מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיעול חוזר אצל בן 11 חודשיםאני - גבר28/03/2012
שלום, הילד בן 11.5 חודש. מאז גיל 5-6 חודשים היו ארועים רבים של שיעול . אובחן פעם אחת ברונכיוליטיס . בשאר הפעמים אובחן גם מדי פעם דלקת אזניים . בפעמים אלה מטופל באינהלציות של מי מלח + בודיקורט + ונטולין. לפני כ-3 חודשים בצילום במיון ילדים אובחן טמת. אחרי טיפול אינהלציות + סטרואיד נוסף בכדור ורוד , הטמת נעלם בצילום חוזר. יש לציין שהופיע פעמיים , ונעלם עם קבלת טיפול מתאים.
לדעת רופא חדר מיון/בי"ח הילד לא אסמטי אלא כנראה מדובר בתופעה של ילדות מוקדמת/תינוקות. עד כה כמעט כל חודש יש לנו ארוע של שיעול שמטופל באינהלציה. יש לציין שאין לו חום בדרך כלל בכלל, כמו כן התאבון שלו טוב , ונראה טוב בכללי לדעת כל רופא שרואה אותו (אחוזון משקל קצת נמוך 8-13 אבל זה לא מטריד את הרופא).
מה דעתכם? אילו אפשרויות קיימות? הומלץ לנו לבקר במרפאת ריאות לביקורת נוספת בחודשיים שאחרי הבדיקה ההיא שראו את הטמת שנעלם אחרי כ-3 ימים. זאת עוד לא עשינו.
מלבד זאת - מה עוד אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול חוזר אצל בן 11 חודשים - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`30/03/20121. במסגרת איבחון ממליץ ביצוע תבחין זיעה.
2. יש לשקול יחד עם רופא המטפל\רופא ראיות ילדים מתן טיפול מונע.
3. מעקב מסודר במרפאת ראיות ילדים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעולאנה26/03/2012
שלום.בני הבן 4 במהלך החורף חלה מספר פעמים בדלקת ראות.טופל באנטיביוטיקה.לאחר מכן השתעל במשך זמן ממושך למדי.נבדק בשאלת השעלת-תוצאות בדיקת הדם שליליות.הוא עדיין משתעל,אך בצורה מוזרה מאוד:זה תמיד ק ורה בשעות מסויימות בלילה,מספר שעות אחרי שנירדם,נמשך כשעה-שעה וחצי-משתעל ללא הפסקה כמעט ואז מפסיק כאילו לא קרה כלום.זה חוזר כמעט בכל לילה,אבל יש מדי פעם לילה אחד בשבוע שזה לא קורה.האם תוכלו לתת לי ראיון לגבי בדיקות נוספות שניתן לעשות לילד כדי לעלות על הסיבה לבעיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`04/04/2012מציע יעוץ אף אוזן גרון: יתכן ומדובר באדנויד (פולים\שקד שלישי). אולי יש צורך בצילום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקס? אלרגייה לחלב? מיואשת.דניאלה24/03/2012
ממש צריכים את עזרתכם, מיואשת ומדוכאת.
בני הקטן בן חודש וקצת,יפה חייכן ומאוד צרחן.
מהיום הראשון בעייתי עם אוכל. כבר בביתי חולים אכל בכמויות מאוד גדולות שאפילו האחיות ריחמו עליו והאכילו אותו אקסטרה.
כל האכלות שלו מלוות די מההתחלה בבכי, התעוותויות, חוסר שביעות רצון. הוא עושה גרעפסים רבים וממשיך להתפתל. על שידת ההחתלה כשמרימים לו רגליים משחרר גזים חופשי, צואה רבה וממשיך לדאוב.בזמן האכלה ממש מרגישים רעמים וברקים בתוך הבטן שלו.
פולט לא בכמויות ולא בקשת אבל לעיתים פולט וגם מהאף.
לעיתיםמקיא בקבוקים שלמים.
הייתי עם סוכרת הריון ועם דיאטה חריפה משבוע 26 והוא נולד קטן, 2.5 כמו מורעב שמתנפל על האוכל, אוכל מהר בטירוף.
שלשום התחיל להקיא בקבוקים שלמים, בבית החולים אמרו שכנראה האבסת יתר משלובת בריפלוקס ואמרו לתת מנות קטנות כל כמה זמן- היה אוכל עד כה 120 של 3-4 שעות-יותר מהרצוי-עלה בחודש קילו וחצי שזה פי שתיים מהמומלץ.
התחלנו להאכילו במנות קטנות וזה ממש ממש מטריף את המערכת, הוא קם ומתאונן כל הזמן. כבר לא יודעת מתי זה גזים, מתי רעב, מתי סתם לא רוצה לישון, לא יודעת כלום. הגבינו לו את המיטה, מאכילה בזווית של 45 מעלות,נותנת סימקול, הוא לא מקיא אבל לא מאושר רוב הזמן.
האםזה נשמע מזכיר ריפלוקס? מה לעשות איתו כדיי לעזור לו? הארוחות הקטנות כבר שיגעו אותו ושיגעו אותי.
בנוסף הרופא ילדים חשד בזמנו ברגישות לחלב פרה-מה ההבדל בין זה לריפלוקס? איך מבדילים ומאבחנים את הבעיה?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הייתה בעיה דומה
ג'ני24/03/2012הי,
כדאי לך לקחת אותו לרופא ילדים שיסתכל איך את מאכילה אותו.
אם זה ריפלוקס- אז ירשמו לך מרשם לאוכל סמיך יותר- אנפמיל- לי זה עשה פלאים לילד... בהתחלה האנפמיל עושה קצת עצירות- אבל אח"כ הבייבי מתגבר על זה (אגב, אצלי הוא הצליח להתגבר לבד והייתי מכינה לו את התמל מחליטה של תה שומר- גרעינים שקונים במשקל בסופר ולא תעשייתי)...
בהצלחה ובריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריפלוקס? אלרגייה לחלב? מיואשת. - תגובה
פרופ' יצחק לוי24/03/2012בהחלט מדובר ברפוקס,
אם הבעייה חמורה ניתן להציע גביסקון (אלגיקל)
ניתן להתייעץ עם רופא הילדים או מומחה לגסטרו
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצלחה אדירה! קשב וריכוז ללא ריטליןבתיה24/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
הצלחה אדירה! קשב וריכוז ללא ריטלין - תגובה
פרופ' יצחק לוי24/03/2012ייתכן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום וזיהומים חוזריםמוניקה23/03/2012
שלום,
בתי כמעט בת שנתיים,בשבעה החודשיים האחרונים היא סובלת מחום גבוהה שמגיע מעל 40+,כמעט כל חודש מקבלת אנטיביוטיקה או זריקה עקב זיהומים או דלקות חוזרות.
ממחלה למחלה יכול להיות הפרש של שלושה ארבע ימים גג שבוע שהיא נקיה.
הברזל שלה עומד על 10,מוגלובין שלה 11.בנוסף לסבל של הילדה אנחנו מוצאים את עצמנו במלחמה כל הזמן להוריד לה את החום,להגיע למוקדים וכו.
יוצא גם שמשתמשת הרבה באנאלציה.כבר חודשיים שהוצאנו אותה מהגן,גם בתקופת הגן כמעט לא ביקרה.
נ.ב :בשבועות האחרונים מקבלת סירופ של ברזל.
אודה לעזרתכם,
לאן אנחנו יכולים לפנות כדי לעזור לה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום וזיהומים חוזרים - תגובה
פרופ' יצחק לוי24/03/2012תנסו להקטין למינימום מגע עם ילדים אחרים אם הם מנוזלים או משתעלים
הכל מגיע מהדבקה מילדים אחרים
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח רע מבית השחי אצל ילדנאוה22/03/2012
שלום רב,
הבן שלי בן 8, שמתי לב לאחרונה שיש לו ריח רע מאוד מבית השחי (הריח הוא רק כשמתקרבים להריח את בית השחי), אציין ואומר כי זה לא לאחר פעילות גופנית או מאמץ כלשהו, ודבר נוסף שמדאיג הוא שעכשיו אנחנו בחורף, מה יקרה בקיץ??
מה הפתרון לבעיית ריח רע מבית השחי? האם יש צורך בבדיקות כלשהן? מה ההסבר לתופעה הזו?
אשמח אם תוכלו לשפוך קצת אור ומידע עעל הנושא הזה או אפילו לכוון אותי לחומר קריאה בנושא.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח רע מבית השחי אצל ילד - תגובה
פרופ' יצחק לוי24/03/2012ייתכן ומתחיל התבגרות, מציע להבדק
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילת חולג'ני21/03/2012
הילד אכל חול בגן.
ועכשיו הוא עם חום גבוה בבית.
יש קשר?
להלחץ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילת חול - תגובה
פרופ' יצחק לוי24/03/2012רוב מחלות החום בגן מקורן בהדבקה של מחלות ויראליות,
גם אכילת חול יכולה לגרום למחלות
מציע להמנע
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפתרון האידיאלי לבעיות קשב וריכוז!!ליטל20/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
הפתרון האידיאלי לבעיות קשב וריכוז!! - תגובה
פרופ' יצחק לוי24/03/2012יפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת שנה וחודשיים מקיאה בנסיעותקרן20/03/2012
שלום,
אני מקווה שהגעתי למקום הנכון
בתי בת שנה וחודשיים וב-3 החודשים האחרונים החלה להקיא בנסיעות היא עדין נוסעת נגד כיוון הנסיעה חשבתי בהתחלה שזה בגלל שהיא אוכלת לפני נסיעה ולמרות שאינה אוכלת לפני הנסיעה עדיין מקיאה.
האם זה טבעי?
יש דרך להקל או למנוע זאת?
לפעמים אנחנו בדרך לאירוע או יציאה וזה ממש משבש ומבאס בא לנו לחזור הביתה
לעזרתכם אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת שנה וחודשיים מקיאה בנסיעות - תגובה
פרופ' יצחק לוי24/03/2012תופעה רגילה ושכיחה
לנסות להמעיט בפניות חדות,
למעט בנסיעות ארוכות ואז לעשות הפסקות תכופות
לאוורר בזמן הנסיעה
ולא לאכול לפני הנסיעה
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי שקט אצל ילד בן שנתיים וחציעירית20/03/2012
שלום רב, מצטערת מראש על אורך ההודעה..
אתמול שאספתי את בני מהגן כעבור חצי שעה החל לבכות ללא סיבה והניח את הראש עליי ולא הפסיק עם הבכי. לאחר מכן זה נפסק. בשעות הלילה החל מ-12 בלילה ועד הבוקר הוא לא הפסיק לבכות ולישון לסירוגין עד 20-30 דק' שינה. במהלך הלילה לא היה כל סימן לאי נוחות כשלהי.(לא חום , גירוד אוזניים ועוד...)
לפני שבוע היה לו חום במשך 3 ימים ללא תופעה אחרת.
היום בביקור אצל הרופא לאחר בדיקת גרון , אוזניים וכו' נאמר לי שהכל טוב למעט ליחה. בגן יש ילד שאובחן אצלו סטרפטוקוק - האם ייתכן שהבן שלי נדבק למרות שאין לו כרגע סימנים? ממה יכול להיות האי שקט הזה שהיה כל הלילה? עד היום לא חוויתי איתו משהו דומה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי שקט אצל ילד בן שנתיים וחצי - תגובה
פרופ' יצחק לוי24/03/2012ייתכן שסבל מכאבים, ייתכן באזניים
אם הבעייה קיימת עדיין מציע לגשת לבקרת
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום נמוך ופיהוקים מרוביםליאת19/03/2012
שלום ד"ר,
דניאל בן חודשיים וחצי ובשבוע וחצי האחרונים הוא מפהק המון- גם כשהוא קם משינה והוא לא עשה זאת לפני. אין שינוי בהרגלי השינה שלו בשבוע וחצי האחרונים. מה זה אומר?
דבר נוסף- יש לו חום גוף יחסית נמוך שנע בין 35.8-36.3 בימים האחרונים (אני מודדת רקטלית היות והוא מצונן ומשתעל ואני רוצה להיות בטוחה שלא מפתח מחלה). מה חום גוף נמוך אומר ומה עלי לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום נמוך ופיהוקים מרובים - תגובה
פרופ' יצחק לוי24/03/2012חום גוף צריך להיות מעל 36 מעלות
כמו כן מהסיפור שלך לא נראה לי שקיימת בעייה רפואית משמעותית
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהיסטריה.....יוליה19/03/2012
היי! היום עשיתי בדיקת דם לילד בן 3.5 שנים והרופאה התקשרה ובקול שלה היה לחץ אמרה שיש לו אנמיה חזקה בערך 7. רוצה גם לציין שיש לו מאחורי אוזניים בלוטות לימפה מוגדלןת (היינו אצל רופאה לפני כשבוע וחצי והיא אמרה שזה לא נראה כמשהו חריג וצריך להיות במעקב)הילד אוכל, משחק עירני ומשתף פעולה בכל דבר כלומר מתנהג רגיל. הרופאה דחוף רוצה לראות אותא ולשלוח עוד לבדיקות .....אני מאוד לחוצה ומבינה מה זה יכול להיות חוץ מאנמיה.....אני כבר לא יודעת מה לעשות מרוב פחד אני בחודש רביעי להיריון ומבינה שאסור לדאוג אך המחשבות באות ובאות......
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהיסטריה..... - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`19/03/2012ישנן סיבות רבות מאוד לאנמיה בילדדים. המוגלובין 7 זה אכן חריג. מציע לגשת לרופא וכן לערוך בדיקות נוספות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב לילדה בת 3מיכל19/03/2012
שלום, בתי בת כמעט 3 מתלוננת מזה כשלושה שבועות על כאבים בגב התחתון. רופא בדק אותה, לחץ ולא כאב לה המגע אבל היא הראתה לו היכןכואב לה (גב תחתון). ספירת דם שהוא שלח אותנו יצאהתקינה. מה לעשות? מה זה יכול להיות?למי עלי לפנות (היא לא קיבלה מכה כלל במקום זה)
תוודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב לילדה בת 3 - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`19/03/2012מציע להתייעץ עם אורטופד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקסשרית19/03/2012
שלום רב,
יש לי תינוקת בת 4.5 חודשים ששוקלת 6.600 שאיבחנו לה לפני כחודש ריפלוקס סמוי , זאת לאחר שהסברתי לרופאה שהילדה מסרבת לאכול , כל ארוחה שמשכיבים אותה להאכלה והיא רואה את הבקבוק היא צורחת ובוכה יש לציין כי היא אינה פולטת הרבה אולם אני מרגישה שהאוכל עולה לה , קיבלנו טיפול של זנטק 1.6 מ"ל פעמיים ביום למשך 3 שבועות , בתקופה זו המצב השתפר אולם ברגע שהפסקנו נהיה יותר גרוע , קיבלנו לפני כשבוע לוסק 2.2 מ"ל פעם ביום ואת התרופה אנו נותנים בלילה חצי שעה לפני הארוחה אולם אין שינוי , היא יכולה לא לאכול במשך כל היום , אני מאכילה אותה במטרנה עם קונפלור וזאת לאחר שסרבה לאכול אינפמיל, בנוסף כל היום הידיים שלה בפה והיא מוציאה המון רוק , אנחנו כבר חסרי אונים נגשנו לרופאה כבר כמה פעמים האם יש דרך טיפול נוספת והאם המינון של הלוסק שהיא מקבלת סביר ?( מצטערת על אורך השאלה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלוקס - תגובה
פרופ' יצחק לוי24/03/2012נראה לי שמדובר ברפלוקס
אם כל מה שעשיתם עד עכשו לא עזר
מציע להתייעץ עם מומחה לגסטרו ילדים
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה בפותמיה18/03/2012
בתי כמעט בת 5 מזה זמן רב מתלוננת על צריבה בפות (כמעט חצי שנה). לעיתים המקום אדומומי ולעיתים לא . השתמשתי בדקטקורט ועכשיו באגיסטן וכלום לא עוזר.
שלחתי בדיקת שתן+משטח ואגינלי, יצאו תקינים ואין לה תולעים
מה אפשר לעשות? הילדה ממש סובלת מזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה בפות - תגובה
פרופ' חיים ביבי18/03/2012למרות שאין תולעים יתכן ויש תולעים.
אם יש ספק, בדיקת רופא מטפל ורופאת נשים לנערות יכולים לתת מענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריבה בפות - תגובה
פרופ' חיים ביבי18/03/2012למרות שאין תולעים יתכן ויש תולעים.
אם יש ספק, בדיקת רופא מטפל ורופאת נשים לנערות יכולים לתת מענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)