מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תחושת זבוב בעין ימיןמ. זהבה13/08/2012
שלום.
אני בת 57. בתקופת גיל המעבר. מאז ומתמיד סבלתי ממיגרנות עם לחץ בעין ימין או שמאל או שניהם ביחד. בבדיקה אצל הניאורולוג הכל נמצא תקין. מימצא- מיגרנות כרוניות. (סבתא שלי סבלה מאוד ממיגרנות).
אני סובלת מכולסטרול קצת גבוה, מטריגליצרידים גבוה,ועכשיו התווסף לי סוכר בצום 116.
אבי, אימי, דודים, אחים, כולם סבלו וסובלים ממחלות אלה כך שזה תורשתי.
עכשיו, התווסף לי משהו חדש ופתאומי, אחרי שחזרתי בשבוע שעבר מהים,הרגשתי תחושת זבוב שמחובר לו פס שקוף שזז לכל הכיוונים ומפריע לי מאוד .
ידוע לי שזה מצריך פנייה לרופאת עינייים שלי, אך זה לוקח קצת זמן . מהאינטרנט הבנתי שזה עשוי לבוא בגלל הגיל, ואו בגלל השמש, או בגלל היפרדות רשתית או זגוגית , וזה אולי עובר , ואולי צריך טיפול כלשהו אחרי בדיקה של הרופאה שלי, אולי צריך ניתוח , אני מעדיפה תשובה של רופאה פה באתר לבינתיים כדי להירגע עד שאדע מה קורה בדיוק .
אבקש תשובה מהירה .
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת זבוב בעין ימין - תגובה
ד``ר יורם שוחט13/08/2012תופעה כזאת דורשת בדיקה בהקדם האפשרי, כי עלולה להיות ביטוי לקרע ברשתית. קרע ברשתית דורש טיפול דחוף. אם את לא מצליחה להגיע לרופא העיניים שלך, פני בדחיפות דרך המוקד או דרך מיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחושת זבוב בעין
מרידור זהבה15/08/2012שלום לך. תודה על תשובתך. ניגשתי לרופא עיניים מומחה ברעננה ולפי הבדיקה כרגע אין צורך בשום טיפול אלא רק מעקב מידי 3 חודשים. סיפרתי לו גם שבשבוע שעבר הרגשתי ב-12 בלילה לכמה שיניות הבזקי אור חוץ מהזבוב עם השובל המעצבן, והוא אמר לי שבגלל זה צריך לבוא למעקב כל 3 חודשים. יש לי עוד תור לרופא שלי הקבועה בהוד השרון ביום שישי הקרוב, האם כדאי או רצוי ללכת שוב לבדיקת עיניים אחרי כמה ימים בגלל שאני רוצה להיות בטוחה שזה לא מצב חמור ובגלל הבזקי האור המוזרים שהיו לי לכמה שניות.או שלא, להשאיר את הבדיקה רק לעוד 3 חודשים ולא לחשוש מזה כרגע. אבקש תשובה ושוב תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קטרקס בגיל 60אני13/08/2012
נתגלה אצלי קטרקס ב-2 עיניים. האם יש קשר בין המחלה לבין בכי רב מאוד בשנים האחרונות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קטרקס בגיל 60 - תגובה
ד``ר יורם שוחט13/08/2012אין כל קשר לבכי.
קטרקט בגילך אינו נדיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקות ראיה בשל פגיעה עצביתhory11/08/2012
שלום רב,
אני מעוניינת להבין יותר את המנגנון של לקות ראיה בשל פגיעה מולדת בעצב הראייה.
האם תוכלו לסייע לי ולתת לי שם של אבחנה קיימת כדי שאוכל להעמיק יותר??
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקות ראיה בשל פגיעה עצבית - תגובה
ד``ר יורם שוחט12/08/2012יתכנו סוגים שונים של פגיעה מולדת בעצב הראיה, עם השלכות שונות על הראיה. אם מדובר במקרה ספציפי שאלי את הרופא מהי האבחנה וחפשי לפי זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עכירויות בזגוגית העינייםחנוש10/08/2012
לפני חודש היתי אצל רופא פרטי שבדק את הרישתיות ברוך השם הרישתיות תקניות,אבל אני מרגישה שהתרבו לי העכוריות והראיה שלי לא נקיה אני כל הזמן צריכה להזיז אותם כדי לראות ברור, הם עולים ויורדים באים משני צידי העיניים וגורמים לי למטרד רציני ,כמעט כל חודש אני הולכת הולכת לרופא עיניים כדי לבדוק את הרישתית,האם אני צריכה ללכת לרופא עיניים? רופאת העיניים של קופת חולים כל הזמן אומרת לי א"אמרתי לך שאין מה לעשות" יש לי המון קרומים שקופים מן"שערות" מן "שוטונים" הפחד שלי כל הזמן על הרישתית כי אני בעלת קוצר ראיה גבוה , בבוקר
אני רואה בשתי העיניים בצידי העיניים קו זוהר במיוחד כשיש חושך.
שכחתי לציין שהיה לי קרע ברישתית העין ימין.
האם החומר להרחבת האישונים והבדיקות המרובות שעשיתי גרמו להתרבות העכוריות?
מה עלי לעשות? אני עובדת עיצות
חנוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עכירויות בזגוגית העיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט12/08/2012התופעה שאת מתארת שכיחה בקוצר ראיה גבוה. יש צורך להמשיך במעקב. אם חל שינוי יש לפנות לבדיקה.
לטיפות להרחבת האישונים ולבדיקה עצמה אין כל השפעה על העכירויות, וזו לא הסיבה להתרבותן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלי דם מורחבים בעיןמשה09/08/2012
שלום, פניתי לרופא עיניים עקב אודם באחת העיניים. לאחר שניסה מס' סוגי טיפות שלא הסירו את האודם ביצע בדיקת העין לאחר הרחבת אישונים. מהבדיקה הרופא העלה שבעין יש כלי דם מורחבים. מה המשמעות של כלי דם מורחבים בעין? האם זה יכול לגרום לנזק/פגיעה כלשהי ? בראיה? מה הסיבה לכך שכלי הדם מתרחבים בעין? תודה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלי דם מורחבים בעין - תגובה
ד``ר יורם שוחט12/08/2012חסרים פרטים ולכן לא ניתן לענות על השאלה. תלוי איפה נמצאים כלי הדם המורחבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקות ראיה בעין שמאלשומר07/08/2012
הבן שלי חייל
יש לו כבר יומיים שלושה תופעה בעין שמאל של הפסקות ראיה
יש לו פתאום אפור בעין שמאל והוא לא רואה בו בכלל .למשך דקה ,דקה וחצי
בבקשה תנחה אותנו מה צריך לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקות ראיה בעין שמאל - תגובה
ד``ר יורם שוחט12/08/2012יש צורך לפנות לרופא בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת עינייםשולה כהן07/08/2012
שלום רב,
אימי בת 83 סובלת בחודשים האחרונים מכאבים וטשטוש בעיניים היא טוענת שיש לה כמו גרגירי חול בעיניים קיבלה טיפות לשבועיים בשם:טרבתן את טיפות העיניים היא לוקחת כשבוע וחצי ואין שום שינוי אימי ממשיכה לסבול.
מצרפת את תוצאות הבדיקות.
מקווה שתוכלו לעזור לה.
תודה מראש,שולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת עיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט12/08/2012תחושת חול בעיניים נובעת מחיכוך בין העפעפיים לעין, בד"כ בקשר ליובש. זה יכול לגרום גם לטשטוש ולכאב. בדיקת רופא עיניים תראה אם מדובר ביובש או שיש סיבה אחרת לחיכוך. הטיפול ביובש הוא באמצעות תחליפי דמעות.
טרבתן היא תרופה לגלאוקומה, ואינה מיועדת לטיפול ביובש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פטיגיריום חוזראופיר07/08/2012
אני כ14 יום לאחר הניתוח , מטופלת בטיפות במקסיטרול 4 פעמים ביום ( הפסקתי עם המשחה בלילה לפי הנחיית רופא) +טיפות לעין יבשה 6 פעמים ביום ..
נכון להיום אני מרגישה את העין , גבשושים /גוף זר לעתים כאב קל ביותר(מעין משיכה קלה /מתיחה פנימית ) , העין אדומה ,ואני רואה פחות טוב בעין ( קריאה/טלוויזיה /מחשב), מרגישה שהיא פחות פתוחה למרות שחיצונית נראה כעת שהיא פתוחה לרווחה.
עשיתי ביקורת כשבוע לאחר הניתוח -הרופא טען שהעין מחלימה ,מעט שטפי דם אך זה שום דבר ,יעבור ונקבעה לי ביקורת נוספת לספטמבר .
מה אתה מציע , האם מדובר בתופעות רגילות ? מתי הן חולפות /החלמה מהירה .
האם ייתכן והראיה נפגעה ? האם יש מקרים שכאלה ?
האם אתה מציע להקדים את התור ? הניתוח נערך בבית חולים ממשלתי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח פטיגיריום חוזר - תגובה
ד``ר יורם שוחט12/08/2012לא ניתן לענות ללא בדיקה. אם נראה לך שתהליך ההחלמה אינו תקין פני לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בעין לאחר לייזרשמוצקין07/08/2012
אני בן 22 ועברתי לפני חודשיים וקצת ניתוח PRK .. היום קמתי בבוקר עם נפיחות בעין שמאל..עכשיו לדעתי זאת לא שעורה כי בעבר היו לי המון שעורות וזה לא נראה כמו מחלת השעורה. לדעתי זו כנראה תוצאה של חסימה בדרכי הדמעות מכיוון שבליל אמש הרגשתי באותה עין הרגשת עצם זר מעצבנת כמו של יובש וגם הבנתי שניתוחי ליזר יכולים לגרום הרבה יובש לעיניים..כמו כן אין לי באותה עין נפיחות עבה ואין בה אודם היא פשוט נראית קטנה מהעין השניה מה שמחזק אצלי שזה לא שעורה..
רציתי לשאול כיצד אני מטפל בזה? כי גם לגיסתי הייתה אותה בעיה בבלוטת הדמעות ואמנם הנפיחות ירדה לה אבל עדיין אין לה סימטריה בשתי העיניים.
אודה לכם מאוד על תשובה ודרכי טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות בעין לאחר לייזר - תגובה
ד``ר יורם שוחט12/08/2012לא ניתן לענות ללא בדיקה. פנה לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקפי מולטיפוקלאודליה06/08/2012
בן זוגי,בן 43,מרכיב משקפיים מזה כשנתיים,יכול להיות שזה כתוצאה מחשיפה מוגברת לשמש (בעבודה שלו) זקוק למשקפיים למרחק וגם לקרוב לעבודה.הוא מעוניין לרכוש מולטיפוקל.אך מישהו הסביר לנו שהשיטה של משקפיים כאלו מאמצת את המוח.האם זה נכון? אם ידוע על בעיות שעלולות להיווצר בשימוש של משקפי מולטיפוקל?
תודה רבה
אודליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקפי מולטיפוקל - תגובה
ד``ר יורם שוחט07/08/2012לחלוטין לא נכון.
הרוב המכריע של האנשים הנזקקים למשקפיים לרחוק ולקרוב מרכיבים מולטיפוקל.
אין קשר לחשיפה לשמש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתלת עדשה תוך עינית מסוג ארטיפלקסשומאן05/08/2012
שלום רב,
אני בת 37 בעלת קוצר ראיה מאוד גבוה. מס -13.5 בשתי העיניים.
הקרנית שלי דקה ועל כן אני לא מתאימה לניתוח לייזר. בבדיקות התאמה שעשיתי במרכז "עיניים" נמצאתי מתאימה לעבור ניתוח השתלת עדשה מסוג ארטיפלקס. ד"ר לוינגר המליץ לי מאוד אבל רופא העיניים שלי סקפטי ומפחד מסיכונים מיותרים. פה המקום לציין שיש לי גם פגיעה בעין ימין בעצב הראיה מה שמשפיע על שדה הראיה בעין עקב תאונת דרכים בגיל 13. בנוסף יש גם חור קטן ברישתית בעין שמאל.
שאלתי היא על כן: במקרה שלי, מה היא התועלת לעומת הסיכון בניתוח כזה במצבי. האם שווה לקחת סיכונים של סיכוי מוקדם לקטרקט ועיוות הקרנית. מהם הסיכויים שזה יקרה אם בכלל?. האם שמעת על הניתוח הזה?
אני מאוד מאוד מעוניינת להפטר מן המשקפיים ומוכנה לתת הרבה בשביל זה אבל לא בכל מחיר.
אשמח מאוד לקבל את חוות דעתך בעניין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתלת עדשה תוך עינית מסוג ארטיפלקס - תגובה
ד``ר יורם שוחט06/08/2012אי אפשר לענות באופן פרטני, בעיקר כשמדובר במצב מורכב. להלן הערות כלליות בנושא:
1. הניתוח מוכר ומבוצע כבר שנים.
2. בכל ניתוח יש סיכון.
3. בקוצר ראיה גבוה איכות הראיה במשקפיים פחות טובה מזו שבעדשות מגע. אם אדם מרכיב עדשות ומסתדר איתן היטב, יש לשקול היטב את הצורך באופציה ניתוחית. אם אדם הרכיב עדשות אך אינו מסוגל להרכיבן יותר, ולכן חש שראייתו פחות טובה מבעבר, השיקול לניתוח עשוי להיות שונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראייה לא צלולהאפי05/08/2012
אני לא מעשן, לא שותה אלכוהול,
רק בן 39, וכבר אחרי קריש דם ברגל
מטופל בקומדין
שכבתי לפני כמה דקות במיטה, ושמתי לב למשהו מוזר,
שדי קשה לתאר אותו, אני ינסה
בכל עין יש לי סוג של משהו אחר שזז, כאשר אני שוכב עם הראש
כלפי מטה, ומזיז את הראיה שלי למקום אחר, זה גם זז, ואז זה כאילו
מתחיל לשקוע ולזוז לבד כמו משהו בתוך מים
בעין ימין, זה שקוף, אבל ממש בצורה של תולעת שקופה !
סלסול,
בעין שמאל, זה נראה יותר כמו פס שחור זעיר
כשאני מסתכל ב2 העיניים בו זמנית, פחות מורגש
כשאני יושב - כמו עכשיו מול מסך המחשב - שום דבר לא מפריע
רק בשכיבה - כשמעלי אור יום
מה שמפחיד אותי, זה האם זה יכול להיות סימן לקרישי דם,
מחלה אחרת מסכנת חיים, תולעים שאולי נכנסו מהמזון,
או כל בעית עיניים אחרת
בדיקת עיניים אחרונה לפני 3 חודשים, כאשר התגלה קריש הדם,
הכל היה תקין
אודה להתייחסותכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראייה לא צלולה - תגובה
ד``ר יורם שוחט06/08/2012קרוב לודאי מדובר בעכירויות עדינות בג'ל שבתוך העין (הזגוגית). זו תופעה נפוצה, המכונה floaters. אין כל קשר לתולעים...
ממליץ לפנות שוב לבדיקת עיניים ולבקש מהרופא להתייחס ספציפית לתלונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקפי שמש בחנות בגדיםdavid05/08/2012
מה טיב משקפיים שקונים בקסטרו לדוגמא?
רשום עליהן מסנן קרינה UV400.
זה בטוח ללכת איתן באותה מידה כמו עם רייבן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר יורם שוחט05/08/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אופטיקה_משקפיים_עדשות_מגע' id=link]אופטיקה, משקפיים, עדשות מגע[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי עיניים בטיסותמאלי04/08/2012
שלום ד"ר
יש לי בעייה רצינית במהלך הטיסות שלי, בכך שבעת נחיתת המטוס מתחילים אצלי כאבי תופת באחת העיניים או בשתיהן עד כדי כך שאני צריכה לסגור את העין ולכסות אותה ביד עד חלוף הכאבים. יש להזכיר שהכאבים גם כן מרגישה מסביב לעייין, כלומר מרגישה שהם מתפשטים לאותו צד של הפנים, וזה עד נחיתה מוחלטת של המטוס, ובטיסה האחרונה שלי זה נמשך כל היום. אני מאד מודאגת מזה, בבקשה תעזרו לי מה אפשר לעשות?
תודה
מאלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי עיניים בטיסות - תגובה
ד``ר יורם שוחט05/08/2012יתכן שמקור התופעה בסינוסים. פני לרופא אף אוזן גרון. במקביל מומלץ לפנות גם לבדיקה ע"י רופא עיניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדינה03/08/2012
בת 41,יל"ד, קיים ממצא לא ברור בארובת העין.
בדיקה אחרונה לפני שנתיים.
לפני שנתיים נמצא גם יובשבעיניים וקיבלתי לקרימול.
בתקופה האחרונה אני חשה עייפות גדולה בעיניים שמלווה אותי לאורך כל היום.
גם לאחר התעוררות משינה.
הדבר גורם גם לטשטוש הראייה מידיי פעם..
בגלל הבעייה אני מתקשה להתרכז בקריאה ואפילו במחשבה.
ההרגשה היא כאילו יצאתי מצלילה בבריכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר יורם שוחט05/08/2012לא ניתן לענות ללא בדיקה. יתכן שמדובר ביובש, או בצורך במשקפיים, או בבעיה אחרת. פני לרופא עיניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




