקו התחתון הלבן. על מה זה יכול להצביע? האם לפנות לרופא ? (זו פעם ראשונה שזה קורה לי) .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם אדום גדול בגלגל העין - תגובה
ד''ר יובל דומניץ21/08/2012ייתכן שטף דם ממתח או יתר לחץ תוך עיני לפנות לרופא עיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינה בעיניים פקוחותמתייעץ17/08/2012
שלום, שמתי לב שבלילות מסויימים אני מתעורר עם הפרשות מוגברות מהרגיל ובנוסף בת-זוגי ציינה בפניי שאני לפעמים ישן עם עיניים חלקית פקוחות.
האם יש קשר בין הדברים? האם יש השפעה על איכות השינה בשינה עם עיניים פקוחות? מה הסיבה לעיניים הפקוחות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה בעיניים פקוחות - תגובה
ד''ר יובל דומניץ21/08/2012בעיניים לא סגורות יש יותר יובש
ייתכן שיש לך דלקת לחמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אישונים מורחביםרחלי16/08/2012
שלום
אני בת 38 בריאה
אתמול ביצעתי בדיקת עיניים שיצאה תקינה
הרופא הרחיב לי את האישונים אך היום 24 שעות אחרי עדיין האישונים מורחבים
האם זה נורמלי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אישונים מורחבים - תגובה
ד''ר יובל דומניץ21/08/2012לפעמים ההרחבה נמשכת עוד. מספר שעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפש מנתח מומחה לקטרקטראובן15/08/2012
מחפש מומחה לניתוח קטרקט דרך המשלים של קופת חולים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחפש מנתח מומחה לקטרקט - תגובה
ד''ר יובל דומניץ21/08/2012תתקשר אמליץ לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חור מוקולרי בעין - דחוףבטי15/08/2012
אני בת 56, סובלת מחור מוקולרי בעין השמאלית. עברתי ניתוח לפני כשלושה שבועות ללא הטבה ניכרת. החדירו לי גז לעין (כנאה יותר מידי) הייתי בביקורת ולרופאים אין תשובות בשבילי,האם מצב העין ישתפר? האם אחזור לראות ראייה חלקית אפילו? גם עין ימין צריכה ניתוח וכמו שזה נראה כרגע ,אני דיי במצב אבוד.
היה לי קרע ברישתית שניסו לאחות לקחתי גם טיפות. אני מרגישה כובד כמו משקולת בעין שנותחה ובשניה שלא יש תחושת טישטוש ובקושי רואה.
מצבי הנפשי בכי רע ואין לי משפחה קרובה שתתמוך.
אני מבקשת מרופאי הפורום הנכבדים לתת לי עצה, שביב מידי תקווה, מה עליי לעשות מכאן והלאה.
אודה לתשובה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חור מוקולרי בעין - דחוף - תגובה
ד''ר יובל דומניץ21/08/2012לפנות לחוותדעת נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריגיוםסגיר15/08/2012
שלום רב,
אובחן אצלי פטריגיום בעין השמאלית בגיל 7 .
הרופא המליץ שלא לנתח אלא אם תהיה הפרעה מהותית לראייה.
בכל שנותיי אני חובש משקפיי ראייה , וראייתי תקינה.
היום אני בן 24 , שוקל לעשות ניתוח לייזר בעיניים לשיפור הראייה,
האם הייתם ממליצים על ניתוח לייזר למרות קיומו של פטריגיום ?
האם העובדה שיש לי פטריגיום בעין אחת עלולה להפריע לניתוח ?
לגרום סיבוכים ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריגיום - תגובה
ד''ר יובל דומניץ21/08/2012אפשר לבצע לייזר למרות פטריגיום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אופטילסט טיפות עינייםחן15/08/2012
שלום,
אני סובל מאלרגיות שמתבטאות בגירודים קשים בעיניים ודמע מהעיניים.
יש תקופות בשנה שאני סובל יותר ויש שסובל פחות. לפני כחודש הייתי אצל רופא העיניים כמידי תקופה שאני אצלו והוא שוב נתן לי אופטילסט. הוא אמר שעליי לשים את הטיפות למשך 10 ימים בלבד. בזמן נטילת הטיפות ההרגשה מצויינת אני לא סובל מגירודים כלל ומעט מאוד מדמע. השאלה שלי היא האם ניתן להשתמש בטיפות באופן ממושך כי כשהפסקתי ליומיים לאחר 10 ימים הגירודים חזרו כפי שהיה לי לפני הטיפול ואני ממש מתקשה להיפרד מהטיפות. אני כבר נוטל אותם כמעט חודש. האם זה בעייתי? מסוכן לעיניים? אני גם חושב לגשת שוב לרופא לקחת עוד בקבוקון עם טיפות כי אני ממש לא מצליח לא לגרד את העיניים בלי הטיפות. תודה מראש. חן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אופטילסט טיפות עיניים - תגובה
ד''ר יובל דומניץ21/08/2012צריך הערכה מחדש לפנות לרופא עיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות עינייםס14/08/2012
לפני כ-3 שבועות החלה לי שעורה בעין... חמורה יחסית(כלואהֿ) ...שמתי למשך כמה ימים מקסיטרול פעם ביום, וקומפרסים חמים
כיום, נשארה לי נפיחות... שכן נראה כאילו היא יורדת לאט לאט... אבל מצד שני לא שינוי משמעותי, היום הייתי אצל רופא והוא המליץ לי על הזרקת סטרואידים...
השאלה שלי היא כזאת, לאחר כמה זמן מהזרקת הסטרואידים צפוייה הנפיחות להעלם?
האם עד להזרקה מותר לי להרכיב עדשות מגע?
בנוסף, אני לאחר טיפול ברואקואטן, שגרם לי ליובש בעיניים ובליפריטיס...
אני כבר ללא רואקוטן כ-13 יום, לאחר שימוש של חצי שנה
האם לדעתך צפוי היובש לעבור? והאם יש טיפול מומלץ על מנת להעביר את התופעה?
תודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות עיניים - תגובה
ד''ר יובל דומניץ21/08/2012ממליץ לא להזריק רק לתת זמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ס21/08/2012תודה רבה על התשובה ,
האם אמור להיות שיפור ביובש?
והאם עד שתרד הנפיחות מומלץ לא לשים עדשות ראיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בעינייםאשי14/08/2012
שלום, אני בן 15. בזמן האחרון היו לי טשטוש בראיה וכאבי עיניים (כעין לחץ),לפני שבוע עשיתי בדיקה והמספר שלי עלה בעין אחת באחד ובעין השניה בחצי. כאבי העיניים לא פסקו ואפילו נהיו חזקים יותר.
האם זה מצביע על "גלאוקומה" חס וחלילה??
יש לי לציין, שלאחר החלפת המשקפיים, בעין ימין הראיה עדיין לא 100%,
והאופטימטריסט אמר שהעין מתפקדת פחות טוב מהשנייה.
אשמח לקבל תשובה מפורטת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נ.ב. - ללחץ בעיניים
אשי14/08/2012האם יש תרופות או משחות שיכולות להקל כרגע?
אולי דמעות מלאכותיות או משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ בעיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט14/08/2012זה לא מעיד על גלאוקומה.
חשוב לפנות לרופא עיניים לבדוק את הסיבה לכאבים ואת ההבדל בתפקוד שתי העיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אבל...
אשי14/08/2012תודה ועל התשובה. אבל יש תרופות או משחות שיכולים/ות להקל כרגע? עד שאלך לרופא?
מה שמפריע בעיקר זה הכאב שבתוך העין. כי גם כשהעיניים עצומות אפילו בחדר חשוך, עדיין יש כאבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אבל... - תגובה
ד``ר יורם שוחט14/08/2012לא ניתן להמליץ על טיפול כל עוד לא אובחנה הסיבה לכאב. נסה להקדים את התור לרופא או פנה למוקד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התנזלות הזגוגיתריבי13/08/2012
שלום רב, לעיתים קרובות מופיע מעין צל או כמו וילון בצד של העין וזה קורה בשתי העיניים לא באותו זמן וזה חולף לאחר דקות אחדות. הייתי אצל רופא עיניים מומחה לרשתית והיתה בדיקה מקיפה מאוד כולל צילום של הרשתית. מה שנאמר לי שזה מדובר בהתנזלות הזגוגית. אפשר בבקשה לקבל הסבר כלשהו לגבי זה? האם זה יכול לפגוע ברשתית בעתיד ומה ניתן לעשות בכלל. מכיוון שהטיפות להרחבת האישון מאוד הפריעו לי לא שאלתי הרבה. אשמח לקבל תשובה מרגיעה. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התנזלות הזגוגית - תגובה
ד``ר יורם שוחט14/08/2012תמצאי הרבה חומר בגוגל לפי "זגוגית העין".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)






.jpg)