מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי אוזנייםגיא17/02/2011
שלום בתי בת 10 מזה חודש ימים מתלוננת על כאבי אוזניים ניסינו טיפןת אנטביוטיקה ולא עזר הלכנו לרופא אאג ואמר שהכל תקין הכאבים בלסתותת העליונות ברכות ליד העניים
ומשם הכאב משליך לאוזן
1 האם זה הגיוני
2 מה ניתן לעשות על מנת למנוע את הכאב משום שהילדה בוכה מכאבים
3 הפנו אותי לרופא פה ולסת ורק במרץ יש להם מקום שאלתי מה ניתן לעשות עד אז
4 מה הסיבה שזה נוצר ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי אוזניים - תגובה
ד``ר יזהר שוחט21/02/2011כאבים ממפרקי הלסת יכולים להקרין ולהתפס ככאבי אוזניים. מומלצת בדיקה אצל כירורג פה ולסת לצורך הערכה האם אכן הפרקים מהוים את מקור הכאב ולהתאים את הטיפול בהתאם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיני בינה כלואותעדי16/02/2011
האם ניתן לעקור 3 שינים בבת אחת (ימנית תחתונה ו2 עליונות)? והאם ניתן לבצע בהרדמה מקומית? מה המלצתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיני בינה כלואות - תגובה
ד``ר יזהר שוחט21/02/2011ניתן לבצע את 3 העקירות בו"ז ובהרדמה מקומית. אנא התייעצי עם הרופא המטפל בנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר השתלת עצם-"גרגירי חול" יוצאיםבת16/02/2011
שלום רב
עברתי השתלת עצם בשתי שיניים בלסת עליונה (משילוב של עצם עצמית והחומר הגרגירי ששכחתי את שמו...)
עד היום, חדשיים לאחר הפרוצדורה יש נפיחות שלא יורדת ומידי כמה ימים תחושה שמתבררת כאמיתית) של גוף זר, כמו גרגר חול מבצבץ מבעד לחניכיים.
האם זה סימן לכישלון? מה ניתן לעשות על מנת למנוע כישלון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר השתלת עצם-"גרגירי חול" יוצאים - תגובה
ד``ר יזהר שוחט21/02/2011יש צורך בבדיקת האתר על מנת להחליט על אופן הטיפול. נשמע כי אכן חלק מהפעולה כשלה דבר שעשוי לחייב הוצאת החומר וביצוע הפעולה מחדש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות לאחר ניתוחמשהי14/02/2011
שלום,
עברתי ניתוח לפני שבוע להרמת הלסת העליונה, ואני עדיין לא מצליחה לזהות עצמי.
כמה ימים לאחר הניתוח אמורה לרדת הנפיחות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות לאחר ניתוח - תגובה
ד``ר יזהר שוחט21/02/2011מרבית הנפיחות יורדת לאחר כ 10 ימים אולם הדבר עשוי להמשך גם שבועיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיני בינה כלואותעדי13/02/2011
שלום,
אני בת 29.
יש לי 3 שיני בינה כלואות כיום.
את התחתונה השמאלית הוצאתי בגיל 18 ומאז לא הוצאתי את 3 השיניים האחרות.
לאחר לידת תאומים, החלו סחרחורות בשינוי תנוחה.
ביצעתי את כל הבדיקות האפשריות- ENG, ראשMRI, דופלר, בדיקות דם,לב - הכל תקין.
טסתי לחו"ל לפני חודשיים ועם שובי הייתה תחושה של לחץ בראש, שחלף עם הזמן...
כעת יש לי סחרחורות שבאות והולכות.
האם יש קשר לשיניים? וללידה כי זה מזה שלוש שנים.
אני מאוד סובלת ולא יודעת כבר למה קשור...
ביצעתי טיפול שורש, שאחריו הרגשתי מעין הקלה, אך סחרחורות אלו שבו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיני בינה כלואות - תגובה
ד``ר יזהר שוחט21/02/2011לא מוכר קשר בין סחרחורות לשיני בינה כלואות.
מומלץ כי תבדקי ע"י כירורג פה ולסת להערכת הצורך בעקירת השיניים הנ"ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן בינהיגאל13/02/2011
שלום רב
אני בן 40 השיני בינה העליונים יצאו והכל בסדר איתם. בלסת התחתונה בצד השמלי (שמאל שלי)יצאה לי לפני כשנה השן בינה אך רואים לה רק את החלק העליון אך לפני 3 ימים התחיל כאב פתאומי בלחי באיזור שצמוד לשן זו(אין נפיחות חיצונית) יש כאבים אך לא בלתי נסבלים. שאני נוגע בשן עצמה (בקטע שגלוי) עם אצבע או הלשון אין כאבים למגע. כן כואב לבלוע רוק או שנוגע בלחי בצד הפנימי באיזור השן או שנוגע בבשר שבצידי השן ..יש לי פחד מוות מעקירות ועל אחת כמה וכמה שן כזו גדולה ובעיתית האם זו דלקת חולפת שלא תאלץ אותי לעקירה. ואם עקירה אפשרי הרדמה מלאה?
בצד ימין של הלסת התחתונה השן בינה חסומה לגמרי ואין לי שום כאבים..כרגע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה - תגובה
ד``ר יזהר שוחט21/02/2011יש צורך בבדיקת המקום וצילום פנורמי על מנת להעריך את הצורך בעקירת השן אולם נשמע מתיאורך כי אכן נדרשת עקירה. ניתן לבצע את העקירה גם בהרדמה כללית אולם יש לשקול היטב את יתרונות השיטה לעומת חסרונותיה יחד עם הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבוך שיני בינה כלואות???אירנה11/02/2011
שלום רב,
מזה תקופה של כשלושה חודשים שפעם בכמה זמן אני מתחילה להרגיש כאב לוחץ על צד שמאל של הפנים (מצח, אף, עין שמאל). עם ההתקף הראשון הגעתי למיון במהלכו בוצע לי CT ראש ונמצא עיבוי רירית מצד שמאל. מייעוץ עם אף אוזן גרון ובדיקת הכנסת מכשיר סיב אופטי דרך האף קבע חד משמעית כי לא מדובר בסינוסים. עקב בירור ניורולוגי ברקע (חולשת שרירים וכאבים לוחצים בידיים ורגליים) ביצעתי גם MRI מוח שתוצאתו הייתה תקינה (חוץ מחשד וספק למיקרואדנומה בהיפופיזה שנפסלה ע"י אנדוקרנולוג). עקב היעדר ממצאים פניתי לרופאת שיניים וביצעתי צילום פנורמי של הפה, בו התגלו שני שיני בינה עלויונות (מצד ימין ומצד שמאל) כלואות לחלוטין.
רציתי בבקשה לשאול אם התכן ששיני בינה כלואות יכולות להשפיע על מערכת העצבים המרכזית באופן כלשהי (ואולי זה מה שמשפיע לי על השרירים בגפיים) או על כאבים לוחצים בפנים שתיארתי מעלה. חשוב לציין כי כל עוד אני על אוגמנטין כל התופעות נעלמ ות. אודה לך מאוד על התשובה בהקדם.
בברכה
אירנה בן משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבוך שיני בינה כלואות??? - תגובה
ד``ר דניאל ניצן11/02/2011שלום
סביר שאין קשר בין שיני הבינה לתופעות שתיארת. אולם לחוות דעת מהימנה אנא גשי לכירורג פה ולסת עם צילום פנורמי עדכני
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לפנייתי הקודמת
אירנה11/02/2011שלום רב,
תודה רבה על תשובתך. הנני קצינה בצה"ל וקיבלתי הפניה תקציבית לתל השומר לייעוץ עם כירורג בנושא. רציתי בבקשה לדעת אם אני יכולה לקבוע תור אליך עם הפניה זו או רק למרפאות צה"ל בתל השומר (יש בידי צילום עדכני פנורמי נכון ללפני שבוע). כמו כן שמתי לב בחתימתך שציינת כתובת של רחובות, ואני תושבת רחובות - האם זוהי כתובת בה אתה מקבל באופן פרטי או שניתן לעשות שימוש בהפניה זו?
בתודה רבה,
אירנה בן משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגבלה בפתיחת הפהשמעון09/02/2011
שלום עקב צילום שיניים פנורמי הוחלט לעקור את שיניי הבינה!
אחת השיניים נעקרה לפניי כחודש והכל היה תקין!
לפניי יומיים בבוקר הרגשתי כאבים בלסת באזור הרכה בעת פתיחת הפה,
ולאחר מכן בערב הכאבים גדלו, למחרת בבוקר כבר מאוד התקשתי לפתוח את הפה ובערב
כבר לא הצלחתי לאכול בגלל שלא הייתי יכול לפתוח את הפה מספיק בשביל להכניס סנדוויץ.
כרגע אני לא מצליח לפתוח את הפה אפילו בשביל להכניס אצבע .
הרופא אמר שזה כנראה מהשן בינה שלא נעקרה ושיש שם דלקת ונתן לי לעשות שטיפת פה ואנטיביוטיקה שלוש פעמים ביום.
היום שהו היום השני שאני לוקח אנטיביוטיקה והמצב רק מחמיר.
אשמח לתגובה
תודה שמעון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגבלה בפתיחת הפה - תגובה
ד``ר דניאל ניצן10/02/2011שלום
הגבלה בפתיחת הפה עשויה להיות תופעת לוואי של עקירת שן בינה.
אנא היה במעקב על ידי הרופא המטפל בך.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גושים בלסת התחתונהגושית09/02/2011
שלום,
הופיעו לי גושים קשיחים עגולים בלסת התחתונה.
ממה זה יכול לנבוע?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גושים בלסת התחתונה - תגובה
ד``ר דניאל ניצן10/02/2011שלום
לפי התיאור אי אפשר לתת אבחנה
גש לבדיקת כירורג פה ולסת
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרנולום עליוןרונית08/02/2011
האם רופא שיניים רגיל בעל ניסיון יכול לבצע חיתוך לפרנולום בין החניכיים העליונות , ילדה בת 13 באמצע טיפול אורטודנטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרנולום עליון - תגובה
ד``ר דניאל ניצן10/02/2011שלום
תלוי בידע ובנסיון של הרופא......
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כויה בפהרינת07/02/2011
שבוע שעבר טיפלתיבאפטה בעזרת המקל שזורב את האפטה, בטעות נגעתי עם המקל גם סנטימטר סביב האפטה , עכשיו האזור מאוד שורף ודלקתי,משחתשיניים שעשויה מאלוורה מעט מפחיתה את תחושתהצריבה אך לזמן קצר של 20 דקות,האם יש טיפול שיכול לרפא או להפחית את הכאב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כויה בפה - תגובה
ד``ר דניאל ניצן10/02/2011שלום
אפשר למרוח משחה מאלחשת או מבודדת כמו אורקורט.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה?בריגי'ט07/02/2011
בעלי בשנים האחרונות , מפעם לפעם בהפרשי זמן של פעם בחודש ולפעמים יותר
פתאום מופיע לו התקף של כאבי בטן עם דקירות בבטן, העור הופך אדום בכל מיני מקומות בגוף, עד כדי עיוות מעט של הפרצוף איפלו באחד הפעמים נרדמה לו הלשון עד הבוקר וזה עבר.לפעמים זה מופיע קל יותר ולפעמים קשה יותר.
התזונה לא השתנתהץ אין מזון חדש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה? - תגובה
ד``ר דניאל ניצן07/02/2011שלום
אנא פני לאלרגולוג/פנימאי
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיני בינהח06/02/2011
שלום
לפני כחודש הופניתי ע"י הרופא לצילום סיטי לשיני בינה תחתונות
בינתיים גיליתי שאני בהריון והתפתחה אצלי דלקת שמאוד מכאיבה ואף גרמה להתנפחות.
הוסבר לי ע"י רופא השיניים כי לא ניתן לבצע צילום סיטי בהריון ולחכות יום-יומיים עם המוקסיפן ובינתיים רק שטיפות עם מי פה קורסודיל 3 פעמים ביום.
האם יש בעיותיות עם שימוש במוקסיפן 500 מ כי אני ממש כבר לא יכולה לסבול את הכאב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיני בינה - תגובה
ד``ר דניאל ניצן06/02/2011שלום
מוקסיפן היא תרופה בטוחה בהריון
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לסת עליונהשובל05/02/2011
שלום אני הולך בשבוע הבא לעבור ניתוח להגבהת השיניים בלשת העליונה, רציתי לדעת כמה ימים הפנים יהיו נפוחים, והאם הולך להיות סגר מלא לשיניים או שזה נכון רק לניתוחים דו לסתיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב,
רנין19/08/2011אני מעוניינת לדעת אם עברת את הניתוח,, איך היו התוצאות? האם סבלת מתופעות מסויימות אחרי הניתוח שעדיין לא עברו? מי המנתח שלך?
מצטערת על השאלות הרבות .. אבל יש סיכוי שאעבור ניתוח לסת עליונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן בינהרותם05/02/2011
היי, צומחת לי שן בינה בצד שמאל של הפה למעלה.
מה שקורה זה שכנראה היא חותכת לי את החיך כלומר את הצד הפנימי של הלחי מה שגורם לפצע ולכאבים מטורפים. אני לא מצליחה לאכול כלום. יש קושי בפתיחת וסגירת הפה.
לאחר ביקור אצל רופא שיניים הוא נתן לי טיפול באטיביוטיקה למשך שבוע ימים ואמר לי לבוא לאחר מכן לעקירה. מה עושים עד אז? האם חייבים לעקור את השן? אני לא מצליחה לאכול האם יש משהו שיכול למנוע לבנתיים את חיכוך השן עם העור?
אשמח לתשובה דחופה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה - תגובה
ד``ר דניאל ניצן05/02/2011שלום
נשמע שהפתרון היחיד הוא עקירת השן בהקדם
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
רותם05/02/2011תודה על התשובה המהירה.
שמעתי שיש משחה ששמים לתינוקות שצומחות להם השיניים.
זה יכול לעזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




