מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שביתת רעב + שימוש במשחת אינוטיולשרונה29/11/2011
שלום,
ביתי בת השנה וחודש נכנסה לגן בתחילת נובמבר. לצערי סבלה מהזנחה ( כן - בגן פרטי!) כללית ( בכי רב ללא יחס, אי החלפת טיטולים- כויות בישבן וכו') שכללה גם שביתת רעב. לא היתה אוכלת כלום עד השעה 4 חוץ ממים וגם מעט( בין 20- 50 סיסי). אחה"צ היתה אוכלת כמובן בבית אבל עדיין לא משלימה את יתר הארוחות כמובן. לשמחתי, השבוע נכנסה לגן חדש ( מיום ראשון) ושם היא כן אוכלת אומנם כמויות קטנות אבל כן אוכלת. אני לא יודעת מה הסיבה- אבל הצואה שלה מאוד רכה, לעיתים ממש נוזלית- נשפכת עד שכולה מתלכלכת - וזה גרם לה לכויות בטוסיק ( אדום מאוד מאוד ויבש ממש כמו כוויה ) וגם במפשעות בקיפול מטה עם הישבן אתמול יצאו לה שלפוחיות שהתפוצצו. עכשיו 2 שאלות- מה עושים בנושא התזונה? כלומר האם לאט לאט שתתרגל לאכול כמויות טובות בחזרה כמו שאכלה אצל המטפלת ( לפני הגן הראשון)- הכל יהיה בסדר? ( שלא ננגרם לה נזק מהשביתת רעב בגן הראשון) ושאלה שנייה-האם כתוצאה משינויים בתזונה הצואה שלה גם השתנתה? יש לי חשש משימוש באינטיול- מה האופן המומלץ לשימוש? כי עד עתה הייתי מורחת לה בנדיבות קלנדולה של וולדה ואכן זה רק מקל- לא מעלים וביקשו ממני בגן את המשחה הנ"ל ורכשתי אותה היום. ( היא כימית? היא מומלצת? )
מבקשת את עזרתכם,
תודה רבה רבה,
אמא מודאגת!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שביתת רעב + שימוש במשחת אינוטיול - תגובה
פרופ' יצחק לוי03/12/2011שינויי תיאבון בכניסה לגן אינם נדירים
לא נגרם שום נזק
שימוש באינוטיול אינו מזיק
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה!
שרונה05/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בני בן שנתיים 4 חודשים סובל מחניתה קומה28/11/2011
שלום בני בן שנתיים + 4 היה לו שיעול עבר לו היה לו חום עבר ועכשיו יש לו יציאות רכות 8עד 5 פעמים ומהיום עבר לו לשתי פעמיים ביום יציאות רכות והיום בערב היה לו בקיבה ריר דמי צואה עם דם ממה זה יכול להיות ומה לעשות לוקחת אותו לרופא שוב מחר לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בני בן שנתיים 4 חודשים סובל מ - תגובה
פרופ' יצחק לוי03/12/2011מומלץ לעשות בדיקת צואה ומעקב הרופא ילדים בגלל היציאה הדמית
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה בכל הגוף-ילד בן 3שלום רב27/11/2011
שלום רב,
הבן שלי בן 3, מיום חמישי האחרון סבל מחום ומשיעול, החום ירד אתמול ופחות משתעל. עם זאת, אתמול בערב החלה פריחה שהתפשטה בכל הגוף.
לקחתי את הילד לרופאה שאמרה כי הפריחה היא כתוצאה מהמחלה הוירלית.
רציתי לשאול האם לא מדובר באבעבועות רוח? אדמת?
או כל מחלת ילדים אחרת?
צירפתי תמונות.
תודה מראש
רינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייב להוסיף כי התפרחת ממשיכה והגיע
אבא של הילד28/11/2011כרגע גם לידיים וגם לרגליים. למעשה לכל הגוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפלוקסיעל26/11/2011
שלום רב,
בני , שתיכף ימלאו לו 3 חודשים אובחן עם רפלוקס.
מעבר לטיפול התרופתי-זנטק, המליצו לי ליצור שיפוע של 30 מעלות במיטתו והייתי מעוניינת לדעת איך אפשר לעושת זאת מבלי לפגוע בגב, מאחר וכשאני שמה כרית נוצר מעין שקע שאני נוטה להאמין שלא בריא לעמוד השדרה.כמו כן, הייתי מעוניינת לדעת האם כאשר אני מניקה עלי לשנות את התנוחה שהנקתי אותו איתה עד עכשיו , קו ישר מאוזן צמוד לגוף.
האם עדיף בצורה אחרת??
תודה מראש,
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפלוקס - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`26/11/2011בילדים עם ריפלוקס אין לשים כרית להגבעה אלא לשנות זווית של קרש מיטה! במיטות חדישות ניתן לעלות קצה של ראש לשלב עליון וקצה של רגליים להוריד לשלב תחתון.
גם במהלך הנקה מומלץ לשמור על תנוחה בזווית והן לעשות מספר עצירות במהלך הנקה ל"שיחרור גרפס".* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקה ופריחהטליה25/11/2011
שלום רב,
בני בן שנה ושבעה חודשים אובחן כחולה בדלקת גרון והרופאה רשמה לו מוקסיפן 250, פעמיים ביום למשך שבוע. יש לציין שבני מעולם לפני זה לא קבל אנטיביוטיקות מקבוצה זו. לאחר שלושה ימים הוא התחיל להתכסות בפריחה שאותה יחסנו לפרי חדש שאכל יום קודם שכמובן יותר לא נתנו לו. הפריחה לא עברה, הנקודות הורדרדות נשארו. היום (יום ראשון ללא אנטיביוטיקה) הוא כולו התכסה בנקודות בצבע אדום מאוד חזק, כאשר בימים האחרונים הוא לא אכל שום מזון שחדש עבורו.
האם יתכן שמקור הפריחה היא מהרגישות לאנטיביוטיקה או שמה זו אלרגיה למשהו אחר או הדבקה בנגיף?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה ופריחה - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`26/11/2011צריך להראות את הפריחה לרופא המטפל שיחליט מהו טיב \ מקור הפריחה.
מומלץ בכל אופן להימנע מאנטיביוטיקה הנ"ל עד שיוחלט אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפילה מספה בן 7 חודשיםקרן25/11/2011
שלום,
בני בן ה7 חודשים נפל מהספה על ראשו, המכה לא נראתה חזקה מידיי, בכה כמה שניות ונרגע, ישן אחרי שעה שינה לא ארוכה מידיי, התעורר עירני ושמח, אכל יפה והכל היה נראה טוב, בשנת הצהריים ישן 20 דק' לקח לו המון זמן להירדם והיה ממש לא רגוע מאותו רגע. כמובן גם שהיה עייף. גם בלילה לא ישן טוב בכלל התעורר המון. היה נראה שהוא לא מצליח להירדם ומשהו מציק/כואב לו. יכול להיות שמדובר בשיניים אבל יכול להיות שמדובר במכה שהוא קיבל מאותה נפילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפילה מספה בן 7 חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי25/11/2011בהחלט יכול ליהיות כאבים מהנפילה
אם יש עדיין אי שקט מציע להבדק במוקד או במיון
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן שנתיים וחצי כאבי ראש.רועי24/11/2011
שלום רב,
בני בן שנתיים וחצי ומזה כשבוע וחצי לא מפסיק להתלונן על כאבי ראש בחלק האחורי של הראש.
אני יעלה צ.מסך של הבדיקות.
האם טפילים במעיים גורמים לכאבי ראש?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות נוספות
רועי24/11/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות נוספות
רועי24/11/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאה אחרונה ESR
רועי24/11/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאה אחרונה ESR - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`26/11/2011אכן לילד אנמיה קלה ושקיעת דם מוחשת במקצת.
יש לפענח את התוצאות בקורלציה עם תמונה קלינית\ממצאים בבדיקה גופנית.
מומלץ לחזור עם התוצאות לרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך
רועי01/12/2011שבוע לפני הבדיקה היה לילד וירוס. אז הרופא אומר שאפשר שעדיין רואים את זה ב ESR
זה הגיוני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`01/12/2011זה יכול להיות. ESR זה מדד מאוד לא ספציפי : רוב מחלות זיהומיות יכולות לגרום לשקיעת דם מוחשת.
מעקב ע"י רופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות- ילדה בת 7אורטל23/11/2011
שלום דוקטור,
ערכתי לביתי מספר בדיקות אחרי שבשבוע האחרון עלה לה החום מדי פעם,
אלו התוצאות: מה הן אומרות ??
)
ESR 65.00 MM/HOUR ( 2.00- 10.00
WBC 15.30 K/UL ( 4.00- 10.50) (.........)*
NEUTROPHILS 9.30 K/UL ( 1.50- 6.00) (.........)*
NEUTROPHILS % 60.80 % ( 34.00- 59.00) (.........)*
LYMPHOCYTES 4.54 K/UL ( 1.40- 4.20) (.........)*
LYMPHOCYTES % 29.70 % ( 28.00- 52.00) (*........)
BASOPHILS 0.24 K/UL ( 0.00- 0.16) (.........)*
BASOPHILS % 1.56 % ( 0.00- 1.50) (.........)*
THROAT-BACT STREP.BETA HEMOLYTICUS GR.A* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות- ילדה בת 7 - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`26/11/2011לילדה זיהום חיידקי בלוע ע"י סטרפטוקוקוס.
מצריך טיפול אנטיביותי כמקובל.
יש לגשת לרופא המטפל בהקדם האפשרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, תוצאות בדיקה כלליות של ילדהשרון22/11/2011
בת 6. האם הטסיות הגבוליות אך בטווח (449) צריכות להדאיג ו/או להיות במעקב?
ממה זה יכול לנבוע? הילדה בריאה והבדיקות שגרתיות וכל הערכים בטווח.
האם לחזור על הבדיקה שוב? האם זה נחשב טסיות גבוהות?
WBC-Leucocytes 8.6 10*3/micl 4,50 - 13,5 .(....*.....).
RBC-Red Blood Cells 4.73 10*6/micl 3,90 - 5,30 .(.....*....).
Hemoglobin 13.0 g/dl 11,0 - 14,0 .(......*...).
Hematocrit 39.1 % 34,0 - 43,0 .(.....*....).
MCV-Mean Cell Volume 83 fl 72 - 88 .(......*...).
MCH-Mean Cell Hemoglobin 27.5 pg/cell 26,00 - 32,0 .(..*.......).
MCHC-M.Cell Hb cont. 33.2 g/dl 32,00 - 37,0 .(.*........).
RDW-Red Cell Distri.Width 12.2 % 11,60 - 15,0 .(.*........).
Platelets 449 10*3/micl 150,00 - 450, .(.........*).
MPV-Mean Platelet Volume 10.5 fl 8,5 - 12,9 .(....*.....).
ןוכדעל בל םיש 4.11.08-מ לחה
.סוחייה יכרע
Neutrophils % 52.1 % 40 - 60 .(.....*....).
Lymphocytes % 35.8 % 33 - 48 .(.*........).
Monocytes % 7.8 % 3 - 13 .(....*.....).
Eosinophils % 3.6 % 0 - 5 .(......*...).
Basophils % 0.7 % 0 - 2 .(...*......).
Neutrophils # 4.51 # 1,80 - 8,00 .(...*......).
Lymphocytes # 3.09 # 1,50 - 6,50 .(..*.......).
Monocytes # 0.67 # 0,00 - 1,10 .(.....*....).
Eosinophils # 0.31 # 0,00 - 0,60 .(....*.....).
Basophils # 0.06 # 0,00 - 0,20 .(..*.......).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך השאלה, הגיעו תשובות של כימיה
שרון23/11/2011הסידן הוא 10.4 כשהגבול הוא 10.3 חוץ מזה הכל בטווח. האם מצריך המשך מעקב/בירור?
כימיה בדם
Glucose (B) | mg/dl | (70 *83 ) 100
Urea (B) | mg/dl | (17 *24 ) 36
Creatinine (B) | mg/dl | (0.26 *0.3 )0.77
K+ Potassium (B) | mmol/l | (3.5 *4.7 )5.1
Na- Sodium (B) | mmol/l | (136 *138 ) 146
Ca-Calcium (B) | mg/dl | (8.5 )10.3 * 10.4
Cholesterol | mg/dL | *148
Albumin (B) | g/dl | (3.5 *4.7 ) 5.4
ALT (GPT) | U/l | (0 *20 ) 28* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושתי תוספות:
שרון23/11/20111) הילדה מקבלת תוספי סידן (סוכריות) כי אינה אוכלת כמעט דברי חלב
2) הילדה שברה את היד (רדיוס + אולנה) לפני כמה חודשים. אולי זה קשור לתהליכי איחוי השבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת יבלות ויראליותשני21/11/2011
שלום,
בני בן שנתיים וחצי עומד לעבור הליך של הוצאת יבלות ויראליות בטשטוש
איכשהו עזבתי את הרופא בלי לשאול המון שאלות והוא לא כל כך זמין לי (מרפאת חוץ בבית חולים) וחשוב לי להכין את הבן שלי
הבנתי שההליך קצר, ואחר כך יהיה חבוש
1. איך מרדימים בטשטוש? שמים מסכה על הפנים?
2. כמה זמן הוא יישאר חבוש?
3. האם יכול ללכת לגן למחרת?
כמה זה טראומטי לילד מניסיונכם?....
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת יבלות ויראליות - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`21/11/2011לא ברור לי על הסרת איזה יבלות מדובר (מאיפה?)....
טשטוש כל כוונה לא הרדמה מלאה. בדרך כלל ילדים לא זוכרים את הפעולה (זאת מטרת הטשטוש).
בנוגע לתקופת חבישה ממליץ לשאול רופא המנתח: הוא ידריך אותך בפרטי פרטים בנושא חבישה וטיפול לאחר הפעולה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסוניםnoa21/11/2011
שלום רב,
יש לי ילד בן שנה וחודש שאמור לעבור מחר 3 חיסונים של גיל שנה ,
הילד מקורר ישנו שיעול כבד ומצונן האם זה בסדר לחסן במצב כזה?
בתודה מראש
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסונים - תגובה
ד``ר אנדריי וולביץ`21/11/2011מחלה חריפה (צינון=מחלה ויראלית) התווית נגד לחסנו במיוחד חיסון של גיל שנה. מומלץ מאוד לתת לו להתרחק מהמחלה ולגשת לבדיקת רופא ילדים בסמוך לחיסון.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום גבוה בתדירות גבוההיואב19/11/2011
ילדי בן השנתיים וחצי מקבל חום גבוה (39.5) למשך כיומיים כמעט מידי שבוע. הרופא שלו טוען בכל פעם שמדובר בוירוס. מכיוון שזה השבוע השישי ברציפות שבו הוא מקבל חום אנו מאוד דואגים.
אינני יודע אם זה קשור אך הוא גם מקיא בקלות. הלכנו למספר מומחים אך לא הייתה אבחנה ברורה כלשהי.
בתודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום גבוה בתדירות גבוהה - תגובה
פרופ' חיים ביבי20/11/2011אם נבדק על ידי מספר רופאים קרוב לודאי שהזמן הוא הרופא הטוב ביותר.
צריך לעקוב צמוד אחר החום - יש אפשרות של מחלות ממושכות שהביטוי הקלאסי שלהם בא עם הזמן. כמובן שיש צורך לחזור על בדיקות מעבדה מידי פעם לשלילת מחלה חריפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרום בתולים סגורגתית19/11/2011
שלום ,
בתי נולדה לפני 3 שבועות ,בעת השחרור מבית החולים נאמר לנו כי קרום הבתולים סגור:
IMPERFORATED HYMEN הרופא המשחרר אמר כי הדבר חסר משמעות .
רופאת הילדים שלנו גם אמרה שכרגע אין מה לעשות אלא רק לקראת גיל ההתבגרות.
מקריאה ברשת הבנתי שהדבר לא נפתר מעצמו וכי יש לבצע הליך כירוגי כלשהו אך לא הצלחתי להבין מהו אשמח להסבר ,באיזה גיל מומלץ לבצע , האם מתבצע בהרדמה מלאה / חלקית . האם לא כדאי לבצע עכשיו כאשר היא עוד קטנה ולא תזכור ? . האם יש כמה אופציות לטיפול בכך ?
תודה מראש ,
גתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרום בתולים סגור - תגובה
פרופ' חיים ביבי20/11/2011בדרך כלל אין בעיה עד גיל המחזור. ברגע שיש מחזור אין פתח לניקוז הדם ויכולה להיות בעיה. קרוב למחזור יהיה צורך לגרום לפתח.
עד אז יש זמן רב להתייעץ עם רופא/ת נשים - נערות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ALK.PHOSPHATASE גבוה מאוד - דחוףמירי18/11/2011
שלום! עשינו לבני בן השנה ו-7 חודשים בדיקת דם עקב ירידה באחוזונים של המשקל והגובה. (משקל - 9.125, גובה 74 ס"מ). רוב התוצאות יצאו תקינות פרט לברזל שנמוך ו-ALK.PHOSPHATASE שיצא גבוה מאוד - 1733. הרופאה אמרה שלרוב אצל תינוקות זה יוצא גבוה אך יש לעקוב בכל זאת בבדיקת דם בעוד כחודש בערך.ראוי לציין כי בני הוא ילד פעיל, שובב, חייכן, אוכל יפה, סביר להניח כי המשקל והגובה הנמוכים הם בגלל גנטיקה (אני נמוכה ורזה)...יש משהו שאני יכולה לתת לו כדי לעזור לו בנוגע לתוצאה של הבדיקה הזו? אשמח לתגובה מהירה, אני מאוד מאוד מודאגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ALK.PHOSPHATASE גבוה מאוד - דחוף - תגובה
פרופ' יצחק לוי18/11/2011תשובה באתר התינוקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון של גיל שנתייםחיסון18/11/2011
שלום.
לפני יומיים עשינו חיסון לגיל שנתיים.
מאז הוא לא רגוע, לא ישן יותר מחצי שעה (כשלפני זה יש בערך שעתיים במחזורים של כ-5 שעות). מאוד עייף.
אין לו חום, אוכל כמו שצריך.
האם זה חוסר שקט שקשור לחיסון או משהו אחר?
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון של גיל שנתיים - תגובה
פרופ' יצחק לוי18/11/2011קרוב לוודאי אינו קשור לחיסון צהבת A אשר בדרך כלל לא גורם לכל בעיות
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם מותר לתת נובימול להרגעה?
חיסון18/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם מותר לתת נובימול להרגעה? - תגובה
פרופ' יצחק לוי18/11/2011כן אם יש חום או כאבים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)












.jpg)
(1).jpg)