פורום רפואת ילדים, מחלות ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מודאגת
    נעמה
    07/02/2012

    שלום רב לילד שלי יש כבר שבוע חום. בלילה כ-39 וביום בין 37.5 ל-38 והוא עירני במשך היום ומשחק. אך בלילה קשה לו לנשום והוא נוחר ונושם עם פה פתוח היום עשיתי לו בדיקות דם להלן התוצאות ליקוציטים 10*3/micl על סך 17.6
    MCH - 24.5
    NEutrophils - 65.2
    Lymphocytyes - 23.8
    עוד Neeutrophils -- על סך 11.45
    MOnocytes - על סך 1.33
    מה יש לו? יש לציין שהוא לא משתעל והריאות שלו נקיות וגם הגרון והאזניים תקינים האם עליו ליטול אנטיביוטיקה או שמא זה רק משהו ויראלי אודה לכם מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מודאגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאגת - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    15/02/2012

    בדיקת רופא תקבע האם יש צורך בטיפול נוסף. ספירת הדם מותנית בגיל (לא צויין גיל).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול שלא מפסיק וליחה
    יעקב
    07/02/2012

    בני בן 7.כבר זמן רב משתעל ,שיעול קל מידי פעם מלווה בצינון.לאחרונה ,השיעול מתחזק,במיוחד בלילה .רציתי לדעת ממה נובע השיעול הזה?ואיך אפשר לטפל ולהיפטר מהשיעול ברפואה האלטרנטיבית?האם אנלציית מי מלח תעזור במקרא הזה ?ואיך עושים אנלציית מי ?מלח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיעול שלא מפסיק וליחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול שלא מפסיק וליחה - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    15/02/2012

    רצוי בדיקת רופא שיחליט האם רק מי מלח מספיקים. אין תחליף לבדיקת רופא רצוי גם לפני מתן תרופה אלטרנטיבית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברונכיט
    ליאת
    07/02/2012

    שלום

    לבעלי כשהיה קטן היה לו ברונכיט, האם זו מחלה תורשתית?
    האם יכול להיות שזה יעבור לילד שלנו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ברונכיט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברונכיט - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    15/02/2012

    שליש מהילדים בגיל הצעיר סובלים מאסטמה של גיל הילדות, חלק מהם ללא סיפור משפחתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בישבן
    יעל
    07/02/2012

    בני בן שנתיים וחודשיים, ילד בריא, שמח, בוגר, עצמאי ויודע להביע את עצמו בצורה ברורה.
    מזה כשבועיים הוא מתלונן מספר פעמים ביום על כאבים בטוסיק הוא אומר " קקי קקי" ומנסה להוציא את החיתול באופן שמראה על כאב בישבן. הוא לא סובל מעצירויות, יש לו יציאות תקינות ורגילות. ( אין דם בצואה ותולעים)
    בגן בימים האחרונים הוא בוכה מאוד שמחליפים לו חיתול. הגננות גם היפנו את תשומת ליבי על כך.
    רופא הילדים בדק אותו באיזור פי הטבעת ולא הבחין במשהו חריג, אך נתן לי משחה לפיטריה בשם " Daktacort CRM 15 GR" למרוח פעמיים ביום למשך 7 ימים. עוד לא התחלתי את הטיפול.
    אשמח שתייעצו לי בבקשה איזה בדיקות כדאי לעשות , ולאיזה רופא נוסף כדאי לפנות. אני מאוד מאוד מודאגת.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בישבן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בישבן - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    15/02/2012

    אם אין גירוי ואין ממצא בבדיקת פי הטבעת עדיין יתכן ומדובר בתולעים. התולעים לא נראות בצואה.צריך להתייעץ עם הרופא המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פליטות, אופטימיל, ואינפאמיל
    נ
    05/02/2012

    שלום,

    בני בן חודשיים. עד כה ניזון ממטרנה סנסיטיב (נולד בשבוע 34), שוקל כיום 4 וחצי ק"ג, נולד 2 ק"ג.
    תמיד היו פליטות אך לאחרונה המצב החריף מאוד- השתנק בשינה, יצא גם דרך האף. מעבר לזה הפליטות היו בקשת וחלקן נראות קרושות (מעוכלות). המצב הגיע לשיא כאשר הבוקר גם הקיא מעט. החלטתי לנסות להחליף תמ"ל- יש לציין שאיני מניקה.

    הרופא המליץ על אינפאמיל, אך מכיוון שלא היה במלאי בבית המרקחת המליצו לי על אופטימיל. שאלותיי הן:
    1. האם אופטימיל ידוע במניעת ריפלוקס או פליטות מרובות?
    2. תוך כמה זמן אדע האם הילד התרגל לתמ"ל החדש? מיד אחרי ארוחה או יותר?
    3. האם אינפאמיל ידוע בתופעות לוואי של גזים, עצירויות וכו'?

    הרבה תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פליטות, אופטימיל, ואינפאמיל - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    15/02/2012

    לכל ילד יש את הזמן שלו.התמ"ל שאמור למנוע רפלוקס הוא אנפמיל AR.
    אם יש חשד לרפלוקס רצוי להשכיב בהגבהה ולתת תמ"ל סמיך.
    יש צורך בבדיקת רופא מטפל ומעקב צמוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודה לל על התשובה, אבל

    מאיה
    17/02/2012

    לצערי לא נענתי על אף שאלה שלי. האם תוכל להתייחס בכל זאת?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני אנסה לעזור לך

    לילך
    17/02/2012

    גם לילד שלי היה ריפלוקס והאופטימיל לא מיועד לכך. האנפמיל הוא סמיך יותר ו"יושב" יותר טוב בבטן. תנסי בכל זאת לחפש בית מרקחת שיש בו את התחליף הזה.
    הוא לא מונע גזים (זה תהליך של הגוף ואי אפשר לדלג עליו) ולפעמים הוא עושה קצת עצירויות, אז אני נתתי במשך היום 2 כפיות של עגבניה מרוסקת ולא היתה שום בעיה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך!

    מאיה
    19/02/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אני אשמח לענות גם

    אימא של לירז
    19/02/2012

    היי,
    בתור מי שמטפלת ממקצועי דווקא אשמח לשפוך אור על נושא אופטימיל
    1. אופטימיל כן ידוע בתור תחליף חלב שעוזר במקרים של פליטות, 2 מהאימהןת שאני מטפלת בתינוקות שלהן דווחו על כך גם כן.
    2. יותר בתוך כמה ימים, בהתחלה לוקח זמן וזה עשוי להיות כרוך בהרבה בכי ואולי אפילו שינויים בהרגלי התזונה אבל תוך שבוע ימים המצב אמור להסתדר
    3. לגביי גזים אני לא יודעת להגיד לך על אינפאמיל אבל האופטימיל בהחלט עוזר לגזים בגלל הפחמימות שבו.
    יצא לי לטפל בכמה תינוקות שהאופטימיל בהחלט עזר במצבים רגישים במערכת העיכול, בהתחלה הייתי סקפטית אבל אני יכולה להגיד לך שאני מכירה כמה אימהות מאוד מאוד מרוצות

    בהצלחה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נו באמת, כל כך שקוף שאת שתולה

    אמא ל- 2
    20/02/2012

    של אופטימיל... מה קרה, לא הצליחו לחדור לשוק אז החלו לפרסם בפורומים?!
    אולי במקום לשכנע שאופטימיל מונע פליטות וגזים (שזה, אגב, שטויות במיץ), תפסיקו להטעות ציבור שלם ולהעלות מחירים??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא התכוונתי לעורר דיון סוער, אבל-

    מאיה
    20/02/2012

    לגבי מה שנכתב כאן:
    אני כבר שבועיים על האופטימיל - הפליטות המשכות, אם כי בתדירות נמוכה יותר. יש לזה 2 אפשרויות כשאחת מהן היא באמת שינוי תזונה והשניה- הגיל (כיום הוא בן חודשיים וחצי) והיכולת של הושט להסתדר עם בליעת האוכל. ידוע לי שבאופטימיל יש פחמימות מסוימות שעוזרות בהסמכת האוכל בקיבה, לפחות זה מה שנאמר לי מהחברה עצמה. לגבי גזים- לא חושבת שיש קשר לאופטימיל, זה פשוט גיל של גזים. מה שכן- הוא מתמוסס טוב יותר במים, ז"א אפשר רק לערבב את המים עם כפית עד שאין גושים ואין כמעט צורך לנער, אולי מעט, ולכן, אין בועות בתוך החלב. ואולי זה מונע את הגזים קצת.

    לגבי מחיר - הוא עדיין נמוך בהרבה ממטרנה וסימילאק, ובארה"ב התחליף הזה מאוד פופולארי. אצלנו משום מה זה לא מצליח להתרומם. לדעתי (ובצדק) למטרה וסימילאק יש שמות טובים בשוק ולנוכח פרשת רמדיה לאף אחד אין כוח לסיכונים מיותרים. אנשים אוהבים ללכת על מה שמוכר ובטוח ומה שכולם עושים. גם אני השתמשתי במטרנה עד לפליטות הנוראיות האלה. ואולי אם אחזור למטרנה דווקא יהיה הפעם בסדר- אבל אני לא בעד לשנות בכזאת תדירות את המזון כל פעם. האופטימיל הוא הרע במיעוטו מבחינתי. אגב- ניסיתי גם את האינפאמיל שעשה לו רק צרות.

    מקוה שעזרתי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאיה

    אימא של לירז
    21/02/2012

    מאיה, יש הרבה צדק בדברייך, ואני גם לא ממליצה לרב על להחליף יותר מידי סוגי פורמולות.בייחוד לא בזמן קצר זה עשוי לבלבל את הקטנים.
    העיקר שבסופו של דבר תגיעו למצב שבו הבעיות עיכול נפתרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיוק

    מאיה
    21/02/2012

    העיקר שהבעיות יפתרו לאט לאט.. הם רגישים לכל שינוי קטן ולכן צריך לחשוב פעמיים על הרווח וההפסד מהשינויים באוכל. למרות שלא פעם זה דווקא מצליח.

    בכל מקרה אם את מקבלת דוגמיות חינם אני אשמח לקבל ;-) יום נפלא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זכותך

    אימא של לירז
    21/02/2012

    לחשוב ככה, חבל שזה לא נכון אולי לפחות הייתי מקבלת בחינם....:)
    תחייכי קצת, כולה אני מטפלת שעושה את העבודה שלה כראוי ובאמת משתדלת ללמוד כמה שיותר על נושאים כאלה...
    מאוד לא יפה מצידך לתקוף מישהי שסתם מנסה לשתף מהידע שלה.
    ואני בטח ובטח לא מבינה מה יוצא לך מזה.

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה קשה
    נועה
    04/02/2012

    שלום, התינוק של בן 12 יום וניזון ממטרנה פגים (שוקל כרגע 2.300), נולד בשבוע 36 (אחד מתאומים), ביומיים האחרונים הצואה שלו ממש קשה ויוצאת כגוש אחד... (אצל אחותו אין את הבעיה הזו) שמתי קצת יותר מים בתמ"ל בארוחות האחרונות (65 CC על כמות של 60 CC תמ"ל) אבל לא נראה שזה עוזר, זה מאוד כואב לו כשהוא עושה קקי...
    האם הוא רגיש לתמ"ל? יש לך הצעות?
    הוא אינו פולט הרבה וצבע הצואה חרדלי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צואה קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה קשה - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    15/02/2012

    צבע צואה חרדלי - צבע תקין. לגבי ההתנהלות רצוי להתייעץ עם אחות טיפת חלב או הרופא המטפל. לכל אחד ואחת יש את השיטה שלה/ו רוב השיטות עובדות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בקשר לבני בן השנתיים
    מלי
    03/02/2012

    שלום רב,
    בני בן שנתיים וחודשיים.
    לפניי כשלושה שבועות חלה במחלת חום למשך של חמישה ימים לאחר שהחלים ממנה, החל להתשעל מאוד בלי חום.
    רופאה שבדקה אותו אמרה שיש לו ברונכיט חריפה ונתנה לו אזניל לחמישה ימים. ביום השני לטיפול, רופא הילדים שלו בדק אותו ודרש להפסיק במיידית את האזניל.
    שלושה ימים לאחר מכן חזרו השיעולים ואיתם 39+מעלות חום.
    לאחר שישה ימים של חום ושיעולים ונזלת בצילום חזה נראה תסנין ראתי מתחת לצלע כשהבדיקות דם היו גבוליות בין דלקת נגיפית לדלקת חיידקית.
    הילד קיבל מוקסיפן פורטה למשך חמישה ימים,פעמיים ביום 9 סמ"ק כל פעם. החום נעלם ואיתו הצינון והשיעול.
    יומיים לאחר סיום האנטיביוטיקה והשיבה לגן, הילד התחיל שוב להתנזל ולהשתעל בלי חום אבל השיעול מתחיל להתגבר, הוא נוחר בגלל האף הסתום וקצת מתעורר בלילה.
    אני מאוד מאוד לחוצה.
    1.האם ניתן לייחס זאת לדלקת ריאות שלא עברה או שזה משהו חדש?
    2. האם כדאי לקחת אותו לרופא לבדיקה או לחכות ואם לחכות אז מתי לקחת?
    3. האם מומלץ לתת לו סירופ מוקוליט לשיעול ומה אני עוד יכולה לעשות להקל עליו קצת?
    אני מאוד מאוד דואגת לו. אנחנו בסחרחרה הזאת כבר כמעט חודש.
    אודה מאוד מאוד לעזרתך.
    מלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בקשר לבני בן השנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בקשר לבני בן השנתיים - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    04/02/2012

    מוקוליט לא כל כך יעזור
    להבדק שנית -תמיד כדאי ליתר בטחון
    נזלת ושיעול אם אינם מלווים בחום, אינם מצריכים טיפול ספציפי ושכיחים מאוד בחורף
    מי מלח לאף ואדים עוזרים
    שלך
    פרופ איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכון

    זוהר
    07/02/2012

    כבר למדתי מנסיוני, נזלת ושיעול שלא מלוווים בחום, אין מה לעשות! חוץ מלחכות שיעבור.. ומקסימום לתת משהו טבעי כדי להקל.
    אני מצאתי שהרפואה הסינית מאוד טובה בתחום הזה פעם אחרונה שהבן שלי חלה הרוקח בבית טבע המליץ לי על "פנדה" של זן צמחים לנזלת וגודש ובאמת תוך כמה ימים זה ממש השתפר בלי מוקוליט ובלי נעליים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא טרייה ומותשת
    אתי
    01/02/2012

    שלום רב, בני בן חודש וחצי , ניזון מלידתו מסימלאק אדוונס בהתחלה היו הקאות מלאות פעמיים שלוש בשבוע לפניי כ3 שבועות לערך החלפתי לו לסימלאק ללא לקטוז עקב ריבוי גזים בצורה קיצונית אי שקט תמידי ושלשולים ומאז היה שיפור במצב , בנוסף כבר חודש שבני מצונן משתעל ועם קשיי נשימה ופריחה בראש ... הלכתי מס' פעמים לרופאים שאמר שזה יעבור.. בלילה הקשיי נשימה בעיקר וממש מתקשה לנשום... סימים האחרונים בעצת רופא החזרתי לו סימלאק רגיל ומהלגימה הראשונה שוב החלו השלשולים צרחות התפתלויות , בלילה מתוך שינה מתקפל מכאבים במשך שעות נהייה אדום וממש גונח החזרתי לו את הללא לקטוז אך המצב רק מחמיר הוא בקושי אוכל חצי מהכמות שהיה רגיל מתפתל וצורח לי תוך כדי האוכל לוקח לי שעה להאכיל אותו בקושי 60!! אני כבר אובדת עצות... האם יש לו רגישות לחלב?? אוליי רפלוקס??? הרופא לא מעוניין לטפל כי בינתיים הוא עלה תקין במשקל..אחוזון 25..אודה לייעוץ הוא צורח וסובל כל היום וגם שישן משתולל עם הראש נהייה אדום ומתכווץ בצורה נוראית ... בנוסף לחירחורים ולקשיי הנשימה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא טרייה ומותשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך אמא טרייה

    אתי
    02/02/2012

    האם סימיקול תרופה לגזים חזקים מומלצת?? והאם ניתן לעשות חליטת שומר בבית ולתת?? מה עדיף??ופחות מסוכן לתינוק בן חודש וחצי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלות תכופות וריפוי איטי
    עינת
    01/02/2012

    שלום,
    בתי בת 14.5 חולה לעיתים תכופות מאוד, חלק מהפעמים הסמפטומים קלים - חולשה, כאבי שרירים, וקצת צינון או כאב ראש/גרון, וחלק עם חום. ההחלמה מאותם מחלות ויראליות איטית מאוד. כרגע למשל היא היתה חולה בשפעת, חזרה לבית הספר ליום וכבר שבוע וחצי או שבועיים שחולשה גדולה וכאבי שרירים.
    בדיקות כלליות הראו שהכל תקין (ברזל, B12 כליות וכו').
    מה ניתן לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלות תכופות וריפוי איטי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלות תכופות וריפוי איטי - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    04/02/2012

    קרוב לוודאי מדובר בשאריות של השפעת שעברה
    מנוחה וסבלנות וזה יעבור
    שלך
    פרופ איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתכן שבמקרה זה אך אם זאת מגמה

    עינת
    04/02/2012

    תודה על תשובתך. יתכן שזה נכון לגבי הפעם הזו, אך אם זו מגמה שנמשכת לאורך השנה, גם כשהיה ריפוי מלא מהשפעת. מה ניתן לעשות לגבי מגמה של ריפוי איטי מאוד אצל בתי ומחלות חוזרות ונשנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לכם מלאכים בלבן!!! שאלתי הלחוצ
    מירי
    01/02/2012

    שלום וברכה.
    ביתי בת 6.5 התלוננה על כאבי בטן (ס"ה בריאה) הרופא נתן בדיקות דם.
    התוצאות היו קלציום (סידן) 10.69 (קופ"ח מאוחדת ערך נורמה עד 10.60) הTSH תקין. וה ANTISTREPTOLYS מראה על 263 כשהערך הנורמה עד .200.
    הרופא ביקש שעוד שבועיים נענשה בדיקה חוזרת.
    אני מחפשת שירגיעו אותי, שראיתם כאלה מקרים וזה שום דבר...
    תודה מראש
    מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לכם מלאכים בלבן!!! שאלתי הלחוצ - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    04/02/2012

    הכל נראה תקין לגמרי ולא מסביר את כאבי הבטן
    תיהיי רגועה לגמרי
    שלך
    פרופ איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה?
    ליאת
    31/01/2012

    שלום רב.

    בני בן שלוש וחודשיים. מזה כ - 5 ימים מכחכח בגרונו ללא הפסקה, למעט בשעות השינה. חשוב לציין שהיתה תקופה בת כחודש וחצי בה סבל משיעול שלא בא על פתרונו אלא רק לאחר שקיבל אזניל וגם אז לא ממש..היינו אצל רופא פרטי שבדק באופן יסודי לאחר שהתייאשנו מהשיעול ההיסטרי. התופעה חלפה לה אט אט ומזה שלושה שבועות הילד אינו משתעל. הוא איננו ילד אינהלציות ואינו חולה באופן תדיר. לפני 5 ימים העלה חום ובמשך יומיים היה בבית עם חום, ללא נזלת וללא שיעול. כנראה משהו ויראלי. גם החום עלה רק פעמיים וירד למשך שעות רבות לאחר נורופן. מה שכן היה הוא כחכוח כמעט בכל השעות הן הוא ער. אנחנו כבר יומיים מסיום האפיזודה והכחכוח המטריד נמשך. הוא פשוט מתנהל ומכחכח. אני בעצמי רופאת שיניים ומכיוון שאין לי ידע קליני ברפואת ילדים אני ישר טסה למחוזות מלחיצים כמו טיק ווקאלי שמאפיין טורט (למרות שזה מוקדם מדי לדעתי, האם ייתכן?..). הנחתי שיש מצב שזו אלרגיה או טיק שהוא מחקה לאחר שראה ילד אחר בגן וכו' וכו'...
    מעבר לזה הילד חיוני, מתוק, משחק יפה, חברותי ואהוב. יש מצב שהוא נמצא אולי בלחץ כלשהוא?? יש בבית אחות שגדולה ממנו בשנה וחצי והם בתקופה של "אוהבים שונאים" אינטנסיבית מאוד. הוא גם מתנהג בחודש האחרון לעיתים בבית בצורה של "לעצבן בכוונה" ואנחנו די מייחסים את זה לגיל...
    מה לעשות עם הכחכוח??

    תודה תוהד.
    ליאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה זה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה? - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    04/02/2012

    אם הילד מתנהג כרגיל לגמרי ובלילה אין זכר לכחכוח הרי ייתכן שמדובר בסוג של טיקים
    זה עובר במרבית המיקרים ללא כל טיפול
    ואין צורך להזכיר לו את זה או שלוחח על זה, זה רק יחמיר את הבעייה
    כל זאת בתנאי שבדיקתו תקינה לגמרי
    שלך
    פרופ איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משטח גרון
    רויטל
    30/01/2012

    ביום רביעי שעבר ביתי בת 3.5 היתה מקוררת ללא חום. נבדקה ע"י הרופאה אודם קל בגרון נלקח לה משטח גרון. כיום היא מרגישה טוב לא מתלוננת על כאבי גרון אוכלת וללא חום. קיבלנו תוצאה משטח גרון srep gr a גם באפריל שנה שעברה קיבלנו את אותה התשובה אך כיוון שהרגישה טוב הרופאה אמרה שכנראה זה ויראלי ואין צורך בטיפול אנטיביוטי. האם היום עלי לתת לה טיפול אנטיביוטי למרות שהיא מרגישה טוב אוכלת לא מתלוננת וללא חום ?? מה לעשות ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משטח גרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משטח גרון - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    31/01/2012

    הטיפול האנטיביוטי הוא למניעת סיבוכים לא כדי לטפל במחלה. אם היתה מחלת חום ונמצאה דלקת שקדים הרופאה צריכה לשקול אם לתת טיפול.
    יש ילדים שהם נשאים של החיידק ובמצב זה לא תמיד מטפלים באנטיביוטיקה וזאת אפשר לברר במשטח כאשר מרגישה טוב.
    יש צורך במעקב וטיפול אצל הרופאה המטפלת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף!!! טיפול לתינוקות בכינים!!!
    אלה
    30/01/2012

    שלום, קוראים לי אלה, אני מטפלת ב3 ילדות כאשר אחת מהן היא תינוקת בת שנה ו3 חודשים ואחיותיה הגדולות האחת בת 12 והשנייה בת 10.
    לפני תקופה לא קטנה עשיתי צמות בכל הראש לילדה בת ה10, ובמהלך התסרוקת ראיתי מיליון כינים בערך...הודעתי לאמא והיא עשתה לילדה טיפול כבר באותו היום.
    עכשיו כבר עבר די הרבה זמן...והתחלתי להרגיש על עצמי גירודים בראש (אני נורא רגישה לכינים) החלטתי לעשות טיפול ומצאתי כינה אחת...וכמה ביצים מלאות. אמרתי שכדאי לי לבדוק אולי לתינוקת יש כינים או ביצים כי היא לא יכולה לדבר ולהגיד שמגרד לה ויכול להיות מאוד שנדבקתי ממנה ולאו דווקא מאחותה...(עם התינוקת אני נמצאת רוב הזמן..) בדקתי לתינוקת ואכן גיליתי לא מעט ביצים שהיו נראות ריקות...הודעתי ישר לאמא והיא עשתה כבר באותו השבוע טיפול לכל בני הבית...וכמובן שגם אני עשיתי לעצמי טיפול חוזר שבו נמצאו עוד ביצים ו2 כינים...היום כבר עברו כמה ימים מהטיפול שהאמא עשתה בדקתי לילדה שוב לראות אם היא "נקייה" וגיליתי עוד ביצים...
    השאלה היא כזאת...איך נפטרים מכינים לתינוקת בת שנה ו3 חודשים???
    השיער שלה לא קצר כל כך היא מתולתלת ויש לה קשרים באזור העורף (ששם מצאתי את רוב הביצים...) מסרק צפוף יהיה קשה לעשות...הוצאה ידנית עוד יותר קשה כי היא תזוז...
    האם עדיף אולי לספר אותה לגמרי (קרחת) וככה להיפטר מהכינים בבת אחת? או שיש אופציות אחרות...
    אשמח לתשובה מהירה כדי להודיעה לאמא ולהתחיל טיפול כמה שיותר מהר!
    תודה רבה,
    אלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף!!! טיפול לתינוקות בכינים!!! - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    31/01/2012

    הבעיה לא פשוטה - יש תכשירים נגד כינים עם הוראות ברורות לשימוש. כמובןש סירוק גם עוזר. לגבי תספורת - לדעתי יש מקום להתייעץ עם האם ואולי לקצר מעט את השיער. איו חובה בביצוע קרחת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול אנטיביוטי לכל המשפחה?
    שבלול
    30/01/2012

    שלום
    בני בן 3 וחצי, הרגיש לא טוב מספר ימים- היה מצונן, שלשל, חלש, הופיע לו פיסורה וגרד בפי הטבעת+אודם בפי הטבעת- במשטח מהאיזור צמח Streptococcus pyogenes והרופאה רשמה לו מוקסיפן ל10 ימים.
    חוץ ממנו עכשיו גם בני בן השנה וחצי חולה (שלשולים, חום, נזלת, חולשה, חוסר תאבון) וכך גם אני ובעלי.
    האם יש צורך לקחת גם לנו ולילד הקטן משטח? או לטפל בכולנו במוקסיפן?

    עד כמה החיידקר מדבק ויכול לעבור בין בני המשפחה?

    תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול אנטיביוטי לכל המשפחה? - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    31/01/2012

    כאשר יש בעיה בעור, החיידק לא מוגדר כחיידק שיש צורך בבידוד או טיפול מונע עם אנטיביוטיקה אחרי מגע איתו. יש צורך בבדיקת אח על ידי הרופא ושקילת טיפול לפי המצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה תינוקת בת 9 חודשים
    שירן
    30/01/2012

    היי,
    בתי בת 9 חודשים הייתה מאושפזת בגלל rsv חיובי (ברונכיוליטיס) לפני שבועיים למשך 4 ימים, במהלך האישפוז קיבלה עזרה של חמצן כיומיים בגלל סטורציות נמוכות, ואינלהציות 4-6 פעמים ביום עם בריקלין ועוד תרופות שאינני יודעת את שמן.

    עוד לפני האישפוז תוך כדי ועד היום יש לבתי התקפי שיעול נוראיים!
    כיום זה קורה בעיקר בשעות הערב- לילה, היא מתעוררת משינה ונכנסת להתקף של כמעט שעה ברצף במהלכו היא בוכה כי כואב לה (זה לא שיעול ליחתי, ולא נבחני) ומתקשה להירדם בגלל זה.

    בשעות הערב לאחר השיעול היא מקיאה מעט מהאוכל שאכלה.

    השיעול הזה מלווה אותה כבר יותר מ-3 שבועות, האם הגיוני שעדיין לא עבר לה השיעול מהברונכיוליטיס???

    מה אפשר לעשות?
    קבעתי תור לרופא מומחה ריאות אבל התור המוקדם ביותר הוא רק בעוד שבוע ובינתיים הילדה ממש מסכנה.
    היא מאוד לא רגועה, מאוד תלותית ובוכה הרבה (וזה לא מתאים לה בכלל) ומתקשה לעבור את הלילות בגלל השיעול הזה.

    אשמח לתשובתכם המהירה.
    שירן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה תינוקת בת 9 חודשים - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    31/01/2012

    שיעול ממושך עקב RSV יתכן על רקע תגובתות יתר של דרכי הנשימה.
    יש צורך בבדיקת רופא מטפל ואם אין שיפור רופא ריאות ילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היה גם לנו

    לימור
    31/01/2012

    הבן שלי חטף את ה-rsv בגיל מאוד קטן וגם כן הגיע לבי"ח והיה בהשגחה בטיפול נמרץ, קיבל חמצן.. והשיעול אחרי זה נמשך עוד הרבה מאוד זמן. (כנ"ל שיעול שמתגבר בלילה ועד כדי הקאה אפילו).
    מה שאני נתתי לו זה פורמולה סינית של "פנדה" שמצאתי בבית טבע והרוקח המליץ עליה מאוד ובאמת זה ממש עזר לו להתגבר על השיעול. (של זן צמחים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היה גם לנו - תגובה

    פרופ' חיים ביבי
    31/01/2012

    לזמן יש גם מרכיב חשוב בשיפור מצב השיעול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום