פורום בריאות העין, מחלות עיניים, בעיות ראיה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תחושת זבוב בעין ימין
    מ. זהבה
    13/08/2012

    שלום.
    אני בת 57. בתקופת גיל המעבר. מאז ומתמיד סבלתי ממיגרנות עם לחץ בעין ימין או שמאל או שניהם ביחד. בבדיקה אצל הניאורולוג הכל נמצא תקין. מימצא- מיגרנות כרוניות. (סבתא שלי סבלה מאוד ממיגרנות).
    אני סובלת מכולסטרול קצת גבוה, מטריגליצרידים גבוה,ועכשיו התווסף לי סוכר בצום 116.
    אבי, אימי, דודים, אחים, כולם סבלו וסובלים ממחלות אלה כך שזה תורשתי.
    עכשיו, התווסף לי משהו חדש ופתאומי, אחרי שחזרתי בשבוע שעבר מהים,הרגשתי תחושת זבוב שמחובר לו פס שקוף שזז לכל הכיוונים ומפריע לי מאוד .
    ידוע לי שזה מצריך פנייה לרופאת עינייים שלי, אך זה לוקח קצת זמן . מהאינטרנט הבנתי שזה עשוי לבוא בגלל הגיל, ואו בגלל השמש, או בגלל היפרדות רשתית או זגוגית , וזה אולי עובר , ואולי צריך טיפול כלשהו אחרי בדיקה של הרופאה שלי, אולי צריך ניתוח , אני מעדיפה תשובה של רופאה פה באתר לבינתיים כדי להירגע עד שאדע מה קורה בדיוק .
    אבקש תשובה מהירה .
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחושת זבוב בעין ימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת זבוב בעין ימין - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    13/08/2012

    תופעה כזאת דורשת בדיקה בהקדם האפשרי, כי עלולה להיות ביטוי לקרע ברשתית. קרע ברשתית דורש טיפול דחוף. אם את לא מצליחה להגיע לרופא העיניים שלך, פני בדחיפות דרך המוקד או דרך מיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת זבוב בעין

    מרידור זהבה
    15/08/2012

    שלום לך. תודה על תשובתך. ניגשתי לרופא עיניים מומחה ברעננה ולפי הבדיקה כרגע אין צורך בשום טיפול אלא רק מעקב מידי 3 חודשים. סיפרתי לו גם שבשבוע שעבר הרגשתי ב-12 בלילה לכמה שיניות הבזקי אור חוץ מהזבוב עם השובל המעצבן, והוא אמר לי שבגלל זה צריך לבוא למעקב כל 3 חודשים. יש לי עוד תור לרופא שלי הקבועה בהוד השרון ביום שישי הקרוב, האם כדאי או רצוי ללכת שוב לבדיקת עיניים אחרי כמה ימים בגלל שאני רוצה להיות בטוחה שזה לא מצב חמור ובגלל הבזקי האור המוזרים שהיו לי לכמה שניות.או שלא, להשאיר את הבדיקה רק לעוד 3 חודשים ולא לחשוש מזה כרגע. אבקש תשובה ושוב תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קטרקס בגיל 60
    אני
    13/08/2012

    נתגלה אצלי קטרקס ב-2 עיניים. האם יש קשר בין המחלה לבין בכי רב מאוד בשנים האחרונות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קטרקס בגיל 60

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קטרקס בגיל 60 - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    13/08/2012

    אין כל קשר לבכי.
    קטרקט בגילך אינו נדיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקות ראיה בשל פגיעה עצבית
    hory
    11/08/2012

    שלום רב,

    אני מעוניינת להבין יותר את המנגנון של לקות ראיה בשל פגיעה מולדת בעצב הראייה.
    האם תוכלו לסייע לי ולתת לי שם של אבחנה קיימת כדי שאוכל להעמיק יותר??

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקות ראיה בשל פגיעה עצבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקות ראיה בשל פגיעה עצבית - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    12/08/2012

    יתכנו סוגים שונים של פגיעה מולדת בעצב הראיה, עם השלכות שונות על הראיה. אם מדובר במקרה ספציפי שאלי את הרופא מהי האבחנה וחפשי לפי זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עכירויות בזגוגית העיניים
    חנוש
    10/08/2012

    לפני חודש היתי אצל רופא פרטי שבדק את הרישתיות ברוך השם הרישתיות תקניות,אבל אני מרגישה שהתרבו לי העכוריות והראיה שלי לא נקיה אני כל הזמן צריכה להזיז אותם כדי לראות ברור, הם עולים ויורדים באים משני צידי העיניים וגורמים לי למטרד רציני ,כמעט כל חודש אני הולכת הולכת לרופא עיניים כדי לבדוק את הרישתית,האם אני צריכה ללכת לרופא עיניים? רופאת העיניים של קופת חולים כל הזמן אומרת לי א"אמרתי לך שאין מה לעשות" יש לי המון קרומים שקופים מן"שערות" מן "שוטונים" הפחד שלי כל הזמן על הרישתית כי אני בעלת קוצר ראיה גבוה , בבוקר
    אני רואה בשתי העיניים בצידי העיניים קו זוהר במיוחד כשיש חושך.
    שכחתי לציין שהיה לי קרע ברישתית העין ימין.
    האם החומר להרחבת האישונים והבדיקות המרובות שעשיתי גרמו להתרבות העכוריות?
    מה עלי לעשות? אני עובדת עיצות
    חנוש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עכירויות בזגוגית העיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עכירויות בזגוגית העיניים - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    12/08/2012

    התופעה שאת מתארת שכיחה בקוצר ראיה גבוה. יש צורך להמשיך במעקב. אם חל שינוי יש לפנות לבדיקה.
    לטיפות להרחבת האישונים ולבדיקה עצמה אין כל השפעה על העכירויות, וזו לא הסיבה להתרבותן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלי דם מורחבים בעין
    משה
    09/08/2012

    שלום, פניתי לרופא עיניים עקב אודם באחת העיניים. לאחר שניסה מס' סוגי טיפות שלא הסירו את האודם ביצע בדיקת העין לאחר הרחבת אישונים. מהבדיקה הרופא העלה שבעין יש כלי דם מורחבים. מה המשמעות של כלי דם מורחבים בעין? האם זה יכול לגרום לנזק/פגיעה כלשהי ? בראיה? מה הסיבה לכך שכלי הדם מתרחבים בעין? תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלי דם מורחבים בעין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלי דם מורחבים בעין - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    12/08/2012

    חסרים פרטים ולכן לא ניתן לענות על השאלה. תלוי איפה נמצאים כלי הדם המורחבים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקות ראיה בעין שמאל
    שומר
    07/08/2012

    הבן שלי חייל
    יש לו כבר יומיים שלושה תופעה בעין שמאל של הפסקות ראיה
    יש לו פתאום אפור בעין שמאל והוא לא רואה בו בכלל .למשך דקה ,דקה וחצי
    בבקשה תנחה אותנו מה צריך לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקות ראיה בעין שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקות ראיה בעין שמאל - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    12/08/2012

    יש צורך לפנות לרופא בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת עיניים
    שולה כהן
    07/08/2012

    שלום רב,
    אימי בת 83 סובלת בחודשים האחרונים מכאבים וטשטוש בעיניים היא טוענת שיש לה כמו גרגירי חול בעיניים קיבלה טיפות לשבועיים בשם:טרבתן את טיפות העיניים היא לוקחת כשבוע וחצי ואין שום שינוי אימי ממשיכה לסבול.

    מצרפת את תוצאות הבדיקות.
    מקווה שתוכלו לעזור לה.
    תודה מראש,שולה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת עיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת עיניים - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    12/08/2012

    תחושת חול בעיניים נובעת מחיכוך בין העפעפיים לעין, בד"כ בקשר ליובש. זה יכול לגרום גם לטשטוש ולכאב. בדיקת רופא עיניים תראה אם מדובר ביובש או שיש סיבה אחרת לחיכוך. הטיפול ביובש הוא באמצעות תחליפי דמעות.
    טרבתן היא תרופה לגלאוקומה, ואינה מיועדת לטיפול ביובש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח פטיגיריום חוזר
    אופיר
    07/08/2012

    אני כ14 יום לאחר הניתוח , מטופלת בטיפות במקסיטרול 4 פעמים ביום ( הפסקתי עם המשחה בלילה לפי הנחיית רופא) +טיפות לעין יבשה 6 פעמים ביום ..
    נכון להיום אני מרגישה את העין , גבשושים /גוף זר לעתים כאב קל ביותר(מעין משיכה קלה /מתיחה פנימית ) , העין אדומה ,ואני רואה פחות טוב בעין ( קריאה/טלוויזיה /מחשב), מרגישה שהיא פחות פתוחה למרות שחיצונית נראה כעת שהיא פתוחה לרווחה.
    עשיתי ביקורת כשבוע לאחר הניתוח -הרופא טען שהעין מחלימה ,מעט שטפי דם אך זה שום דבר ,יעבור ונקבעה לי ביקורת נוספת לספטמבר .

    מה אתה מציע , האם מדובר בתופעות רגילות ? מתי הן חולפות /החלמה מהירה .
    האם ייתכן והראיה נפגעה ? האם יש מקרים שכאלה ?

    האם אתה מציע להקדים את התור ? הניתוח נערך בבית חולים ממשלתי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח פטיגיריום חוזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח פטיגיריום חוזר - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    12/08/2012

    לא ניתן לענות ללא בדיקה. אם נראה לך שתהליך ההחלמה אינו תקין פני לרופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בעין לאחר לייזר
    שמוצקין
    07/08/2012

    אני בן 22 ועברתי לפני חודשיים וקצת ניתוח PRK .. היום קמתי בבוקר עם נפיחות בעין שמאל..עכשיו לדעתי זאת לא שעורה כי בעבר היו לי המון שעורות וזה לא נראה כמו מחלת השעורה. לדעתי זו כנראה תוצאה של חסימה בדרכי הדמעות מכיוון שבליל אמש הרגשתי באותה עין הרגשת עצם זר מעצבנת כמו של יובש וגם הבנתי שניתוחי ליזר יכולים לגרום הרבה יובש לעיניים..כמו כן אין לי באותה עין נפיחות עבה ואין בה אודם היא פשוט נראית קטנה מהעין השניה מה שמחזק אצלי שזה לא שעורה..

    רציתי לשאול כיצד אני מטפל בזה? כי גם לגיסתי הייתה אותה בעיה בבלוטת הדמעות ואמנם הנפיחות ירדה לה אבל עדיין אין לה סימטריה בשתי העיניים.

    אודה לכם מאוד על תשובה ודרכי טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות בעין לאחר לייזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בעין לאחר לייזר - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    12/08/2012

    לא ניתן לענות ללא בדיקה. פנה לרופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקפי מולטיפוקל
    אודליה
    06/08/2012

    בן זוגי,בן 43,מרכיב משקפיים מזה כשנתיים,יכול להיות שזה כתוצאה מחשיפה מוגברת לשמש (בעבודה שלו) זקוק למשקפיים למרחק וגם לקרוב לעבודה.הוא מעוניין לרכוש מולטיפוקל.אך מישהו הסביר לנו שהשיטה של משקפיים כאלו מאמצת את המוח.האם זה נכון? אם ידוע על בעיות שעלולות להיווצר בשימוש של משקפי מולטיפוקל?
    תודה רבה
    אודליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקפי מולטיפוקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקפי מולטיפוקל - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    07/08/2012

    לחלוטין לא נכון.
    הרוב המכריע של האנשים הנזקקים למשקפיים לרחוק ולקרוב מרכיבים מולטיפוקל.
    אין קשר לחשיפה לשמש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתלת עדשה תוך עינית מסוג ארטיפלקס
    שומאן
    05/08/2012

    שלום רב,

    אני בת 37 בעלת קוצר ראיה מאוד גבוה. מס -13.5 בשתי העיניים.

    הקרנית שלי דקה ועל כן אני לא מתאימה לניתוח לייזר. בבדיקות התאמה שעשיתי במרכז "עיניים" נמצאתי מתאימה לעבור ניתוח השתלת עדשה מסוג ארטיפלקס. ד"ר לוינגר המליץ לי מאוד אבל רופא העיניים שלי סקפטי ומפחד מסיכונים מיותרים. פה המקום לציין שיש לי גם פגיעה בעין ימין בעצב הראיה מה שמשפיע על שדה הראיה בעין עקב תאונת דרכים בגיל 13. בנוסף יש גם חור קטן ברישתית בעין שמאל.

    שאלתי היא על כן: במקרה שלי, מה היא התועלת לעומת הסיכון בניתוח כזה במצבי. האם שווה לקחת סיכונים של סיכוי מוקדם לקטרקט ועיוות הקרנית. מהם הסיכויים שזה יקרה אם בכלל?. האם שמעת על הניתוח הזה?

    אני מאוד מאוד מעוניינת להפטר מן המשקפיים ומוכנה לתת הרבה בשביל זה אבל לא בכל מחיר.

    אשמח מאוד לקבל את חוות דעתך בעניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתלת עדשה תוך עינית מסוג ארטיפלקס - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    06/08/2012

    אי אפשר לענות באופן פרטני, בעיקר כשמדובר במצב מורכב. להלן הערות כלליות בנושא:

    1. הניתוח מוכר ומבוצע כבר שנים.

    2. בכל ניתוח יש סיכון.

    3. בקוצר ראיה גבוה איכות הראיה במשקפיים פחות טובה מזו שבעדשות מגע. אם אדם מרכיב עדשות ומסתדר איתן היטב, יש לשקול היטב את הצורך באופציה ניתוחית. אם אדם הרכיב עדשות אך אינו מסוגל להרכיבן יותר, ולכן חש שראייתו פחות טובה מבעבר, השיקול לניתוח עשוי להיות שונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראייה לא צלולה
    אפי
    05/08/2012

    אני לא מעשן, לא שותה אלכוהול,
    רק בן 39, וכבר אחרי קריש דם ברגל
    מטופל בקומדין

    שכבתי לפני כמה דקות במיטה, ושמתי לב למשהו מוזר,
    שדי קשה לתאר אותו, אני ינסה

    בכל עין יש לי סוג של משהו אחר שזז, כאשר אני שוכב עם הראש
    כלפי מטה, ומזיז את הראיה שלי למקום אחר, זה גם זז, ואז זה כאילו
    מתחיל לשקוע ולזוז לבד כמו משהו בתוך מים

    בעין ימין, זה שקוף, אבל ממש בצורה של תולעת שקופה !
    סלסול,

    בעין שמאל, זה נראה יותר כמו פס שחור זעיר

    כשאני מסתכל ב2 העיניים בו זמנית, פחות מורגש
    כשאני יושב - כמו עכשיו מול מסך המחשב - שום דבר לא מפריע
    רק בשכיבה - כשמעלי אור יום

    מה שמפחיד אותי, זה האם זה יכול להיות סימן לקרישי דם,
    מחלה אחרת מסכנת חיים, תולעים שאולי נכנסו מהמזון,
    או כל בעית עיניים אחרת

    בדיקת עיניים אחרונה לפני 3 חודשים, כאשר התגלה קריש הדם,
    הכל היה תקין

    אודה להתייחסותכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ראייה לא צלולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראייה לא צלולה - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    06/08/2012

    קרוב לודאי מדובר בעכירויות עדינות בג'ל שבתוך העין (הזגוגית). זו תופעה נפוצה, המכונה floaters. אין כל קשר לתולעים...
    ממליץ לפנות שוב לבדיקת עיניים ולבקש מהרופא להתייחס ספציפית לתלונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקפי שמש בחנות בגדים
    david
    05/08/2012

    מה טיב משקפיים שקונים בקסטרו לדוגמא?

    רשום עליהן מסנן קרינה UV400.

    זה בטוח ללכת איתן באותה מידה כמו עם רייבן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקפי שמש בחנות בגדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר יורם שוחט
    05/08/2012

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אופטיקה_משקפיים_עדשות_מגע' id=link]אופטיקה, משקפיים, עדשות מגע[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי עיניים בטיסות
    מאלי
    04/08/2012

    שלום ד"ר
    יש לי בעייה רצינית במהלך הטיסות שלי, בכך שבעת נחיתת המטוס מתחילים אצלי כאבי תופת באחת העיניים או בשתיהן עד כדי כך שאני צריכה לסגור את העין ולכסות אותה ביד עד חלוף הכאבים. יש להזכיר שהכאבים גם כן מרגישה מסביב לעייין, כלומר מרגישה שהם מתפשטים לאותו צד של הפנים, וזה עד נחיתה מוחלטת של המטוס, ובטיסה האחרונה שלי זה נמשך כל היום. אני מאד מודאגת מזה, בבקשה תעזרו לי מה אפשר לעשות?
    תודה
    מאלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי עיניים בטיסות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי עיניים בטיסות - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    05/08/2012

    יתכן שמקור התופעה בסינוסים. פני לרופא אף אוזן גרון. במקביל מומלץ לפנות גם לבדיקה ע"י רופא עיניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    דינה
    03/08/2012

    בת 41,יל"ד, קיים ממצא לא ברור בארובת העין.
    בדיקה אחרונה לפני שנתיים.
    לפני שנתיים נמצא גם יובשבעיניים וקיבלתי לקרימול.

    בתקופה האחרונה אני חשה עייפות גדולה בעיניים שמלווה אותי לאורך כל היום.
    גם לאחר התעוררות משינה.

    הדבר גורם גם לטשטוש הראייה מידיי פעם..
    בגלל הבעייה אני מתקשה להתרכז בקריאה ואפילו במחשבה.
    ההרגשה היא כאילו יצאתי מצלילה בבריכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד``ר יורם שוחט
    05/08/2012

    לא ניתן לענות ללא בדיקה. יתכן שמדובר ביובש, או בצורך במשקפיים, או בבעיה אחרת. פני לרופא עיניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום