מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צפייה במחשב שעות ממושכות ובחושך ?אריאל20/10/2012
אני כיום בן 27 . במהלך השנים האחרונות אני משתמש במחשב כל יום כ 7-10 שעות. כאשר הייתי זאת רבות כאשר החדר היה חשוך
אין לי מושג אם זה קשור אחד לשני...אך התפתח לי בעיניים רגישות רבה לאור (אור שמש בעיקר) . במיוחד כאשר אני נמצא בבית והחלון מורם עד הסוף ויש שמש. אז ממש כואב לי ואני חייב להוריד תריס כדי להחשיך את החדר כי אחרת זה ממש כאבים ולחץ בעין. חח קצת כמו ערפד
כמו כן בנהיגה אם אני לא משקפי שמש . אז ממש כאבים.
ובכללי יש לי כאבי עיניים ולחץ
עליי לציין שיש לי צילינד של חצי בעין ימין ומספר 1 בעין שמאל
1.האם נגרם לי נזק לעין עקב הצפייה הרבה במחשב? במיוחד שחצי מהזמן צפיתי במחשב בחושך והבנתי שזה אימוץ עיניים.
2.איזה נזק נגרם מהצפייה במחשב בחושך?
3.מה הפתרון לבעיה שלי? במיוחד לרגישות החזקה לאור שמש ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צפייה במחשב שעות ממושכות ובחושך ? - תגובה
ד''ר יובל דומניץ21/10/2012מחשב יכול להגדיל מספר אבל לא לגרום לרגישות בעיניים לפנות לרופא עניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
אריאל21/10/2012האם הצפיה במחשב כשהחדר חשוך פוגעת לי בעיניים? ומדוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקת בקרניתדנה20/10/2012
אמי בת 98 וסובלת מדמנציה מתקדמת. יש לה כבר שנתיים בצקת בקרנית עין ימין שהיא סובלת ממנה קשה מאד. יש לה כאבים כל הזמן, הרגשה של גוף זר בעין ודמעות והעין אדומה פעמים רבות. היא מטופלת בטיפות NaCl. בעין שמאל היא רואה טוב לאחר ניתוח קטרקט לפני שנים רבות וניתוח דיסלוקציה לפני שנתיים. בעין ימין גם עברה קטרקט ודיסלוקציה לפני מספר שנים אך בגלל בעיית הקרנית אינה רואה כמעט שום דבר בעין זו אלא רק ערפול חלש. אני מחפשת מזה זמן רב פתרון לכאבים ולסבל שהיא עוברת. אין אפשרות לעשות השתלת קרנית גם בגלל הגיל אבל בעיקר בגלל מצבה המנטלי. אין אפשרות לקבל ממנה שום שיתוף פעולה שלאחר ניתוח כזה ואם היא תצטרך להיות בבית זה יגמור אותה לגמרי שכן כרגע היא עדיין הולכת למרכז יום לקשיש במחלקה לתשושי נפש עם המטפלת שלה. שמעתי על זריקה שאפשר לתת כדי לגמור את הכאב וכמובן את הראיה.
מאחר ובלאו הכי אינה רואה כלום בעין זו והיא רק סובלת כל כך אבל לדעת מה דעתכם. אני זוקוקה נואשות לעזרה. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצקת בקרנית - תגובה
ד``ר יורם שוחט20/10/2012במקרה שבו אין תחזית לראייה בעין, ומצד שני העין גורמת לסבל, אפשר להזריק אלכוהול מאחורי גלגל העין, במטרה לשתק את העצב. התהליך בלתי הפיך. לגבי המלצה במקרה אינדיבידואלי עליך להתייעץ עם רופא העיניים שלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבצקת בקרנית
דנה20/10/2012תודה רבה מאד על התשובה המהירה. האם ידוע לך לאיזה רופא אפשר לגשת לקבל זריקה כזו? היא במעקב במרפאת עינים באיכילוב כבר שנתיים אבל הרופא לא מוכן לעשות זאת כי יש עדיין אחוז קטן של ערפול בראיה. הסבל הוא קשה ואני לא רוצה למשוך זאת יותר. אם אפשר לקבל עצה למי לגשת אודה לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבצקת בקרנית - תגובה
ד``ר יורם שוחט20/10/2012כעקרון הטיפול מיועד לעיניים עוורות, המוגדרות כ - blind painful eye. אם חלילה תאבד הראיה בעין הטובה מסיבה כלשהי, גם שרידי ראיה בעין הנותרת, כגון הבחנה בין אור לחושך או הבחנה בתנועות או בעצמים גדולים יכולים להיות משמעותיים. לכן יש רתיעה מהזרקה כזאת כאשר קיימים שרידי ראיה.
לאור המצב המיוחד שתארת, בקשי מהרופא שלך להציג את המקרה בפורום של עוד רופאים במחלקה כדי לנסות להגיע להחלטה מושכלת.
ללא קשר לזריקה, אפשר תאורטית לנסות להרכיב עדשת מגע טיפולית בעין החולה. אם העדשה לא תפלט מהעין עשויה להיות הקלה בתלונות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקוטומהרינה18/10/2012
שלום רב
בת 60 ,בבדיקות שדה ראיה -24-2 התוצאה :בעין ימין סקוטומה בקשת התחתונה
ובעין שמאל התוצאה:ירידה ברגישות ללא נזק
בבדיקה של מקולרי אדום לבן: בשתי העיניים שדה תקין
ברקע יש לי גלאוקומה ומקבלת טיפות קוסופט
מה דעתך? אנא הסבר לי בבקשה מה הבעיה שלי ,ומה ניתן לעשות במקרה שלי,האם זה יכול להחמיר עם הזמן?
בתודה מראש לתשובתך
רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקוטומה - תגובה
ד``ר יורם שוחט18/10/2012הממצא מעיד על נזק בשדה הראיה של עין ימין, קרוב לוודאי מגלאוקומה. על שאר השאלות לא ניתן לענות ללא בדיקה. הפני את השאלות לרופא העיניים שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טפולי לייזרריקילי18/10/2012
עברתי טפולי לייזר בשתי העיינים לפני 6שנים בעין ימין ולפני כ-4- שנים בעין שמאל! הייתי בבקרת שגרתית אצל רופא העינים והוא יעץ לי לעבורטפול לייזר בעין ימין ובעין שמאל! האם זה מקובל ומה מידת הסכון! בתודה בן סמון רבקה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טפולי לייזר - תגובה
ד``ר יורם שוחט18/10/2012לייזר משמש לטיפולים במגוון מצבים בעיניים. כמו כן קיימים סוגים שונים של לייזר.
אי אפשר לענות על שאלותיך מבלי לדעת מה הבעיה ומה הטיפול שניתן בעבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכשיר HYPOTEARS בקבוק עזרה בבקשה...אורן17/10/2012
שלום רב ותודה מראש על העזרה.
רופא עיניים שמתמחה באלרגיות לא באזור לי רשם לי תכשיר חילופי ל HYPOTEARS שהייתי משתמש באופן קבוע בגלל אלרגיה לשמש בעיניים שלי, אין צורך לחזור לרופא עיניים לבדיקה, מכיוון שהאלרגיה שבעיניים שלי היא כרונית, ואני סובל ממנה כבר 15 שנה והיא באותו מצב כל הזמן, ללא שיפור או החמרה.
יש תכשיר שהוא בא בצורת בקבוק במקום ה אמפולות החד פעמיות הלא נוחות של HYPOTEARS שאני משתמש, שיש לו את אותה פעולה של הדמעות המלאכותיות, אני מעוניין להתחיל שוב להשתמש בתכשיר שעזר לי בזמנו ולכתוב לרופא המשפחה שלי שיכין לי מרשם לזה אבל ברח לי השם של התכשיר, תוכלו בבקשה לעזור לי ולומר לי איך נקרא התכשיר שבא בבקבוק שיש לו את אותה פעולה של ה HYPOTEARS ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תכשיר HYPOTEARS בקבוק עזרה בבקשה... - תגובה
ד''ר יובל דומניץ18/10/2012ייתכן טירס נטורל פרי או רפרש או הילוקומוד או אירוניק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת עינייםנטלי17/10/2012
לפניי כשבועיים, נדבקתי בדלקת עיניים ויראלית , אתמול כבר התחיל שיפור העיינים כמעט ולא נפוחות וטיפה אדומות. אך קמתי הבוקר , ופעם בחצי שעה אני מרגישה עין אחת שורפת והיא מתחילה לדמוע, מה שגרם לעין להיות אדומה יותר - מה זו התופעה הזאת? האם זה דורש ביקור אצל רופא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת עיניים - תגובה
ד''ר יובל דומניץ18/10/2012חייב בדיקת עיניים מיידית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונברגנציה חלשה וטיפוליבגני16/10/2012
שלום רב...
יש לי בעיית מיקוד וראייה כפולה, בסוף 2010 אבחנו אצלי את הקונברגנציה החלשה ואמרו לי כיצד לטפל בזה. התחלתי את התרגילים קצת ואז הפסקתי לכל הזמן כי כל פעם דחיתי - בגלל בגרויות, בגלל החופש הגדול, בגלל הצבא, בגלל הטירונות... עכשיו זה די מפחיד אותי ואני מבין שעשיתי טעות מטופשת. אני מבין שבעיית המיקוד היא כתוצאה משימוש מופרז במחשב (8-10 שעות ביום בימים מסוימים).
השאלות שלי הן כאלה... אני חייל בסדיר ואין לי קופ"ח הבטוח שלי הוא צבאי. האם הצבא יכול להפנות אותי לאופטומטריסט\אורטופטיקאי\רופא עיניים כדי לקבל טיפול או שאני חייב לפנות באופן פרטי?
אני חייב להפסיק לגמרי עם המחשב או שפשוט להפחית? מותר לי להשתמש חצי שעה ביום?
איזה עוד תרגילים חוץ מהתרגל עם העט יכולים לעזור לי כרגע עד שאקבל אבחנה חדשה וטיפול נוסף?
לא אמרתי לצבא על הרבה דברים. ניתוח שעברתי, בעיות אנדוקרינולוגיות והקונברגנציה כי התביישתי. האם עליי להגיד זאת לרופא היחידה שלי? האם הקונברגנציה יכולה להוריד לי את הפרופיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונברגנציה חלשה וטיפול - תגובה
ד''ר יובל דומניץ18/10/2012צריך הערכה אורטופטית דרך הקופה הפנייה ואז תרגול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות גופניתיהודית וילנר16/10/2012
עברתי הפרדות זגוגית בעין שמאל. מצב הרשתית תקין אך יש לי עדיין דימום.
האם אני יכולה לחזור לפעילות גופנית [הליכה,התעמלות קרקע]? הרופאים במיון
היו חלוקים בדעותיהם בענין. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילות גופנית - תגובה
ד''ר יובל דומניץ18/10/2012לדעתי הליכה ופעילות קרקע אין בעייה לא ממליץ ריצה או הרמת משקולותאו משאות כבדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשאלה15/10/2012
האם טיפות בשם vitreolent משווקת בארץ,ואם לא כיצד ניתן להשיג אותם אם יש צורך רפואי בהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר יובל דומניץ18/10/2012לא משווק בארץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שדה ראייהצחי15/10/2012
בן 49.בגלל לחצי עיניים גבוליים נמצא במעקב שנתיים ללא טיפול תרופתי.
בוצעה בדיקת שדה ראייה אודה על פיענוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך עין ימין
צחי15/10/2012
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשדה ראייה - תגובה
ד''ר יובל דומניץ18/10/2012צריך לפנות לרופא עיניים כי שדות ראייה בעמיתים
לבירור גלאוקומה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרתכם רופאים יקריםםםם בבקשהדניאל14/10/2012
שלום, עשיתי עיסוי לראש 3 דקות שכאב אחרי העיסוי ביום אני מרגיש כאב ראש המתבטא בדקירות בראש , האם יכול שזה פגע בעיניים או מעלה לחץ תוך עיני או גורמים לגלאוקומה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה עזרתכם רופאים יקריםםםם בבקשה - תגובה
ד''ר יובל דומניץ18/10/2012אין קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשהדניאל14/10/2012
שלום, עשיתי עיסוי לראש 3 דקות שכאב קצת אחרי העיסוי ביום אני מרגיש כאב ראש המתבטא בדקירות בראש , האם יכול שזה פגע בעיניים או מעלה לחץ תוך עיני או גורמים לגלאוקומה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה - תגובה
ד''ר יובל דומניץ18/10/2012הסבירות אפסית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעורה בעין שאינה עוברתעידן14/10/2012
הייתה לי שעורה בעין וסימן אדום מעל העין.הישתמשתי בקופרסים וסינטומיצין .הכאב נעלם לחלוטין אך הסימן מעל העין כבר שבוע אינו עובר.מה עליי לעשות בכדי שהעין תחזור למצבה הטיבעי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעורה בעין שאינה עוברת - תגובה
ד``ר יורם שוחט14/10/2012זה יכול לקחת יותר זמן, ומומלץ להמשיך עם הקומפרסים החמים. מעבר לכך לא ניתן לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרטוקונוסרונן14/10/2012
שלום אני בן 18 ולפני כמה חודשים התגלה אצלי קרטוקונוס.
הוא אמר לי שאני צריך משקפיים מיוחדות לא הבנתי בדיוק למה הוא התכוון
אשמח אם תוכלו להסביר לי איזה סוג משקפיים צריך ואיפה אפשר להשיג אותם?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרטוקונוס - תגובה
ד``ר יורם שוחט14/10/2012הכוונה היא למשקפיים עם צילינדר.
האם נבדקת על ידי רופא?
בגילך קרטוקונוס עלול להחמיר עם הזמן, ויש כיום טיפול העשוי לבלום הדרדרות. הטיפול נקרא קרוס לינקינג. בקש מרופא העיניים שיפנה אותך להתייעצות עם רופא העוסק בתחום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
רונן14/10/2012משקפיים לא אמורים לעצור את ההידרדרות?
ומה זה כולל הטיפול שאמרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד``ר יורם שוחט14/10/2012שום משקפיים או עדשת מגע לא יכולים לעצור הדרדרות של קרטוקונוס.
הטיפול שהזכרתי הוא היחיד שעשוי לבלום הדרדרות.
הטיפול באמצעות קרני אור באורך גל מסוים.
תקיש קרוס לינקינג בגוגל ותמצא הרבה חומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה הקטנה
רונן15/10/2012האם יש סיכוי שהידרדרות תעצור לבד כלומר בלי שום טיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה הקטנה - תגובה
ד``ר יורם שוחט18/10/2012יש מצב שבו קרטוקונוס נשאר יציב ולא מדרדר. לכן חשוב שתהיה במעקב רופא עיניים הבקי בנושא זה. יש צורך בבדיקות ובמיפוי קרנית חוזר בפרקי זמן קצובים כדי לדעת אם יש הדרדרות. אם תהיה הדרדרות יש בהחלט מקום לשקול טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצטלקויות בקרנית עקב וירוסשרלוט 190012/10/2012
שלום,
אני בת 29, בריאה בדר"כ,כל חיי ראיתי 6, 6
לפני כחודש החלמתי מאדנו וירוס (שכלל את כל הסימפטומים הקלאסיים-חום/נפיחות בבלוטות לימפה/עיניים אדומות,כואבות,מפרישות,יובש).
כיום - הצטלקויות רבות נותרו בקרנית (מדיאליות ופרא מדיאליות),בעיקר בעין אחת, הראייה: ימין 7 מינוס, עין שמאל 6-
מיותר לציין שפוגע בתפקוד שלי. אציין שעין ימין מאוד שורפת לעיתים , לשתיהן קשה להחשף לאור, בלילה- עקב העכירות אני רואה "הילה" בשתי העיניים סביב נורות.
האם הנ"ל עלול לגרום לכאבי ראש?
מה כדאי לעשות? (כרגע הוחלט שלא אקבל ציטרודקס)
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצטלקויות בקרנית עקב וירוס - תגובה
ד``ר יורם שוחט14/10/2012אחרי דלקת שנגרמה על ידי אדנו וירוס עלולים להופיע תסנינים בקרניות, הגורמים להפרעות בראייה. במקרים רבים נספגים התסנינים, אך יתכן גם מצב של הצטלקות קבועה בקרניות שתגרום לעיוות פני שטח הקרנית ולהשארות של ההפרעות בראייה. תסנינים מגיבים היטב לטיפות המכילות סטרואידים, בעוד שצלקות לא מגיבות לטיפול תרופתי. גם אם התסנינים ייספגו ללא הצטלקות עדיין מדובר בתהליך העלול להמשך חודשים רבים. לא ניתן לדעת מראש באיזה מקרים תחול הצטלקות.
לכן אני ממליץ למטופלי על טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש דרך לטפל בהצטלקויות
שרלוט 190014/10/2012הבנתי שבהעכרויות ניתן לטפל בסטרואידים, וכך עשיתי.כעת מדובר בהצטלקויות, האם יש טיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש דרך לטפל בהצטלקויות - תגובה
ד``ר יורם שוחט14/10/2012לא סביר שיש הצטלקות חודש אחרי הדלקת. רוב הסיכוי שמדובר בתסנינים. מעבר לכך לא ניתן לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




.jpg)
