מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יציאות אצל תינוקת בת חודשיים וחציגינת18/03/2012
שלום רב!
אצל ביתי בת חודשיים וחצי, החלו בשבועיים האחרונים שינויים בתדירות מתן צואה.
לפני כן היתה עושה קקי כל יום, אבל כעת היא עושה יום כן יום לא ואפילו יותר. היום היא לא עשתה קקי כבר יומיים וחצי ונראה שזה מפריע לה. האם זה נורמלי והאם יש דרך בה אני יכולה לסייע לה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות אצל תינוקת בת חודשיים וחצי - תגובה
פרופ' חיים ביבי18/03/2012תלוי מה אוכלת. טווח היציאות אצל תינוק יונק חלב אם גדול מיציאה אחרי כל ארוחה עד פעם במספר ימים. גם אחרי שינוי כלכלה יש שינוי ביציאה. אם התינוקת רגועה - אין מקום לדאגה אלא צורך בבדיקת ומעקב רופא מטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן אין מה לדאוג - היא עשתה!!
גינת18/03/2012תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ידיים בפהאסנת17/03/2012
בתי בת שנה ושבעה חודשים. בשבוע האחרון היא כל הזמן עם הידיים בפה. השיניים יצאו כולם מזמן ואני לא יודעת מה יכול לגרום לזה. הסתכלנו בפה ולא ראינו פצע או משהו. האם לגשת לרופא שיבדוק בצורה מעמיקה יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ידיים בפה - תגובה
פרופ' חיים ביבי18/03/2012קרןב לודאי שיש משהו מטריד בפה. רצויה בדיקת רופא לאיתור הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדמומיות בגוףליטל17/03/2012
לבני בן השנתיים הופיע לפתע אדמומיות בגוף באזור הרגליים כפות הרגלים וכפות הידיים ,בימים האחרונים הרגשנו כי הוא היה קצת לא נינוח אבל תפקד בצורה רגילה .
ממה נובע האדמומיות ?(פצעים קצת נפוחים ואדומים)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדמומיות בגוף - תגובה
פרופ' יצחק לוי17/03/2012או מחלה ויראלית או פריחה אלרגית,
כדאי לגשת לרופא הילדים אם אינו עובר
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 10 חוד'-התעטשדין17/03/2012
שלום וברכה,
אנו תושבי ת"א ואתמול הגענו לאזור חיפה ללון בבית מלון .
שמנו לב כעבור כשעה שביתי מתחילה להתעטש ללא ההפסקה(כל כמה דקות) וכן
דומעת כל הזמן :עיניה גם היו מעט אדומות.
חשבנו אולי מדובר באלרגיה לשטיחים(קרדית אבק) לכן מיהרנו ופשוט חזרנו הביתה.
במהלך הלילה היא לא ישנה טוב בכלל, אומנם לא התעטשה אך קמה כל הזמן .
היום בבוקר היא קמה ושבה להתעטש ולדמוע.
מה לעשות?
האם זו באמת אלרגיה?
האם זה בגלל תק' בקיעת השיניים?
האם זו סתם התקררות ?
מלבד טיפול שגרתי עם מי מלח , האם ניתן לעשות משהו?
האם זה מצריך ביקור אצל הרופא?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת 10 חוד'-התעטש - תגובה
פרופ' יצחק לוי17/03/2012אכן נראה תגובה אלרגית,
קרוב לוודאי שיחלוף ברגע שיצאתם מהחדר במלון,
אם לא יחלוף ניתן להציע תרופות אנטיאלרגיות-תלוי בגיל הילדה,
שבת שלום
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח DTPA כליותהורים16/03/2012
שלום רב,
ילדה בת שנה וחצי,לאחר אירועים חוזרים של דלקת בשתן נשלחנו לבדיקת מיפוי כליות DTPA עם פוסיד בה אובחן:
"הודגמה כליה שמאלית קטנה מהימנית עם פרפוזיה וקליטת חומר ירודה ועם הרחבת איזור אגן הכליתי.
מימין-הודגמה קליטת חומר הומוגנית.
בשלב האקסקרטורי הודגמה רטנסיה של החומר באגנים דו-צדדית הבולטת במידה ניכרת ונמשכת עד תום הבדיקה מימין.
יחד עם זאת הודגמה תגובת התרוקנות טובה לאחר מתן הפוסיד משתי הכליות.
התרומה התפקודית היחסית: 31% מהכליה השמאלית ו- 69% מהימנית בהתאם."
מה אומרת תוצאת בדיקת מיפוי הכליות שבוצעה? מה היא מעידה על מצב הכליות?תקין?לא תקין?
האם נדרש לעשות כרגע?
הרופא האישי של הילדה בחופשה עד אמצע חודש אפריל ורופא הילדים לא ממש מבין את תוצאות הבדיקה לעומק. אנו מודאגים מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח DTPA כליות - תגובה
פרופ' יצחק לוי17/03/2012אכן הבדיקה לא נראית תקינה,
ממליץ לגשת לרופא מחליף ולקבל הפנייה לנפרולוג\ית ילדים - מומחה לכליות,
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטרון לילד חולה שלא אוכלחזי16/03/2012
בני בן 4 וחצי ,כ3 ימים עם חום וכאבי בטן,היה בביקור אצל רופאת משפחה ובמיון,ושם לאחר בדיקה אמרו שכאבי הבטן כתוצאה מגזים,בנוסף רופאת המשפחה אמרה שהכאבי בטן גם כתוצאה מאי אכילה
איך אני משכנע או מה לתת לילד עלמנת שיואכל?,הילד שותה מדי פעם
תודה
חזי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרון לילד חולה שלא אוכל - תגובה
פרופ' יצחק לוי17/03/2012ממליץ להציע לו כל מה שהוא אוהב ושהוא יבחר,
אם הילד שותה היטב ולא מקיא, אין סכנת התייבשות
אחרת ממליץ לגשת לבדיקת רופא
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילדה בת 3 שניםקרן14/03/2012
שלום,
הבת שלי בת 3 לא גבוהה במיוחד 83 ס"מ.
בפעם האחרונה שהייתי איתה בטיפת חלב אמרו שהיא באחוזון 5% מכל הבחינות. היא גם רזה מאוד.
האם יש משהו שאפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילדה בת 3 שנים - תגובה
פרופ' יצחק לוי17/03/2012מעקב גדילה,
ויעוץ אנדוקרינולוג ילדים- מומחה לגדיה והתפתחות ילדים
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 10 חודשים סובלת מכאבי בטןלירן13/03/2012
שלום רב,
יש לי תינוקת בת 10 חודשים שבלילה יש לה שעה כמעט קבועה שהיא מתעוררת ובוכה מתקשה לחזור לישון, מתפתלת עם הרגליים מכאבים ומשחררת גזים. זה די נראה כאילו היא סובלת מכאבי בטן ולרוב בבוקר הקקי שלה הוא כדורים קטנים וקשים שיוציאים תחילה ואחכ יוצא גם קקי קצת יותר רך אבל עדיין קשה יחסית. אין פעם שהקקי שלה הוא ממשך רך. יכול להיות יותר רך ולא כדורים קטנים אבל אף פעם לא רך באמת.
היא אוכלת מטרנה ומבחינת אוכל היא אוכלת הכל חוץ מפירות ועגבנייה. יש איתה לפעמים לילות שהיא ישנה לילה שלם בלי להתעורר אבל זה ממש קורה מעט..רוב הלילות היא מתעורתת ובוכה. היא גם לא רוצה מוצץ ואני מנסה לתת לה מים, לפעמים זה מרגיע אותה והיא נירדמת ולפעמים לא ואני צריכה להחזיק אותה על הידיים עד שהיא תירדם שוב. היא ממש מראה אי נוחות בלילה. במהלך היום היא בסדר ולא מתלוננת. לא ברור לי למה דווקא בלילה זה קורה לה... היא הולכת לישון עם הבקבוק. אוכלת אותו ונירדמת ככה ,ואז מתעוררת בסביבות 12 בלילה.
אשמח אם תוכלו לעזור לי מה עליי לעשות. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת 10 חודשים סובלת מכאבי בטן - תגובה
פרופ' יצחק לוי17/03/2012מציע להבדק על מנת לשלול סיבה אורגנית לאי שקט למשל דלקת אזניים,
אם הכל תקין מדובר בהפרעת שינה שכיחה הניתנת לטיפול
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם לבת 12לי12/03/2012
בתי כבר 4 ימים עם חום שנע בין 37.5-39.7 היא מצוננת ומתלוננת על כאבי בטן (יציאות סדירות). תוצאות בדיקות דם שבוצעה היום-רק התוצאות החריגות:
WBC 3.50 K/UL
NEUTROPHILS 1.60 K/UL
LYMPHOCYTES 1.38 K/UL
MONOCYTES 14.50%
IRON 35.00 UG/DL
בבקשה עזרתך בפענוח.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם לבת 12 - תגובה
פרופ' יצחק לוי17/03/2012הספירה מעידה קרוב לוודאי על מחלה ויראלית וזאת התנאי שהיא נבדקה ולא נמצא כל מקור לחום,
בספירה יש ירידה בכדוריות הלבנות האפיינית למחלה ויראלי, הייתי חוזר על הבדיקה כשהיא תחלים
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת כרונית אלרגית כבר שנתייםרויטל12/03/2012
שלום רב,
בני ליאור כיום בן ארבע ומאז נכנס לגן לפני כשנתיים הוא מנוזל כל יום וכל היום. ביצענו בדיקת אלרגיה ולא התגלה דבר. ניסינו הרבה תרופות וכלום לא ממש עוזר. הוא סובל מנזלת מימית לעיתים גרד באף ובאזור האף לפעמים גם דמע מהעיניים ולפעמים יש לו שיעול מלווה בליחה, מה שגורם לו להקאות עקב הליחה.
הדבר כמובן מפריע מאוד בניהול אורח חיים תקינים. מה ניתן לעשות והאם יש טיפול או תרופה שתעזור ותגרום לנזלת ולליחה להיעלם כלא היו???
אני מתפלא שאין תרופה יעילה לטיפול בנזלת כיום ואני כבר מיואשת כי ניסינו כבר הרבה תרופות ואני לא יודעת איך לעזור לו.
מחכה לתשובה יעילה,
בברכה,
רויטל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזלת כרונית אלרגית כבר שנתיים - תגובה
פרופ' יצחק לוי17/03/2012קרוב לוודאי מדובר בנזלת אלרגית, מציע להתייעץ עם רופא אא"ג ותרופות אנטי אלרגיות כגון סירופ לורסטין וכו מרופא הילדים שלכם
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה וחוםנעמי12/03/2012
שלום, ביתי בת 10 חודשים. מזה יומיים יש לה חום בסביבות 39 מעלות. עם הופעת החום יש לה פריחה נקודות אדומות קטנות בכל הגוף- בטן, גב, ירכיים, כפות ידיים ורגלים. הפריחה נראת בדיוק כמו פריחת אביבית ונעלמת בלחיצה. הרופאת ילדים אמרה לנו שסזה כנראה וירוס. האם יתכן שזו אביבית ושהפריחה הופיע לפני שהחום ירד? האם יש וירוסים נוספים שגורמים לפריחה מסוג זה? תודה נעמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה וחום - תגובה
פרופ' יצחק לוי17/03/2012לא נראה כמו אביבית כי אז הפריחה מופיעה לאחר ירידת החום
קרוב לוודאי אנטרו-וירוס,
בכל מיקרה אם אכן מדובר במחלה ויראלית,חולף ללא טיפול ספציפי,
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידבקות בשפעתענבל12/03/2012
בוקר טוב,
הבן שלי אובחן כחולה שפעת ביום שישי האחרון (שיעול, חום מאד גבוה, דלקת אוזניים) ולדעתי יום יומיים לפני זה הוא כבר התחיל לפתח את התסמינים (שיעול כבד ללא חום).
השאלה היא ממתי הוא כבר לא מידבק? אם נדבקנו ממנו, מתי יופיעו אצלנו התסמינים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידבקות בשפעת - תגובה
פרופ' יצחק לוי17/03/2012יום לאחר ירידת החום אינו נחשב מדבק,
זמן דגירה של 1-3 ימים, אם לא הופיעו אצלכם תסמינים קרוב לוודאי שלא נדבקתם
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שגיתסמדר10/03/2012
אני מתחילה לחשוד שביתי בת חודשיים יש ריפלוקס,
היא יונקת ממש מעט, אני מרימה אותה לגרפס והיא בוכה, החלב יוצא לה מהפה ומהאף (!) וזה ממש כואב לה... היא פולטת מלא !!! וכל זה לפני שיצא לה הגרפס...
בוכה אם אני מחזירה אותה לציצי, מקשיתה את הגב (לא בהנקה, אלא כשמרימים אותה), לא רוצה לאכול אח"כ.
בקושי עלתה במשקל
בגלל שבכל זאת היא עושה קקי כל יום וישנה יחסית וגם רגועה, אני לא חושבת שזה ריפלוקס חמור לטיפול תרופתי (לפי מה שקראתי) אני משכיבה ומחזיקה הרבה במאונך
היום ניסיתי להניק כשהיא שוכבת עלי במאונך (בטן לבטן) וזה עזר לה, לא פלטה אח"כ
האם זה ריפלוקס
ויש עוד משהו שאני יכולה לעשות לדעתך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שגית - תגובה
פרופ' חיים ביבי11/03/2012אם היא פולטת וחלב יוצא מהאף בטוח שיש גם רפלוקס. לפי התיאור יש צורך בבדיקת רופא והדרכה איך להתמודד עם יניקה מסודרת ועם הרפלוקס. לפעמים יש צורך בטיפול נוסף הכרוך בכלכלה מיוחדת ותרופות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן נפוחהאתי10/03/2012
שלום,
ביתי בת 3 . שוקלת 16 וחצי קג
בריאה בדרכ לאחרונה שמתי לב כי הבטן שלה נפוחה .
היא לא שמנה אבל הבטן שלה יחסית גדולה ובולטת
היא שמנה קצת לאחרונה והייתה קפיצה משמעותית בחודשים האחרונים
היא עלתה 3 קג ב3 חודשים וגבהה ב3 ס"מ.
אני לא יודעת אם יש קשר לבטן היא בלטה קצת קודם.
היא לא מתלוננת על כאבים היציאות שלה סדירות ותקינות
האם יש סיבה לדאגה? האם יש בדיקה מסויימת שצריך לבצע
אודה להתייסותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטן נפוחה - תגובה
פרופ' חיים ביבי11/03/2012יש צורך בבדיקת רופא ילדים בהקדם יש הרבה סיבות לבטן תפוחה רובן ניתנות לאבחנה בבדיקה גופנית ובדיקות נוספות בהתאם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום עולה ויורד לסירוגין 3 שבועותיהודה10/03/2012
בני בן 13 בריא לחלוטין בד"כ , לפני כשלושה שבועות בערך קבל חיסון בבית הספר נגד שעלת ,דיפתריה וטטנוס , אחרי יום או יומיים התחיל חום, במקסימום הגיע החום ל 39.5 . החום אחרי מספר ימים ירד מתחת ל37 מעלות צלזיוס ועלה שוב בחזרה בד"כ לרמות של 37.5 בערך מאז החום אחרי יומיים שלושה אולי ארבעה החום יורד אל רמות שמתחת ל-37 מעלות כ- 36.6 או 36.8 ועולה החזרה לרמות של 37.5 בערך . בנוסף יש לו כאב גרון נזלת ושיעול . בבדיקות של רופא משפחה לא נמצא סטרפטוקוקוס A , הריאות נקיות ואין דלקת אוזניים, ואין תופעות אחרות מיוחדות.( בעבר הייה לו פעמיים סינוזיטיס). שאלתי היא האם יתכן והחיסון גרם לאיזושהי תגובה לא תקנית בגוף ? האם וירוס יכול לגרום לעליה ולירידה של החום ? והאם יתכן שמדובר בחיידק וצריך אנטיביוטיקה ? ובקיצור איזה בירורים צריך לעשות על מנת לאתר את מקור הבעיה ? אודה על תשובתכם המהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום עולה ויורד לסירוגין 3 שבועות - תגובה
פרופ' יצחק לוי10/03/2012אם ילדך מרגיש טוב, מבקר בבית הספר ולמשל נהנה בפורים,
הרי חום של עד 37.5 בעיקר בערב אינו משמעותי,
במידה והרגשתו אינה טובה ואינו מתפקד כרגיל יש מקום להערכה ובדיקות מעבדה
תודה
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
