מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח בדיקה צילום חזהאמיר04/01/2012
שלום רב,
ביתי בת שנתיים וחצי כיום, פגית שבוע 31+6, אחת מתוך שלישיה.
במהלך השבוע האחרון 4 ימי חום עד לפני יומיים, במהלך התקופה, הגענו למוקד הרפואי בבדיקת סטורציה התחלנו ב-93 ולאחר טיפול במוקד שכלל אנאלצויות וסטראואידים הגענו לסטורציה 97.
כיום, לאחר יומיים מהארוע, ללא חום אך הילדה לא מרגישה טוב, חיוורת ומפגינה חוסר שקט, נשלחנו לצילום חזה.
המימצאים: עכירות פריבונכיאליות בבסיסים דו צדדי.
צל פסי רוחבי בשדה התחתון משמאל - אטלקטזיס?
אין עדות לתפליט.
צל הלב בגדר הנורמה.
בוצעה השוואה לצילומים קודמים מתאריך 07/11.
-----------------------------------
כרגע סטורציה 94-95 .להבנתי דלקת ראות, האם ניתן להסיק משהו מעבר לכך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח בדיקה צילום חזה - תגובה
פרופ' יצחק לוי07/01/2012יש צורך בבדיקת רופא,
התסנין לא נראה לי חיידקי אם כי אין שלשול,
יותר נראה לי מחלה ויראלית וצורך באינהלציה,
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתן בן שנה וחציעמית04/01/2012
אנחנו שבוע אחרי סאגת מיון שבה אובחנה דלקת בדרכי השתן. קיבלנו אנטיביוטיקה בדרכים שונות ומשונות (1 עירוי, 2 זריקות וחמישה ימי סירופ מבורך). עכשיו צריך לעשות שוב תרבית שתן לוודא שחיידק ecoli התנדף לו.
כבר יומיים מלבישים לובן שנה וחצי שקית למתן שתן בבוקר לפני שמתעורר. אתמול יצא מעט מדי (המעבדה אמרה שפחות מ-10 CC לא מספיק לבדיקה), והיום כלום! כנראה שבשכיבה זה לא ממש עובד כי בחיתול היה מעט שתן (שמנו חיתול חדש).
זה יהיה כזה אסון לתת למעבדה שתן מהערב (שאוחסן במקרר) או מהלילה (אם נשים שקית לפני השינה)?
בגיל הזה אפשרי "לתפוס אותו בשעת מעשה" ולכוון לכוסית?
האלטרנטיבה היא קטטר שאותה אנחנו ממש לא מעדיפים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שתן בן שנה וחצי - תגובה
פרופ' יצחק לוי07/01/2012מציע שהשתן יילקח על ידי אנשי מקצוע אחיות או אנשי מעבדה בתנאים סטריליים אופטימליים אחרת יש מקום להרבה טעויות , טיפולים מיותרים ובדיקות חוזרות ומיותרות.
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשיפה של יילוד למבוגר של חלה מתי?אביגיל03/01/2012
אחרי כמה זמן מזמן מחלה (שפעת או וירוס כלשהו) זה בסדר שיילוד בין 3 שבועות ומבוגר שהבריא ישהו באותו חלל?
המדובר בתינוקת שלי ואמא שלי שנתקפה וירוס כלשהו בסוף השבוע שעבר ואני רוצה לקבל חוות דעת לגבי אחרי כמה זמן זה בסדר ולא מסוכן לתינוקת להידבק.
תודה.
(כתבתי את ההודעה כבר אתמול משום מה היא לא מופיעה, אני שולחת אותה שוב)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשיפה של יילוד למבוגר של חלה מתי? - תגובה
פרופ' יצחק לוי07/01/2012ההדבקה במחלות אלו נמשכת עד 24-48 לאחר חלוף החום
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם בקצוות האצבעותאמיר02/01/2012
שלום רב,
יש לי ילדה בת 20 חודשים. במהלך השבועות האחרונים הופיע כתם בגוון אדום בהיר על האצבע ביד שמאל והן ביד ימין (האצבע הסמוכה לאגודל). הכתם בכל אצבע מכסה חצי מהכרית העליונה-החלק הפנימי של האצבע. ברצוני לשאול האם ידוע משהו לגבי התופעה ? הרבה תודה מראש ! נ.ב. - הילדה לא נראת חולה, לא מרגישה חולה ומאוד פעילה כמו תמיד.
אמיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם בקצוות האצבעות - תגובה
פרופ' יצחק לוי07/01/2012ייתכן ומדובר בזיהם מקומי
מציע שתפני לקבלת טיפול לרופא המטפל
שלך
פרופ איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת הפאפאלוני01/01/2012
שלום רב,
בני בן שנה וחודשיים, אחת לחודש יש לו חום גבוה במשך כמה ימים.
איזה בדיקות מעמיקות ניתן לעשות על מנת לזהות את מחלת הפאפא?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת הפאפא - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`01/01/2012איבחון של מחלת PFAPA הוא קליני: אין בדיקת דם אבחנתית למחלה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול לח וטורדני תינוק בן חודשחן איבגי01/01/2012
שלום רב,
בני בן חודש ואינו מפסיק להשתעל עם לחה ונזלת, מה שמקשה עליו מאוד לישון ולאכול.
השיעול אף מוביל לחנק לעתים, והוא ממש מאדים ומאבד יכולת לנשום כראוי
תזונתו מורכבת הן מהנקה והן ממטרנה.
אודה על מתן עצות או לחלופין דרכי טיפול.
חן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול לח וטורדני תינוק בן חודש - תגובה
פרופ' חיים ביבי01/01/2012לאור התיאור יש צורך בבדיקת רופא המטפל באופן דחוף.
בגיל הזה הנשימה בעיקר דרך האף ויש צורך בבדיקה והדרכה לטיפול מתאים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיהוקים חוזריםליאור31/12/2011
בני בן כמעט תשע סובל בשנה האחרונה משיהוקים כמעט בכל ערב. השיהוקים מתחילים בד"כ בשעות הערב ונמשכים לעיתים עד אמצע הלילה (ז"א בערך 5-7 שעות). השיהוקים חזקים (לעיתים ממש מטלטלים אותו) אך הוא מצליח להרדם ולישון איתם. הדבר היחיד שאי פעם נראה שהצליח להפסיק אותם הוא מיץ לימון. אוכל, שתיה, פעילות, שינוי תנוחה לא עוזרים.
התיעצנו עם מספר רופאים וביצענו בדיקת אולטרסאונד של חלל הבטן אך ללא תוצאות. נשמח לקבל עצה למי לפנות והאם מישהו נתקל בתופעה דומה.
בברכה,
ליאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיהוקים חוזרים - תגובה
פרופ' חיים ביבי01/01/2012בעיה מוכרת ולפעמים קשה לטיפול. אם הלימון עוזר - עם הצלחה לא מתווכחים.
רצוי מעקב וטיפול אצל הרופא המטפל.
לפעמים יש צורך בבדיקה אצל גסטרו - ילדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרפס תפוח ופועםאדם31/12/2011
שלום רב,
הילדה שלנו בת 5 חודשים, לפני שבועיים הבחנו שהמרפס שלה תפוח ופועם ללא תסמינים נוספים. לפני שבוע היה לה חום והרופא הפנה אותנו למיון. עשו לה בדיקות דם ו LP (נוזל מעמוד השדרה) והתוצאות יצאו תקינות. הרופאים אמרו שכנראה זה וירוס (אדמדמת?) ושיחררו אותנו. החום נעלם והתפיחה כמעט נעלמה.
היום הילדה עירנית שקטה וחייכנית (ללא חום) אבל המרפס תפוח מאד ופועם, האם כדאי לפנות שוב למיון? האם מומלץ לעשות MRI או CT בגיל כזה? אלו סיבות יכולות לגרום לכך שלא יכולות להתגלות בבדיקות שנערכו?
תודה מראש.
אדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרפס תפוח ופועם - תגובה
פרופ' חיים ביבי01/01/2012רצויה בדיקה חוזרת של רופא ילדים, לפני בדיקות הכרוכות בקרינה CT או הרדמה כללית CT ו MRI רצוי בדיקת US של המוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהUS מוחי תוצאות תקינות
אדם05/01/2012אני מניח שיתכן מרפס תפוח ופועם בצורה טבעית. לא נמשיך לחפור.
תודה
אדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזקת ראש וגוףיעל30/12/2011
שלום, יש לי בן בגיל 3.5 חודשים.הוא עדיין לא ממש מחזיק את עצמו ועדיין לא מרים את הראש בנחת אלא רק לטווח זמן קצר מאוד למשל דקה ואז מוריד.היום אבא שלי החזיק אותו ושכח לתמוך לא בראש ונוצר מצב שהוא ממש התעקם לאחור בצורה די רצינית, אבא שלי תמך בו רק באזור הישבן.הוא נבהל ובכה אבל אחר כך היה בסדר ואני מאוד לחוצה אעפ"י שנראה בסדר שאולי משהו בכל זאת קרה.
האם יש באמת סיבה לדאגה?האם עלי לבדוק בצורה כלשהי נושא זה?אודה לתשובתך הדחופה מאוד לחוצה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החזקת ראש וגוף - תגובה
פרופ' יצחק לוי31/12/2011יש להבדק אצל רופא הילדים שייתרשם מהטונוס הכללי
רוב הסיכויים שאין כל בעייה
יש לתמוך בראש תמיד בגיל זה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק סטרפטוקוק חוזרטל29/12/2011
שלום,
בתי בת שלוש וחצי. לפני כשבועיים וחצי סבלה מכאבי גרון חזקים עם קושי בבליעה ועם חום נמוך. משטח גרון הראה הימצאות של חיידק סטרפטוקוק. קיבלה במשך 10 ימים מוקסיפן. יום וחצי לאחר שסיימה את הטיפול, באופן פתאומי, כאב גרון חריף, בבדיקה הרופא ראה גרון אדום. ללא חום. למחרת הכאב חלף והיא הרגישה טוב. היום הגיעו תוצאות המשטח המראות שוב על קיום סטרפטוקוק. הרופא ממליץ לתת אזניל למשך 5 ימים. שאלותי הן - האם למרות שהגרון לא כואב חשוב לקחת שוב אנטיביוטיקה? האם אזניל היא המתאימה ביותר (הבנתי שיש חילוקי דעות בנושא)
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק סטרפטוקוק חוזר - תגובה
פרופ' יצחק לוי31/12/2011במיקרה של סטרפ חוזר
אזניל נראה לי המתאים ביותר בגיל זה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיידק סטרפטוקוק חוזר - המשך
טל31/12/2011תודה על תשובתך!
ברור לי שגם לרפואה אין תשובות לכל, אך האם נראה הגיוני שבמהלך היממה וחצי ללא אנטיביוטיקה הספיקה להידבק מחדש? האם יתכן כי היא נשאית של חיידק הסטרפ וקיבלה דלקת גרון וירלית (יש לציין שגם האוזן כאבה לה והרופא ראה אודם באוזן) ולכן המשטח שוב היה חיובי לסטרפ? אני מודעת להשלכות של סטרפ ללא טיפול אך מאידך חוששת לתת כל כך הרבה אנטיביוטיקה...
אשמח לשמוע דעתך בנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשקשים בראש+אודם בצוואר לתינוק 3.5יעל29/12/2011
שלום, הייתי מעוניינת לדעת איך ניתן להוריד מעין קשקשים צהובים ולבנים שנהיו על הראש של הילד שלי בן 3.5 חודשים?אשמח לפתרון טבעי ולא משחות תרופתיות...בנוסף, לילד יש אדום בצוואר מאוד קשה לנקות לו שם את האזור כי הוא מתנגד וכנראה שזה יצר אודם מה עושים כרגע עם האודם שנוצר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשקשים בראש+אודם בצוואר לתינוק 3.5 - תגובה
פרופ' יצחק לוי31/12/2011נראה שמדובר בסבוראה,
תופעה שכיחה בתינוקות
יש בכל בית מרקחת משחות לסבוראה
או שתבקשי מהרופא שלך לרשום
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאומות בנות 8 חודשיםשירן27/12/2011
אתמול התעוררה אחת התאומות עם כמו עקיצות יתוש מאוד גדולות בראש, זה התחיל מ-2 ועכשיו יש לה 5 כאלו על הראש.
הייתי אצל הרופאה שאמרה שכנראה שזו סתם פריחה ולא ידוע ממה, ונתנה לי טיפות פניסטיל להרגעה במידת הצורך.
בינתיים לא מראה שום סימנים שזה מפריע או כואב לה ולכן לא נתתי כלום.
היום בבוקר התעוררה התאומה השניה עם נקודות אדומות בראש ובפנים אבל זה לא אותו הדבר, אצלה הנקודות הן קטנות, ואצל אחותה התאומה זה נראה כמו עקיצות יתוש גדולות.
אני מבינה שזה שאחותה נדבקה ממנה זה כנראה משהו מדבק? אבל מה???
נכון לעכשיו אין להן נזלת, שיעול או כל משהו אחר.
מה לעשות? האם לגשת לרופא? או רק לעקוב ולתת פניסטיל כמו שהרופאה אמרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאומות בנות 8 חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי28/12/2011לפי התיאור נראה לי עקיצות, גם לאחותה,
אם אין כל תופעה נוספת יש לעקוב בלבד,
אם זה מופיע גם בשטחים לא חשופים יש לחשוב על אבעבועות ולגשת להבדק
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צמרמורת לאחר חיסוןשירלי25/12/2011
שלום,
לבתי בת החודשיים הופיעו צמרמורות קלות לאחר החיסון המחומש ללא עליית חם. צמרמורות אלו הופיעו גם כיוםת 5 ימים לאחר החיסון. האם זה תקין? מצריך פנייה לרופא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צמרמורת לאחר חיסון - תגובה
פרופ' יצחק לוי28/12/2011אם אין חום ומתנהגת כרגיל אז יש לעקוב בלבד,
יש להקפיד על חימום החדר בהתאם- אנחנו בחורף,
אם התופעה חוזרת יש לפנות לרופא
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם נזלות ואף סתום נגרם משיניים?דורית25/12/2011
שלום לכולם, שמי דורית ויש לי שאלה..
הבן שלי עוד מעט בן שנה והוא כל הזמן מנוזל ונסתם לו האף...
ניסינו כבר כל מיניי טיפולים ושום דבר לא עוזר :(
האם יכול להיות, שנזלות ואף סתום נגרם בגלל צמיחת שיניים?
או שכדאי לי לבדוק את הנושא לעומק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם נזלות ואף סתום נגרם משיניים? - תגובה
פרופ' יצחק לוי28/12/2011אין צורך להעמיק
אין קשר לשיניים
מדובר בתחלואת חורף רגילה
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם חובה לקחת אנטיביוטיקה?!נועה25/12/2011
שלום,
קיבלנו תשובה של משטח גרון של הבת (בת 5) חיידק סטרפטוקוקוס גרם A .
עד לקבלת התשובה לא קיבלה שום טיפול, בנתיים הצליחה להתגבר ולחזור לאיתנה
(סבלה יום אחד מחום ,גרון כואב ונפוח ,קושי בבליעה ונקודות אדומות קטנות ומגרדות על הגוף כמו של אלרגייה )
השאלה שלי האם רלוונטי כעת לתת טיפול אנטביוטי?!
עוד שאלה,אחותה ( בת 8) חלתה לפניה עם אותם סימפטומים ומן הסתם גם לה אותו חיידק האם גם לה צריך לתת טיפול אנטביוטי?!
תודה.
(דחוווווף!)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם חובה לקחת אנטיביוטיקה?! - תגובה
פרופ' יצחק לוי28/12/2011אם לא חלפו 9 ימים בהחלט יש לתת טיפול אנטיביוטי
מעבר לזה - מאוחר מידי
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)
