שלום דליה,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום דליה,
    בתאל
    08/01/2008

    שמי בתאל ואני בת 14 וחצי
    הכושר הגופני שלי לא ממש טוב . אני סובלת מהשמנת יתר
    והייתי רוצה לשנות את החיים שלי דרך פילאטיס - ראתי את השיעורים שלך בערוץ החיים הטובים
    ו.. רציתי לשאל אוותך עם כדי לי לעשות פלאטי?
    והשאלה השניה האם כדי לי להתחיל בכושר גופני רגיל ואז לעבור לפלאטיס שהיה לי יותר קל ?
    מקווה שתעני לי בהקדם האפשרי
    בתאל .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום דליה,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבתאל

    גדעון אברהמי
    10/01/2008

    בתאל שלום וסליחה על האיחור בתשובה. נפלא שכבר בגיל צעיר כל כך הגעת למסקנה שצריכה לעשות משהו חיובי בכדי לשפר את עצמך ואת איכות חייך. פילאטיס בהחלט יכול להיות הדרך שלך לעשות את השינוי ואני ממליץ בכל לב לייצור קשר עם מכון ולהתחיל אבל חשוב שזה יהיה פילאטיס מכשירים ולכן אמרתי מכון ולא סתם שעור. בנוסף ומבלי להכנס ללחץ הייתי ממליץ לך להתיעץ עם בעל מקצוע בנושא התזונה ולראות איך משפרים. אינני מדבר על דיאטה משום שזה יכול להיות הרסני אלה על תזונה נכונה ומאוזנת שתביא לתוצאות טובות יותר ולאורך כל חייך.

    בהצלחה

    גדעון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו