מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איבר מין כהה מאוד ביחס לצבע הגוףאורי10/02/2015
שלום רב
אני בן 28 ויש משהו שמפריע לי ופעם ראשונה שאני פותח את הנושא ומעלה אותו.
יש לי איבר מין כהה מאוד ביחס לצבע הגוף, מה שמפריע לי מאוד וגורם לי לחוסר בטחון במצבים מסוימים.
אני רוצה שתמליצו על פתרון כלשהו שיכול לעזור ולשפר את צבע העור של איבר המין.
אקווה שיהיו בפיכם פתרון כלשהו.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבר מין כהה מאוד ביחס לצבע הגוף - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר11/02/2015בהרבה אנשים (גברים ונשים) איבר המין כהה יותר משאר הגוף. זו תופעה נורמלית ולמיטב ידיעתי אין פיתרון אסתטי לזה. בכל מקרה, מומלץ בדיקה של רופא לודא שאכן אין שום מחלת עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסיהמילנה09/02/2015
שלום רב.
מה המשמעות של susp adenoma?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביופסיה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר11/02/2015צריך לראות את התשובה המלאה של הפתולוג כדי להבין מה התכון. susp זה קיצור של suspected כלומר חשוד. ואדנומה זה גידול שמקורו רקמה בלוטית. ושוב אי אפשר לנתק את זה מכל שאר המידע. תגשי לרופא שהפנה אותך לביופסיה שיבדוק את התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקניל וואשאריאל08/02/2015
שלום, רציתי לשאול האם הסבון אקניל וואש משפר מצב של כתמים אדומים שנשארים לאחר שחולף פצע האקנה ?
נדמה לי שקוראים לתופעה הזו פוסט אקנה, הסבון הזה יעיל במצב הזה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקניל וואש - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן09/02/2015הוא סבון טוב לפנים לניקוי ותחזוקה , סבון הוא לא טיפול , טיפול הוא משחה או כדור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבון של ama lurra
שרית10/02/2015מצויין לטיפול באקנה. ספציפית הסוג של מי ים המלח ובוץ. הוא טבעי לגמרי, צריך להשאיר אותו כמה דקות על העור ככה המלחים סופחים את השומן ומחטאים את העור. אם רוצים לטפל גם בצלקות של אקנה אז אפשר לשלב אותו עם סבון צמחי מרפא שעוזר להתחדשות העור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת תפרים לאחר ביופסיהדני06/02/2015
שלום,
אני נמצא במעקב במרפאות חוץ של בית חולים ולקחו לי השבוע ביופסיה מהעור (4 מ"מ) ואמרו לי להוריד את התפרים אחרי שבוע בקהילה. אני צריך לקבוע תור לרופא עור או שכל רופא יכול להוציא לי את התפרים האלה?
תודה, דני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת תפרים לאחר ביופסיה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן07/02/2015יש לפנות למרפאת קופת החולים שלך לקבל תשובה מה מקובל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימנים לאחר אקנהאריאל06/02/2015
שלום, לאחר שפצע אקנה עובר לי, הוא משאיר אחריו סימן אדום על העור .
כלומר - אין פצע, אך נשאר סימן אדום במקום של הפצע .
הבנתי שלתופעה זו קוראים "פוסט אקנה" והיא עוברת עם הזמן .
הבעיה היא שצריך לחכות יותר מדי זמן, והפוסט אקנה נמצא לי כבר על כל הפנים .
אני כבר מיואש ולא יודע מה לעשות, יש דרך לזרז את תהליך הריפוי של הפוסט אקנה הזה. ?
אתה יכול להמליץ לי על תכשירים מסויימים שיוכלו לעזור ולזרז את תהליך הריפוי של הפוסט אקנה. ?
אני בן 16 וחצי, ועדיין גדלים לי מדי פעם פצעי אקנה .
אשמח שתענה לי, תודה. :)
עוד משהו - ראקוטן מזיק ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימנים לאחר אקנה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן07/02/2015אקנה הוא תהליך דלקתי של העור לכן יש אדמומיות לאחר הפצע , ככל שהפצע עמוק זמן הריפוי יהיה ארוך יותר . ממליצה לפנות רופא העור שלך לקבל טיפול מסודר כי חבל שיהיו לך סימנים או צלקות לאחר האקנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטן וקמטי הבעה בגיל צעירשני אברהם04/02/2015
דר' שלום- אני בת 28, לאחרונה החלו להופיע בפני קמטי הבעה, לדעתי בשל תכשירים מייבשי עור שאני משתמשת בהם פעמיים ביום בשל אקנה שמסרב לרדת מפני, בכללי פני מאוד שומניות ללא שימוש בתכשירים (מסכת פילינג יומי גרנייה, מי הסרה של ניוטרוג'ינה, סבון פנים ניוטרוג'ינה וצטפיל)
האם כדי להימנע מהתפתחות קמטי ההבעה עלי להימנע משימוש בתכשירים אילו?...
אני סובלת מאוסידי קל, בעבר השתמשתי ברואקוטן וחשתי (לפני 8 שנים) החמרה באוסידי, האם חל שינוי ברואקוטן כדי למנוע מצב זה?...האם שימוש במינון נמוך מאוד ולתקופה קצרה ימנע החרפה במצב הנפשי?..האם שימוש בתרופה לאוסידי "יאזן "המצב?
האם הרואקוטן מסייע גם בקמטוטים?..
לאחרונה (שלושה חודשים) הופיע על ציפורן זרת ימין פס פיגמנטי, הסיכויים למלנומה לפי רופאי מאוד מאוד נמוכים אך לייתר ביטחון תבוצע החודש ביופסיה ממיטת הציפורן...האם יש סיכון בשימוש ברואקוטן עם מלנומה?...
מדוע אסור עלי שימוש ב רטינול פלמיטאט במצב זה?..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואקוטן וקמטי הבעה בגיל צעיר - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן05/02/2015קמטי הבעה מתחילים משנות ה20 לחיינו , בעקבות כיווץ שרירים הבעות .
אין קשר לאקנה וקמטים , אקנה היא דלקת שלבלוטות החלב בפנים העור . יש אפשרות לחזור לרואקוטאן במינון יותר קטן ולתקופה ארוכה יותר אם את מתאימה .
יש להשתמש בסבונים לא מיבשים מדי כי עור יבש נסדק ואז הוא נראה חסר חיות .
לגבי מלנומה טוב שאת במעקב ו, גם כאן אין כל קשר בין מלנומה ורואקוטאן .
לגבי רטנול כדאי לבדוק שוב מול הרופא המטפל והעור שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיום טיפול ברט אויט3434303/02/2015
שלום עבר חצי שנה מאז שהתחלתי להשתמש ברט אויט ברט אויט
ונאמר לי פה שאחרי חצי שנה מסיימים טיפול עם המשחה הזאת
מה עושים עכשיו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיום טיפול ברט אויט - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן04/02/2015ממשיכים עד מאי למה להפסיק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה עד מאי אמרת חצי שנה
3434307/02/2015למה עד מאי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה עד מאי אמרת חצי שנה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן09/02/2015לעתים הזמן תלוי במזג אויר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 123453434301/02/2015
העור שלי בבית שחי הפך לאדום וזה שורף ממש מתי שאני שם דאורדורנט
שמתי בייבי פסטה ועוד איזה משחה אבל זה לא עוזר
למה אפשר לעשות?
בכל מקרה להפסיק שימוש באותו דאורדורנט ולהחליף במשהו אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 12345 - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר11/02/2015לאנשים עם עור רגיש עדיף בכלל בלי דאודורנט. בדאודורנט יש כימיקלים ויש אנשים שזה גורם להם גירוי או אלרגיה. המינימום להפסיק למספר שבועות, ולא לחזור לאותו מוצר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכשירים לטיפול בפטרת המפשעהמישהו01/02/2015
שלום,
התייעצתי עם שני רופאי עור בשל מקרה של פטרת עיקשת באזור המפשעה.
רופא 1 נתן לי שבוע טרידרם (פעמיים ביום) וחודש ביפונאזול 1% (פעם ביום).
רופאה 2 נתנה לי שבוע טבעדרם (פעמיים ביום) וחודש מנטקס (פעם ביום).
אישית אני נוטה להעדיף את הביפונאזול מאשר את המנטקס בשל ניסיון העבר. אבל רציתי לדעת מה ההבדל בין הטרידרם לטבעדרם ומהן היתרונות של כל אחת מהן.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תכשירים לטיפול בפטרת המפשעה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן04/02/2015שתי המשחות מכילות חומר אנטי דלקתי ואנטי פטריתי , אם הבעיה לא מגיעה לפתרון אולי כדאי להוסיף כדורים . לפנות שוב לרופא עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היאלורוניתהיאלורונית29/01/2015
האם הזרקת חומצה היאלורונית בלחיים ומתחת לעיניים יכולה לפגוע בעור בטווח הארוך /הקצר, להזיק לעור או לגרום לקמטוטים בעתיד? או האם להיפך האם הזרקת החומצה בריאה לעור ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היאלורונית - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/01/2015הזרקה של חומצה היאלורונית מקנה לחות וגירוי ליצירה של קולגן איכותי בעור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
היאלורונית01/02/2015תודה רבה, זאת אומרת שזה כדאי ומטיב לעור ובריא לעור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמניסיון שלי לבחור רופא וחומר מילוי
שרה אחות02/02/2015צריך לתת את הדעת ולבחור בזהירות רופא מיקצועי ברמה גבוהה ולהקפיד לבחור חומצה היאלורונית ברמה גבוהה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש במינוקסידילאריאל28/01/2015
שלום ,
התחלתי להשתמש במינוקסידיל קצף 5 אחוז . אני מודע לכך שהשימוש המומלץ הינו פעמיים ביום . בכל זאת רציתי לשאול האם ייתכן ואראה תוצאות (גם אם הינן מועטות ביחס לשימוש המומלץ ) בשימוש בתרופה פעם אחת ביומיים ?
תודה על העזרה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש במינוקסידיל - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר30/01/2015לידיעתך המחקרים הרפואיים נעשו לפי ההוראות המומלצות. כך שאין שום ביטחון שיהיה שיפור כלשהו פעם ביומיים. בכל מקרה לוקח חודשים עד שרואים תוצאות של מינוקסידיל..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה מדאיגה אצל תינוק בן 8 חמירב28/01/2015
שלום
לבני בן 8 חודשים הופיעה מאתמול פריחה אדומה על איזור הרגליים והידיים . היום הפריחה התרחבה יותר אבל עדיין רק בתחום הרגליים והידים.
מבחינת סימנים קליניים הילד סבל מחום נמוך לפני כ3 ימים שחלף כתוצאה מהוצאת שיניים והוא סובל מצינון ומעט שיעול.
נכון להיום לא היה חום .
צרפתי צילום של הפריחה
אודה לעזרתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה מדאיגה אצל תינוק בן 8 ח - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/01/2015הפריחה יכולה להתאים לאלרגיה. ממליצה לפנות לרופא ילדים ועור בשלב ראשיו. מעט תרחיץ קלמין יכול להוריד גרד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה גזזת??אור27/01/2015
שלום
לאח שלי התגלו לפני שלושה ימים הפצעים שנראים בתמונות שצירפתי.
לא מגרד לו.
הוא בטיול בארהב וטרם פנה לרופא לעור.
האם מדובר בגזזת?
תודה רבה,
אור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד תמונה
אור27/01/2015
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
אור27/01/2015תור לרופא עור בארהב דרך הביטוח שלו יש רק בעוד שבועיים
האם כדאי לו ללכת לרופא פרטי או שניתן לחכות??
תודה רבה,
אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן04/02/2015אפשר לחכות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד תמונה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/01/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא רואים את תוכן התשובה
אור30/01/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא רואים את תוכן התשובה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר30/01/2015בשביל לאבחן גזזת צריך בדיקה לפטריות. גם אם כן, מדובר בטיפול תרופתי שבועות רבים, ולא רק שבועיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דואק ג'לאני27/01/2015
קיבלתי דואק ג'ל וסבון פנים "אקניל" מרופא עור. יש לי מספר שאלות:
1. עד עכשיו טופלתי אצל קוסמטיקאית מקצועית, שציידה אותי בקרם לחות ליום, קרם מזין ללילה, מי פנים, משחה נקודתית לפצעונים ומסכת פנים. ניקיתי את הפנים פעמיים ביום לפחות, והשתמשתי במסכת הפנים פעמיים בשבוע. עדיין יש לי את המוצרים - כולם טבעיים ואיכותיים - אבל אני תוהה אם להשתמש בהם במקביל דואק ג'ל ולסבון הפנים, או שמא, לא כדאי. אם לא, האם זה לא ייבש לי את הפנים?
2. כתוב שאת הדואק ג'ל מומלץ למרוח בשעות הערב. לא הבנתי האם הכוונה היא ללפני השינה. מומלץ למרוח את המשחה בלילה וללכת לישון איתה?
3. האם זה בסדר להשתמש בדואק ג'ל פעמיים ביום? וגם: האם זה בסדר "לדלג" על ימי שימוש, אם הדבר יקרה בלית ברירה?
תודה רבה מראש,
אני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דואק ג'ל - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/01/2015דואק היא תרופה טובה לאקנה ממליצה 4-5 פעמים בשבוע לילה . להזהר עם טיפולי עור משלימים שלא יגרמו להתיבשות של העור . במיוחד בעונה זו מזג האוויר יבש מאד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיני ערווהמישהו26/01/2015
שלום רב,
האם תיתכן הופעת כיני גוף וערווה יש מאין ללא חשיפה לאדם אחר הנושא את הכינים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיני ערווה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/01/2015כיני ערווה יכולים להגיע גם מהראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
