מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אקנתרים ורט אויטרומי11/05/2015
שלום, העור שלי שמן ורגיש עם פצעים פנימיים (לפעמיים, לא הרבה).
אני משתמשת לאחורה עם התכשירים רט אויט בלילה ואקנתרים כל בוקר כבר חודש.
רציתי לשאול האם יכול להווצר צלקת שקועה קטנה כתוצאה מלחיצה קלה מניסיון להוציא קומודון ?
במידה ונוצר גלד על פצע יכולה להיווצר אח״כ צלקת ?
איך אפשר למנוע היווצרות של עוד צלקות בעתיד ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנתרים ורט אויט - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן11/05/2015הטיפול שאת מקבלת טוב , משך הטיפול 1-3 חודשים , לא כל נגיעה בעור משאירה צלקת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוקסודנה11/05/2015
שלום, לאחרונה הופיעו לי פצעים רבים בסנטר.
רופא העור הביא לי מרשם לרוקסו 150.
רציתי לדעת אחרי כמה זמן אמורים לראות הטבה והאם יכולה להיות החמרה בתחילת הטיפול? והאם צריך לקחת על קיבה ריקה? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוקסו - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן11/05/2015הטיפול 1-3 חודשים , אחרי אוכל , לא צריכה להיות החמרה .
ההטבה ניכרת לאחר חודש ומעלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי סבון פניםבמהלך נטילת ראוקאיתי11/05/2015
עוד יומיים אני מסיים 7 חודשים של נטילת כדורי ריאוקטן 40 מג ביום רציתי לקבל המלצה על סבון פנים שאני יוכל להשתמש בו עכשיו וגם לאחר סיום נטילת הכדורים
ליפני שהתחלתי לקחת את הכדורים עור הפנים שלי היה מאוד שומני כרגע בגלל הכדורים הוא יבש אבל בעוד חודש אני לא יודע מה יהיה המצב של העור פנים שלי לכן אני לא יודע איזה סבון לקנות
cetaphil תחליב ניקוי עדין לעור יבש ורגיש.
או שעלי לקחת את צטאפיל - תרחיץ ניקוי לעור שמן.
תודה מראש וסורי על החפירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי סבון פניםבמהלך נטילת ראוק - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן11/05/2015אקניל סבון נוזלי , או סבון של חברת לארוש פוזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה תשובה!!!!מרוית10/05/2015
שלום,
הבת שלי בת 3 ראיתי לפני כשבועיים ראיתי שיש לה בפנים נקודה שומנית קטנה,האם היא תעלם בהמשך,מה ניתן לעשות,אני לא רוצה שישרפו לה אצל רופא כירוג,האם יש משחה?
מחכה לתשובה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תשובה!!!!מ - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן11/05/2015לא כדאי לטפל כי זה עשוי להעלם עצמוני, בגיל רך אין מה למהר , אין משחה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
רוית12/05/2015בערך כמה זמן זה יכול להיות עד שיעלם?
מתי אני אמורה לבדוק את זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/05/2015מאיה גשי לרופא עור לבדיקה וקבלת הסבר נקודתי לבעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרת עורכ10/05/2015
שלום ,
האם כדאי להשתמש במשחה של עד כמה יעיל קרם הבהרה של 5 אחוז?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרת עור - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן11/05/2015לא בקיץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלוקום ורגישות לשמש ולחוםעדי08/05/2015
שלום,
ביום ראשון האחרון התחלתי למרוח אלוקום בפנים לטיפול בדלקת עור.
בימים האחרונים כל פעם שאני יוצאת לשמש או אפילו רק נכנסת לאוטו קצת חם - תוך פחות מדקה הלחיים שלי נהיות אדומות מאוד ושורפות.
גם לפני שהתחלתי להשתמש באלוקום אני זוכרת שהייתה לי קצת רגישות לשמש אבל אחרי חצי שעה בערך ולא באופן מיידי וגם זה לא היה כל כך אדום.
ייתכן שהאלוקום החמיר את הרגישות לשמש ולחום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלוקום ורגישות לשמש ולחום - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן11/05/2015בהחלט כל סטרואיד מעלה את הרגישות לחם . יש להימנע עד כמה שניתן מחשיפה לשמש, ויש למרוח מסנן קרינה 40 SPF
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם אדום בקרקפתאבי08/05/2015
שלום מ2 תספורות האחרונות שלי לפני שבועיים והיום.. העירו לי אנשים על כתם אדום גדול בעורף . משהו שלא ששמתי לב אליו ומעולם לא העירו זה לא מגרד . האם זה איזשהי מחלה או כתם לידה? ואיך מעלימים את זה? קבעתי תור לרופא עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם אדום בקרקפת - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן11/05/2015כתם לידה , בעורף .
לא מעלימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם בעור עקב שיפשוףחנית07/05/2015
הי מלפני כחודש נפלתי בעבודה והקרסול השתפשף לי ועכשיו יש לי כתם סגול כזה על העור איזה טיפול מועיל יש לזה שהעור יחזור לקדמותו בתודה (צירפתי תמונה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם בעור עקב שיפשוף - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן08/05/2015התמונה לא ברורה וקשה להתרשם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר אקנה הופיעו סימנים אדומים כמורונית06/05/2015
פצעונים. עור מאד עדין ורגיש. מה הדרך הטובה ביותר (לייזר פילינג כימי כלום?) לטפל להעלמת הסימנים הללו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר אקנה הופיעו סימנים אדומים כמו - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן08/05/2015בשלב זה לא כלום .
לאחר כחודש ומעלה להתייעץ עם מומחה עור לקבל חוות דעת פרטנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חןאסף06/05/2015
שלום רב,
יש לי נקודת חן על הלחי מאז שאני זוכר את עצמי. לאחרונה קיבלתי החלטה להסיר אותה. מכיוון שאני מעוניין שלא תשאר צלקת, עשיתי קצת "מחקר" ומצאתי רופא פרטי שמסיר את הנקודה באמצעות תמיסה המאושרת ע"י משרד הבריאות. אך לפני כן פניתי לרופאי עור של הקופה שלי על מנת להתייעץ איתם. הראשונה שהלכתי אליה הסתכלה בזכוכית מגדלת ואמרה לי שמדובר ב"נבוס" או משהו כזה ושהסיכון הוא נמוך אבל במידה ואני רוצה להסיר אני יכול לפנות למחלקת אסטתיקה. הרופא השני לא הסתכל בזכוכית מגדלת אבל נשמע מאוד בטוח בעצמו. הוא זיהה ישר שמדובר במשהו מולד ואמר לי שהסיכון נמוך. שאלתי אותו אם יש צורך בביופסיה והוא אמר שלא צריך. השאלה שלי היא האם אפשר לוותר על ביופסיה, ובכלל, האם יש חשיבות לביופסיה אם אני בכל מקרה מתכוון להסיר את הנקודה? מצד אחד אני רוצה להיות "מכוסה" לפני שאני מוריד אותה אבל מצד שני אני גם לא רוצה להגזים עם חוות הדעת. אשמח לשמוע את דעתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודת חן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן08/05/2015קלינית כל שומה יכולה לעבור שינוי ,לא כל שינוי גורם לממאירות .
בעקרון יש אפשרות להסיר כל נקודת חן ,כריתה היא הדרך הנכונה והבטוחה מומלץ לשלוח לבדיקה להיות רגועים , יש לדעת שכל כריתה והורדה של שומה כרוכה בצלקת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקודת חן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן08/05/2015אין הסרות של שומות ע"י תמיסות המאושרות ע"י משרד הבריאות !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגמנטציה בפניםעדי04/05/2015
שלום,
הופיעו לי פצעים על הפנים, לאחר שעברו לי הפצעים, נותרה לה פגמנטציה בצורה של הפצעים. על הלחי.
העור שלי מעט שחום, ןהפגמנטציה שחומה עוד יותר.
אני בת 33
אשמח לדעת מה הטיפולים הרלוונטים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגמנטציה בפנים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/05/2015בפיגמנטציה לאחר פצעי בגרות , יש להימנע מחשיפה לשמש , יש לבדוק האם היה שיבוש הורמונלי כי הפצעים עשויים לחזור , אין להשתמש בפילינג המשפשף את העור בשום אופן.
ולבדוק עם רופא עור אם יש מקום לקרם הבהרה ייעודי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טבליות סטרונג היירלשבנסב01/05/2015
שלום, אני סובלת מנשירה בשיער, הוא מאוד דליל וכבר הרבה זמן הוא לא אורך לי. לפני יותר מחצי שנה ההמוגלובין שלי היה מאוד נמוך והייתי אנמית בגלל שהייתי מאבדת כמויות גדולות של דם בווסת, אחרי הבדיקות התחלתי לקחת כדורי ברזל של פריפול ולאחר כמה זמן עשיתי בדיקות דם והן יצאו תקינות (חשוב לציין שאני כבר לא לוקחת ברזל), אני אוכלת כמו שצריך ואני יודעת שיש לי נשירה בשיער כי הייתי עם תוספות שיער והדבק שנשאר לי מהתוספות גרם לנשירה חמורה, השיער שלי נהיה דק ודליל כתוצאה ממחליקים שהייתי עושה בשיער במשך שנים. הלכתי לבית מרקחת והרופאה נתנה לי טבליות של חברת life שנקראות ״סטרונג הייר״. רציתי לשאול כמה שאלות: האם הכדורים גורמים לשיעור יתר והאם יש להם תופעות לוואי אחרות?
אם אני משתמשת בגלולות ובאותו זמן לוקחת את הכדורים זה בסדר?
אם אתחיל לקחת שוב ברזל אני יכולה לוותר על הכדורים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טבליות סטרונג הייר - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר01/05/2015איני מכירה ספציפית את הכדורים של לייף אבל רוב הכדורים לשיער מכילים תוספי מזון ויטמינים ומינרלים. לא צריך להיות בעיה לקחת אותם במקביל לגלולות ובמקביל לברזל. יכולים לעבור מספר חודשים לפני שתראי תוצאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וולטרן אמולגל לעור הפנים?!נטלי30/04/2015
חזרתי זה עתה מרופא עור שרשם לי משחה שלטענתו תעזור לי למצק את עור הפנים ולשפר את מצב הקימטוטים. הלכתי עם המרשם לבית המרקחת ולהפתעתי הרוקח נתן לי וולטרן אמולג'ל. אמנם רופא העור אכן אמר שזוהי משחה שמשתמשים בה לכאבי גב והיא עושה נפלאות לעור הפנים, אך אשמח לשמוע דעה נוספת בעניין לפני שאמרח וולטרן על הפנים
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וולטרן אמולגל לעור הפנים?! - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר01/05/2015לידיעתי משחה וולטרן אינה מיועדת לקמטים או למיצוק העור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחון נגע בעוראורנה30/04/2015
שלום רב,
בביקור אצל רופא עור הוא מצא אצלי נגע באוזן וכך כתב במכתב סיכום הביקור:
יש לציין באוזן שמאל נגע פיגמנטרי בקוטר 2 מ״מ לא רגולרי כאשר בדרמוסקופיה הדגשה לא אחידה של זקיקי שיער וגרגור גס.
מבקשת פירוש הביטויים בעברית להדיוטה. האם אלו "מילים יפות" לסרטן?
קבעתי תור להסרת הנגע.
תודה
רננה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון נגע בעור - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר01/05/2015לפי מה שכתוב אי אפשר לקבוע סרטן העור. אני מבינה שהומלץ לך הסרת הנגע, ורק התשובה הפתולוגית תקבע את האבחנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אצבעות הידיים והרגליים מתקלפותליאור29/04/2015
שלום,
לפני כמה חודשים התחילו להתקלף הכפות רגליים,
שמתי לב שזה התחיל אחרי שהייתי בחרמון בשלג,
מרחתי כל מיני מישחות, ללא הצלחה,
זה ממשיך להתקלף..
אודה לכם מאוד על העזרה !
זה כבר לא אסתטי ומגעיל,
זה לא מגרד לא שורף..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אצבעות הידיים והרגליים מתקלפות - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר01/05/2015לפחות לפי התמונה לא נראה בעיתי. מומלץ קרם לחות ואורור הרגליים, או לפחות שימוש בגרבי כותנה. יכול לקחת מספר שבועות עד שיפסיק להתקלף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
