מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אדנו וירוס? אין טיפול ?שרלוט 190003/09/2012
שלום,
בת 29 בריאה בד"רכ.לפני כחצי שנה חליתי במחלת הנשיקה שיחד עימה נתקפתי בכ-3 אירועי אוביאיטיס שחלפו (כיום מעט שארית) בעזרת פרד-פורטה.
בבדיקות משבוע שעבר, הEBV אינו פעיל.
לפני כשבוע ניתקפתי במשהו שאובחן כוירוס/אלרגיה/תגובה אוטואימונית (עיניים אדומות,קטנות,מפרישות,כואבות), 6 ימים של פרד פורטה העלימו את הבעיה אך ביום השישי היא חזרה בגדול והטיפות כבר לא מסייעות , עברתי לסטרודקס אך המצב רק מחמיר.כיום אובחן כאדנו-וירוס.
כיום: המצב מדרדר עיניים אדומות מאוד/קטנות/מפרישות/דומעות/כואבות/גרד (נסבל), עקב בליטה בTMJ הרופא טוען שזהו אדונו-וירוס ויכול להמשך אף חודשיים.
אין טיפול שמועיל? אני לוקחת סטרודקס לחינם? כיצד שבוע שעבר הטיפות הועילו ולפתע הפסיקו להועיל (אני מניחה שגם אז היה אדנו-וירוס)?
תודה והתנצלות על אורך היריעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדנו וירוס? אין טיפול ? - תגובה
ד``ר יורם שוחט03/09/2012בדלקת הנגרמת ע"י אדנו-וירוס טיפות המכילות סטרואידים לא מקצרות את משך הדלקת, אך יכולות להקל על הסימפטומים. השלב החריף יכול להמשך בין שבוע לשבועיים ולפעמים גם 3 שבועות.
בחלק מהמקרים נוצרים תסנינים בקרנית, ואלה יכולים להשאר גם מספר חודשים או יותר, להספג עם טיפול ולחזור עם הפסקת הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידבקות בוירוס עינייםג03/09/2012
שלום,
אני מתגוררת עם שותפה שהיום סיפרה שנדבקה בוירוס בעיניים המדבק במגע, ולכן כדי שנחליף בדירה מגבות ניגוב ידיים וכיוב'. אין בנינו מגע פיזי ישיר, רק דרך מעט חפצים בדירה, אך אני עובדת עם מזון והבנתי שהוירוס מדבק במגע.
רציתי עצה רפואית בנוגע לסיכוי שאדבק ואדביק אחרים וכן משך הדגירה של הוירוס שכן לא פיתחתי סימפטומים, אך אני תוהה אם עליי לקחת ימי חופשה בכדי לא להדביק סועדים
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידבקות בוירוס עיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט03/09/2012משך הדגירה בין 5 ל-14 יום, וברוב המקרים בין 6 ל-9 ימים. לגבי הצורך בחופשה לפני הופעת הדלקת (אם תופיע...) התייעצי עם רופא המשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחידוד השאלה
ג03/09/2012אני חושבת שאולי השאלה לא הובנה,
רציתי לדעת אם נכון לימים הקרובים ישנה סכנה שאדביק אחרים סביבי אם אני עובדת יום יום עם מזון, והאם הסיכוי לכך משמעותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחידוד השאלה - תגובה
ד``ר יורם שוחט03/09/2012יש אפשרות הדבקה גם בתקופת הדגירה. שעור ההדבקה גבוה כאשר יש כבר דלקת פעילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוישלמה02/09/2012
שלום,
אשמח לדעת את כל המקומות(הידועים לכם) בהם ניתן לעבור מיפוי קרנית בארץ ?
תודה ויום טוב
שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי - תגובה
ד``ר יורם שוחט03/09/2012מכשירים למיפוי הקרנית קיימים בבתי החולים, במכוני העיניים המרכזיים של קופות החולים, בכל המכונים העוסקים בניתוחי לייזר להסרת משקפיים, וגם אצל אופטומטריסטים רבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש קיצוניתיתי02/09/2012
אתמול שטפתי את הפה עם מי פה חדשים ,הלכתי לישון כעבור שעתיים התעוררתי עם תחושת חנק ויובש בגרון ובחלל הפה ובנוסף בעיניים.אני משוכנעת שזה הגורם.
שאלתי-איך מי פה גורמים ליובש בעיניים?אני לא בלעתי את הנוזל ,שטפתי וירקתי ,מה שכן אני זוכרת שהרחתי את המי פה לשנייה לפני שהשתמשתי בהם.אני רוצה לציין שבעבר בגלל שימוש במסקרה לריסים קרה לי אותו דבר ולקח לי 4 חודשים עד שהעיין הייתה לא יבשה וחזרה לעצמה כמובן ששמתי טיפות וגל סיכוך.אני רוצה לדעת אם גם הפעם ייתכן שהיובש יהיה ממושך-כי הרי זה לא היה ישירות כמו האיפור ששמתי.תודה על תשובתך דוקטור.אני ממש מודאגת זה סבל נוראי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש קיצוני - תגובה
ד``ר יורם שוחט03/09/2012לא ידוע לי על קשר בין נוזל לשטיפת הפה לבין יובש בעיניים. ייתכן שהתופעות שתארת הן על רקע אלרגי. התייעצי עם רופא המשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטף דם בעיןא02/09/2012
שלום רב, בחודשים האחרונים הופיע לי כ 4 פעמים שטף דם בעין, כלומר העין נהיית מאד מאד אדומה. בפעם הראשונה ראה אותי רופא ולא התרגש, אמר שיעבור תוך שבוע שבועיים. אבל זה הופיע כבר פעם רביעית במשך כחודשיים שלושה וזה מטריד אותי.
מנסה לקבוע תור לרופא ואין תורים קרובים. לאיזה תחום מומחיות צריך לפנות, יכול להיות שאוותר על הרופא הכללי ואנסה להגיע ישירות למומחה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטף דם בעין - תגובה
ד``ר יורם שוחט03/09/2012אין מומחיות ספציפית לנושא זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בעינייםרינת02/09/2012
ביתי בת 15 מתלוננת על כאבים בעיניים בזמן הסתכלות על הלוח בכיתה. בבדיקת עיניים שעברה עם הטיפות המיוחדות לא נמצא כל ליקוי בראיה. אודה לך אם תוכל לייעץ לי אלו בדיקות נוספות לעשות ולאן לפנות להמשך בירור. תודה רבה רינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בעיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט02/09/2012אם לא נבדק, יש צורך לבדוק גם את מיקוד העיניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עדשה בהירה במשקפי שמשelad210902/09/2012
מה החסרונות הבריאותיים של עדשות בהירות במשקפי שמש?
או שברגע שיש סינון קרינה מלא- לא חשוב אם העדשה בהירה או כהה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדשה בהירה במשקפי שמש - תגובה
ד``ר יורם שוחט02/09/2012הפקטור החשוב הוא סינון הקרינה.
בעדשות כהות האישונים מתכווצים באור פחות, ויש הטוענים שזה מאפשר חדירה של יותר קרינה לעין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמפתיע
elad210902/09/2012אז בעצם אותם טוענים שעדיפה עדשה בהירה שמדמה את המציאות יותר אמיתית ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמפתיע - תגובה
ד``ר יורם שוחט03/09/2012צבע העדשה והכהות שלה הם עניין של העדפת הרוכש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר יורם שוחטדן30/08/2012
תודה על התשובה , הרופא מדד את הלחץ התוך עיני היה תקין .. אז לא לפחד שאני עלול בכל זאת לפתח גלאוקמה ? לוטמקס לא גורם לגלאוקומה גם אם נלקח בטעות?
ממש אודה לתשובה
תודה על העזרה ד"ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד"ר יורם שוחט - תגובה
ד``ר יורם שוחט30/08/2012במקרה שלך - לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה מאודדן29/08/2012
ערב טוב, האם שימוש בלוטמקס לשבוע שלוש טיפות ביום גורם לגלאוקומה? לא הייתה לי דלקת רק יובש אז אולי לקחתי את זה בטעות הייתי אצל רופא עיניים אחרי סיום השימוש בשבועיים אם חלילה התפתחה גלאוקומה היה רואה את זה? אני ממש פוחד האם זה עלול לפגוע בי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה מאוד - תגובה
ד``ר יורם שוחט30/08/2012לא.
אם הרופא מדד את הלחץ בעין אפשר לדעת אם תקין או מוגבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקפי שמש באיביי- בריאות?נתי29/08/2012
אני שוקל לקנות משקפים זולים (15 דולר) באיביי.
עד כמה ניתן להאמין שהם מסנני קרינה UVA, UVB ועומדים בתקן האירופאי?
אם אקנה, אוכל להראות לאופטמטריסט בארץ והוא יוכל להגיד לי מה רמת הסינון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר יורם שוחט29/08/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אופטיקה_משקפיים_עדשות_מגע' id=link]אופטיקה, משקפיים, עדשות מגע[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת ראייהמילה28/08/2012
הבנתי את הערכים של SPH ו CYL. אבל לגבי ה AX : האם זה המעלות של הצילינדר? ואיך אפשרי שבעין ימין יש ערך של 3 לעומת עין שמאל שיש ערך של 170. אם אני מחפשת עדשות טוריות חודשיות אין לי במעלות את הערך 3 (יש מ 10 עד 180). למה הכוונה כאן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת ראייה - תגובה
ד``ר יורם שוחט29/08/2012axis הוא הציר של הצילינדר (במעלות).
לגבי בחירת העדשה התייעצי עם האופטומטריסט שלך או הפני השאלה לפורום משקפיים ועדשות מגע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח בדיקת ראייה - תגובה
ד''ר יובל דומניץ29/08/2012זה ביטוי לגודל צילינדר
חפשי עדשות ב180 מעלות זה מקביל ל3 ו 170* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על העזרה!!
מילה29/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראיה מטושטשת בלי סיבהמעיין28/08/2012
שלום, קוראים לי מעיין ואני בחורה בריאה בדרך כלל.
חוץ משלושת השבועות האחרונים תמיד ראיתי 66.
לפני שלושה שבועות פתאום באמצע העבודה התחלתי לראות מטושטש ונהיו לי סחרחורות וכאבי ראש בהדרגה. הסחרחורות והכאבים באים לסירוגין אבל מטושטש אני רואה תמיד. פניתי לנוירולוג בגלל דמיאליניזציה שגילו אצלי בMRI מוח לפני כשלוש שנים. לטענתו הוא ראיה אטופיה וחוורות בעין ימין, ושלח אותי לבדיקות עיניים וטען שאולי זה מחזק חשד שיש לי טרשת נפוצה. עשיתי שדה ראיה בדיקת עיניים עם הרחבת אישונים פעמיים והכל בסדר, מלבד זה שאומרים לי שהראייה שלי קצת ירדה, הכל בסדר. מה עוד זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראיה מטושטשת בלי סיבה - תגובה
ד``ר יורם שוחט29/08/2012לא ניתן לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראיה מטושטשת בלי סיבה - תגובה
ד''ר יובל דומניץ29/08/2012קשה לומר בלי בדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם חום באישוןשלום27/08/2012
שלום אני בן 40, בילדותי היו לי משקפיים אבל לקראת בגרות לא היה לי צורך בהם. לפני כשלושה חודשים התחלתי להרגיש טשטוש וכאבי עניים והשבוע שמתי לב שהופיע לי כתם חום סביב האישון,
ממה זה יכול לנבוע? בכל אופן קבעתי תור לרופא עניים אבל אשמח גם להתייחסותך לעניין. תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם חום באישון - תגובה
ד``ר יורם שוחט27/08/2012אין אפשרות לקבוע במה מדובר ללא בדיקה. התופעה מחייבת בדיקת רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כילזיון בעיןאיתי27/08/2012
הי,
הייתה לי שעורה בעין. זה בא כל כמה חודשים. בפעמיים הראשונות טיפלתי עם קומפרסים ומשחות, בפעם השלישית הייתי קצת עצלן ובסוף הרופאה אמרה שאין טעם וצריך לעשות ניתוח להסרת כילזיון.
קבעתי עם הרופא שעושה את זה אבל הוא מאוד עסוק וגם יוצא לחופש אז הייתי צריך לחכות חודשיים. נשאר לי עוד חודש.
בכל מקרה זה היה במימדים ממש קטנים רוב הזמן, ובימים האחרונים זה תפח וממש גדל. אתמול עשיתי קומפרס במטרה להקטין אותו ... וכשקמתי בבוקר זה גדל בצורה לא הגיונית ... זה היה ממש עצום אז בסוף פוצצתי את זה בעצמי ...
בדיוק קמתי והייתי עייף כשעשיתי את זה ועכשיו אני לא בטוח אם זה היה חכם. האם תישאר לי צלקת ? האם יש משהו שצריך לעשות במקרה שאני מפוצץ את השיעורה בעצמי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כילזיון בעין - תגובה
ד``ר יורם שוחט27/08/2012לגבי אפשרות צלקת לא ניתן לקבוע מבלי לראות את המיקום בעפעף.
מומלץ להמשיך בקומפרסים ולהשתמש במשחה אנטיביוטית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדמיית ארובות עינייםמיטל26/08/2012
שלום,
נשלחתי ע"י רופא עיניים לעבור בדיקת סי טי ארובות עיניים בכדי לבדוק האם יש ממצא ארובתי הגורם לבלט עין שמאל, זאת לאחר ששלל אפשרות של בעיה בבלוטת התריס ולאחר טיפול בטיפות עיניים משני סוגים- דקסמיצין והשני להרגעה. ( לאחר הטיפול בטיפות חל שיפור בגרד ובנפיחות אך עדיין בבוקר העין עדיין כואבת ויש קצת בלט בעין).
האם בדיקת MRI של ארובות עיניים טובה לשאלה זו כמו בדיקת ה CT? האם יש יתרון כלשהו ל CT על פני ה MRI לאבחון הבעיה הספציפית הזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדמיית ארובות עיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט27/08/2012בדיקת סיטי מראה גם את הרקמות הרכות וגם את המבנה הגרמי ובהחלט מקובלת בתהליך הברור של הסיבה לבלט עין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מיטל28/08/2012האם בדיקת MRI אבחנתית באותה מידה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
ד``ר יורם שוחט29/08/2012MRI יכול לתת יותר מידע על הרקמות הרכות,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מיטל29/08/2012האם CT מדגים יותר טוב את הרקמות הקשות מאשר MRI? (שאלה אחרונה בהחלט)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
ד``ר יורם שוחט30/08/2012אכן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




