תודה רבה גדעון על תשובתך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תודה רבה גדעון על תשובתך
    יעל סער
    27/04/2008

    תודה לך על תשובתך, אכן אני רואה תוצאות וסה"כ כחודש שאני מתאמנת, פשוט הגוף מתחטב, אצלי ספציפית הבעיה הינה באיזור הבטן התחתונה כתוצאה מלידות וניתוחים קיסריים, אני מתאמנת ביוגה עדינה כ-3 שנים ולא ראיתי שום שיפור, בפרט לא באיזור הבטן, בהחלט היציבה השתפרה הגב זקוף יותר והמודעות עלתה. התחלתי לפני כחודש וחצי להתאמן בחוג לפילאטיס וכבר אני רואה שינויים וההרגשה מדהימה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תודה רבה גדעון על תשובתך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודע של יעל

    גדעון אברהמי
    27/04/2008

    שמח שיכולתי לעזור. עכשיו שאני יודע שעברת לידות וניתוח קיסרי אני ממליץ לך שתבקשי מהמדריך/ה שיתנו לך הנחיות מדויקות לעבודה עם שרירי קרקעית האגן והשריר הרחב הבטני בכדי לייצור שיפור באם הוא אפשרי. קחי בחשבון שלפעמים לאחר ניתוחים קיסריים הבטן לא תמיד חוזרת להיות מה שהיתה אבל עדיין אפשר לשפר ובהחלט צריך לנסות.

    בהצלחה גדעון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו